سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۱۰۲
ادامه بازی اعتدالیون با اعتقادات مذهبی مردم

تشکیک سازنده فیلم انتخاباتی روحانی در شهادت حضرت زهرا(س)/ اصلا آن زمان خانه‌ها «در» نداشتند!/ واکنش خطبای معروف/ شباهت جالب دهباشی به روحانی +تصاویر

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 743524
این مطلب دهباشی جدای از آنکه با واکنش های تندی در فضای مجازی مواجه شد، از سوی خطبای برجسته با اسناد متقن رد شد.
تشکیک سازنده فیلم انتخاباتی روحانی در شهادت حضرت زهرا(س)/ اصلا آن زمان خانه‌ها «در» نداشتند!/ واکنش خطبای معروف/ شباهت دهباشی به روحانی +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: حسین دهباشی، سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی که مدعی شده بود «من روحانی را از جایگاه پنجم به اول آوردم» در این ایام که مربوط به ماجرای سقیفه بنی ساعده، جسارت به ساحت زهرای اطهر(س) و هجوم به خانه امیرالمومنین(ع) است، در توئیت عجیب و مضحکی به واقعه شهادت حضرت زهرا(س) تشکیک وارد کرده و مدعی شده است که اساسا خانه های صدر اسلام دری نداشتند که بخواهد ماجرای جسارت به ساحت صدیقه طاهره(س) محقق شده باشد! دهباشی نوشته است: «خانه های حجاز در صدر اسلام جز پارچه ای حائل اساسی در نداشتند چه رسد به در چوبی که اتش بگیرد و مسمار داشته باشد و شکسته شود و اینها. امام علی نیز به خلفا مشورت داده و تحت فرمان شان به جاد می رفت. شیعه و سنی، شاخه های یک درخت اند. و تفرقه میان مسلمین، سرچشمه خون!»

 
این مطلب دهباشی جدای از آنکه با واکنش های تندی در فضای مجازی مواجه شد، از سوی خطبای برجسته با اسناد متقن رد شد.


 
واکنش حجت الاسلام بی آزار تهرانی
نکته اوّل: اهل سنّت کتاب هاى حدیثى زیادى دارند، امّا آنان از میان صدها کتاب حدیثى، فقط به شش کتاب، اعتماد زیادى دارند و آنان را به عنوان «کتب صحیح شش گانه» مى شناسند، یکى از این کتب، کتاب علامه سجستانى است.

اکنون مى خواهم این مطلب را از کتاب علامه سجستانى نقل کنم، گوش کن: «براى پیامبر مهمانان زیادى رسید، آنان از پیامبر تقاضاى غذا نمودند. پیامبر به عُمَر گفت: اى عُمَر! این افراد را ببر و به آنان غذا بده. عُمَر آن افراد را همراه خود گرفت و به سوى خانه خود حرکت کرد. او وقتى به درِ خانه و اتاق خود رسید، لحظه اى صبر کرد، پس کلید را از کمربند خود بیرون آورد و در را باز کرد».

تو نمى توانى بگویى اتاقِ عُمَر، به جاى در، پرده داشته است، زیرا عُمَر درِ اتاق را با کلید باز کرد، اگر براى محفوظ بودن این اتاق به جاى در، از پرده استفاده مى کرد، دیگر نیاز به کلید نبود! آخر در کجاى دنیا، به پرده، قفل مى زنند؟

نکته دوم: استاد صَنعانى در کتاب خود ماجراى عروسى على و فاطمه(س) را این گونه شرح مى دهد: «وقتى که على مى خواست همسرش را به خانه خودش ببرد، پیامبر فاطمه را در آغوش گرفت و گفت: بار خدایا! فاطمه از من است و من از فاطمه هستم. سپس على و فاطمه به خانه خود رفتند، پیامبر همراه آنان بود، بعد مدّتى، پیامبر از خانه آن ها بیرون آمد و در خانه را پشت سر خود بست».

در این سخن دقّت نما! در اینجا آمده است که پیامبر درِ خانه را بست، اگر خانه على(ع) به جاى در، فقط با پرده اى از دید نامحرم پوشیده مى شد، باید چنین گفته مى شد: «پیامبر پرده را انداخت»، چرا اینجا گفته شده که پیامبر درِ خانه آن ها را بست؟ معلوم مى شود که خانه على(ع) در داشته است، همین در بود که به آتش کشیده شد.

نکته سوم: استاد بُخارى را که مى شناسى؟ همان که کتاب «صحیح بُخارى» را نوشته است. بعد از قرآن، هیچ کتابى به اندازه این کتاب، نزد اهل سنّت اعتبار ندارد.

«بین عُمَر و ابوبکر سخنانى رد و بدل شد، ابوبکر با سخنان خود عُمَر را عصبانى کرد. عُمَر که بسیار ناراحت شده بود، از پیش ابوبکر برخاست و به سوى خانه خود رفت. لحظاتى بعد، ابوبکر از کار خود پشیمان شد، تصمیم گرفت تا از عُمَر عذرخواهى کند، او به دنبال عُمَر رفت تا او را راضى کند، امّا عُمَر نپذیرفت، عُمَر وقتى به خانه خود رسید، داخل خانه شد، و درِ خانه را به روى ابوبکر بست».

معلوم مى شود که خانه عُمَر، در داشته است و عُمَر آن را به روى ابوبکر بسته است تا او نتواند وارد خانه شود. چگونه تو مى گویى که خانه هاى مدینه در نداشته است؟


واکنش حجت الاسلام علی سعیدیان
جناب آقای دهباشی توجه بفرمایید
یک) اولاً آیه ۶۱ سوره «نور» با عبارت [أَوْ ما مَلَكْتُمْ مَفاتِحَهُ]، که خطاب اولیه این آیه به مردم مسلمان مدینه است، صراحت و دلالت دارد بر اینکه خانه های مدینه درب داشته و درب ها کلید هم داشته است.

دو ) روایت «صحیح مسلم» را که خود پیغمبر در مدینه، دستور داد که شبها، مردم  درب خانه خود را ببندند. در حالی که پرده و حصیر بستن ندارد.

سه) از «البدایه و النهایه»  افرادی که می آمدند برای دیدار پیامبر، با ناخن های خود به درب می زدند تا پیغمبر درب را باز کند. زیرا درب خانه، حلقه نداشت تا آن را بزنند.

چهار) خانه خود عایشه به تصریح «بخاری» از چوب «سرو» یا «ساج» ساخته شده بود.

این ها نشان می دهد که خانه های مدینه درب داشته است و حتی نوع درب خانه که تک لنگه بوده، یا دو لنگه بوده؛ در این روایات بیان شده بود. در ادامه بحث به جواب های دیگری در این زمینه اشاره می کنیم:

پنج) روایت «بخاری» از «عایشه» در «صحیح بخاری» از قول «عایشه» نقل شده است که می گوید: «لَمَّا جَاءَ قَتْلُ زَيْدِ بْنِ حَارِثَةَ، وَ جَعْفَرٍ، وَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ رَوَاحَةَ جَلَسَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ يُعْرَفُ فِيهِ الحُزْنُ، وَ أَنَا أَطَّلِعُ مِنْ شَقِّ البَابِ» وقتی خبر کشته شدن زید بن حارثه و جعفر و عبدالله بن رواحه به پیغمبر رسید، پیغمبر گوشه ای نشست و حزن و اندوه از وجودش پیدا بود و من از شکاف درب، این وضعیت را متوجه بودم.

صحیح بخاری، جلد یک ، صفحه ۴۵۰ ، حدیث ۱۲۴۳ عبارت « مِنْ شَقِّ البَابِ» نشان می دهد بر اینکه خانه پیغمبر، دربی داشته، و شکافی داشته که عایشه از شکاف آن، درون خانه را می دید. و آقایانی که می آیند و ادعا می کنند که، خانه های مدینه درب نداشته و ...، حرفشان بی اساس است  و فقط دنبال بهانه های بنی اسرائیلی هستند که مظلومیت صدیقه طاهره را انکار بکنند.

برادر گرامی ان شالله که از سر جهل سخن گفته اید اما اگر عمدا و از سرحقد و کینه به هردلیل باشد سرنوشت شما یقینا همین است، «خسرالدنیا و الاخره». جهت آگاهی اگر نیاز میبنید به اسناد بسیار بیشتری استناد کنم، گرچه اگر مراد فهم و شناخت باشد به همین اندازه کافیست.


واکنش حجت الاسلام حامد کاشانی
حجت الاسلام حامد کاشانی هم که عمده مباحث مطرح شده توسط وی مربوط به تاریخ اسلام است، طی توئیت هایی به اظهارات دهباشی واکنش نشان داد و او را به مناظره دعوت کرد. کاشانی نوشت: «برادر عزیز و دوست داشتنی کاش در زمینه های تخصصی خود (فیلم انتخاباتی، روزنامه نگاری و ...) فعالیت کنید. نقد به همین نوشتک کوتاه که ملقمه چند ادعای سست است، مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد. اما اگر بر آن اصرار دارید به جهت احترامی که برایتان قائلم شما را به گفتگویی دوستانه دعوت میکنم» و «چه کنیم که سخن سدید و قویم، کمیاب شده است. بدترین، افراطی ترین و ناکارآمد ترین نگاه در وحدت، انکار حقایق است. نه در دنیا موفق است و نه در آخرت اجر دارد».






البته از دهباشی نباید انتظار بیشتری داشت؛ چرا که:

1. او جزو مریدان خاتمی است که رسانه های زنجیره ای در زمان حاکمیت دولت اصلاحات به اعتقادات دینی مردم رحم نکرده و با تمسخر، توهین و حمله به جنگ با این مقدسات می آمدند.

2. وقتی حسن روحانی سخن از اسلام رحمانی به میان می آورد، از کربلا درس مذاکره می گیرد، جواز نقد معصومین را صادر می کند، صلح امام حسن(ع) را آنگونه تفسیر می کند و درباره اهانت به پیامبر اعظم(ص) با تاخیر موضع می گیرد نباید از دهباشی به عنوان سازنده فیم انتخاباتی او بیش از این انتظار داشت.

3. می توان با خوش بینی تمام عیار توئیت اخیر دهباشی را ناشی از بی سوادی دانست اما عده ای رفتارهای دهباشی نظیر تشکیک وارد کردن در شهادت حضرت زهرا(س) و یا افشاگری درباره فیلم انتخاباتی روحانی و یا سایر موارد را همه ناشی از تلاش برای کسب شهرت قلمداد می کنند. اما این جسارت وی درباره ائمه اطهار قابل سکوت نبوده و نیست.
https://jahannews.com/vdcci1qm02bq0p8.ala2.html
jahannews.com/vdcci1qm02bq0p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولایت
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخداقوت کسانیکه چنین شبهه هایی ایجاد می کنند تخصصی وسواد در علم فقه و تاریخ اسلامی ندارند .
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
دهباشی و امثال او بدنبال تحریف تاریخ اسلام و حمله به مقدسات هستن.
Iran, Islamic Republic of
چه ارتباطی با روحانی و اصلاحات داره؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
ارتباطش این است که بنای اول تحریف، توهین و مصادره به مطلوب کردن احکام دینی و تاریخ اسلام از تخصص اصلاح طلبان است. ببینید عمده کسانی که توهین به شعائر اسلامی می کنند از این قماش اند.
Iran, Islamic Republic of
مصادره به مطلوب کردن که کار خودتونه برادر. این شماهایایین که خودتونو جای امام معصومم میذارین
.....
Iran, Islamic Republic of
داره عملیات روانی انجام می دهد. همین.
Iran, Islamic Republic of
مگه خاتمی ممنوع التصویر نیست؟
Iran, Islamic Republic of
ممنون از جهان نیوز به خاطر تصویر سید جانها خاتمی
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
برای مزمزه کردن نظر مردم، هر چند یکبار تصویر خاتمی فتنه گر رو منتشر میکنند.
تک لامپ کم سو
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر مزمزه خوب جوابشونو دادی
ننگ بر سه مفسدین
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا تصویر ممنوع التصویر فتنه گر را گذاشتی ؟!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
کسی که هر سه فرزندش ا برای زندگی فرستاده امریکا و اروپا هنوز هم ژست دلسوزی برای کشور می گیرد!.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ننگ فتنه 88 تا ابد از دامن اصلاحات پاک نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
بازم که خواب دیدی ...
Iran, Islamic Republic of
برادرا خواب و بیداری رو قاطی کردن
Iran, Islamic Republic of
به قول یه بنده خدایی

سوره یوسف مربوط به چند صد سال قبل از میلاد خانه ها در داشته.
Iran, Islamic Republic of
تا 15 سال بعد از تاسیس نظام جمهوری اسلامی در تقویم ها وفات نوشته بود. حضرت امام هیچ گاه نفرمودند بنویسید شهادت.
۱
Iran, Islamic Republic of
قرآن که سندش قوی تر است : واتوالبیوت من ابوابها
آقای دهباشی عزیز ؛ اگر حرف نزنی کسی نمی گوید از دنیا صامت رفتی
Iran, Islamic Republic of
....
شاهد
Iran, Islamic Republic of
تصاویری از خانه پیامبر(ص) موجود است که نشان میدهد خانه های مدینه درب داشته اند.
Iran, Islamic Republic of
مراقب باشید . این هدف اش دامن زدن به اختلافات فرقه ای است .
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در فتنه گری همه نوع متخصص لازم را دارن
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
نگویید اصلاح‌طلبان، در کارنامه این جماعت هیچ گونه اصلاحی ثبت نشده است.....
Iran, Islamic Republic of
چرا خوب اصلاح بلدند....!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از گلابی های برجام چه خبر؟؟
امضای جان کری چی شد؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
......
حمید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیشترین توهین به مقدسات در دولت اصلاحات در مطبوعات توسط همین افراد صورت گرفت.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد(ص) و آخر تابع له علی ذالک
راد
Iran, Islamic Republic of
ولعن بر منفی زننده
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبه خب . زیاد بهش خرده نگیرید . اکثر اصلاح طلبان اینجوریند
Iran, Islamic Republic of
اینکه همزمان با توهین به پیغمبر اسلام در فرانسه در تنها کشور شیعه عالم این مطالب از طیف اصلاح طلبان بیرون میاد براتون جای تعجب نداره؟
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت از یک اصلاح طلب توقع نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی از وهابی‌ها خونده بدون داشتن اطلاعات تاریخی پذیرفته.
United Arab Emirates
چرا در زمان نوح علیه السلام کشتی بود؟؟ چند هزار سال بعد در زمان حضرت زهرا سلام الله در چوبی وجود نداشت،،؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این جماعت دو روز دیگه میگن قلعه خیبر در نداشته که از جا کنده بشه یا میگن کعبه در نداشته که بخواهد دیوارش شکافته شود !
Iran, Islamic Republic of
این آقا سطح سوادش را حتما بالا ببرد
امین
Iran, Islamic Republic of
این آقا سواد فرقه شیرازی (شیعه انگلیسی) داره نمره بالای قبولی رو هم گرفته . منتظر مداله
....
Iran, Islamic Republic of
مراقب کسانی که با اینگونه توئیت ها درگیری لفظی و ترجیحا درگیری فیزیکی فرقه ای بین مسلمانان را دنبال می کنند باشیم. مدعیان اصلاح در ایجاد نزاع اهل فن و ایستادند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی برخی اطلاعات ندارند و در یک زمینه نظر میدن چی میشه؟!!
Iran, Islamic Republic of
چرا این آقا در زندان آمریکا بوده و چطور آزاد شده و به ایران برگشته؟
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
زندان کجا بود، به اسم زندان در حال طی کردن دوره‌‌‌های آموزش فنون و مهارت‌های جنگ نرم و تشویش اذهان عمومی بود.
Iran, Islamic Republic of
حالا یهو چطور یاد اتحاد شبعه و سنی افتادن ایشون
Iran, Islamic Republic of
دهباشی مدت ها است که از روحانی جدا شده است .
اصلاح طلبا مدتیس ازروحانی جدا شدند!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال الان افراد است چه ربطی به خاتمی و روحانی دار.
Iran, Islamic Republic of
چرا فعل دهباشی را به روحانی می چسبانید
Iran, Islamic Republic of
متااسفانه ....
Iran, Islamic Republic of
چرا ناراحت می شوید،آدمها دنیا را از دریچه زندگی خود می بینند..
Iran, Islamic Republic of
روشنه که ادعای دهباشی صحت نداره؛ اما استفاده از عکس ایشون با صادق شیرازی و القای همراهی او با شیرازی اخلاقی نیست؛...
Iran, Islamic Republic of
چرااااااااااااا؟
Iran, Islamic Republic of
بلندگوی وهابیت!!!
United States
........
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای دهباشی!
هرکه با علی وآلش درافتاد ورافتاد.
انشالله که به فکر تابعیت کشورهای حاشیه ی خلیج فارس نیستی.
شک نکن .ایشون همکار خانم علی نژادن.ومثل او درنیت وعمل ورفتار
Iran, Islamic Republic of
.....
ی
Iran, Islamic Republic of
اول از همه بگم که سیاسی نیستم، شما سیاسیون فقط در صدد استفاده ابزاری و سیاسی از دین هستید...!!!
رضا
United Arab Emirates
درود به شرفت دوست عزيز ، براى تاييد فرمايش شما ميگم : به نحوه ارتزاق اين سايت هاى درپيتى كه اكثراً امنيتى و پادگانى اند نگاهى بياندازيد ، وقتى پول نفت متعلق به اين ملت بدبخت را به اين جماعت ميخورانند و پوست و گوشت و خون شان از چنين پول هائى رشد ميكند انتظار داريد حق را بگن ؟! يا براى حقيقت شأنى قائل بشن ؟! عمراً ! من كه منتظرم روزى روزگارى همين جماعت جهان نيوزى ها كه عمدتاً جيره خوارند و بنا بفرموده عمل ميكنند خدا و پيامبر اسلام و … را هم انكار كنند !
Iran, Islamic Republic of
فعلا که چندساله یارانه این رسانه ها قطع شده و یارانه رسانه های شماچندبرابر..
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
آقای دهباشی همین جور بری با شمر لعین همسایه ای
بصير
Romania
جنگ زرگري براي كسب قدرت و ثروت ميان دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب. مردم ناراضي هستن خيلي زود خيلي دير ميشه. انقلاب رو دريابيد
دایی
Iran, Islamic Republic of
اقای نظریه پرداز : می فهمی این شبهات به خانه خودتان بر میگردد؟
چرا در مورد چیزی که علمی ندارید نظریه پردازی میکنید ؟
شماها طاقت اقای فراستی را ندارید که به فیلم های شما انتقاد کنه حالا در مورد موضوع به این مهمی نظری می دهید که درست نیست؟
دایی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز
پروژه ای در دنیا راه افتاد تا موضوع پیامبران و امامان را زیر سوال ببرند مهم مهم جدید شاهد فحاشی بدون دلیل به ائمه اطهار و پیامبران الهی هستیم. قبلا ندیده بودم. خیلی مهم هست خواهش دکتر الهی قمشی و سایر اساتید دانشگاه و علمای بزرگوارش و هنرمندان مشغول بشن ....
Iran, Islamic Republic of
السلام و علیک یا سیدة النساء العالمین، یا بنت النبی (ص)، فاطمة الزهراء الصدیقة الشهیدة (س).
اما بعد، تخصص آقای الهی قمشه ای صرفا دفاع از مولوی و شمس و موسیقی و رقص و آواز و شعر و شاعری و این قبیل چیزهاست!
ایشان به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها هیچ راهی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
جسارتا برادر مواظب باشید اولویتهای خبری را....
تحت شعاع قرار ندهد اولویت پیام رهبری را....
Iran, Islamic Republic of
برادر ، قرار نیست که هر کسی چیزی بگه، دیگران هم ساکت بنشینن!
حضرت آقا، توصیه ای فرمودند، ولی تفکر و بصیرت هم چیز خوبیه!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ما معلم تاریخ نمی خواییم ؛ شما به کار خودتون بپردازید . مشکلات مردم را حل کنید . در داشت یا نداشت الآن موضوع شماست ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام این نامه را نویسنده این مطلب ببیند. اینکه خرابکاری یک نفر که زمانی هم فیلم ساخته و با کسانی عکس انداخته به روحانی بچسبانی ودر ذهن خواننده منویات خودت را القا کنی تا مثلا به جبهه اسلام و انقلاب کمک کرده باشی..
علی
Iran, Islamic Republic of
با آل علی هر که در افتاد ورافتاد ...
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
جناب دهباشی!زمان حضرت یوسف (ع)خانه هادرداشتند چه رسدبه زمان صدراسلام.
Iran, Islamic Republic of
خودت میدونی و حضرت زهرا(س) تو روز قیامت
اهل سنت به اصطلاح ایرانی
United Arab Emirates
یک حرف درست و راست زد سوختید؟ بسوزید مژده باد شما را آتش جهنم هم هست که در این دنیا و در دنیای آخرت و قیامت خواهید سوخت
معرفت
Iran, Islamic Republic of
......
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسد دهباشی او را دست کم گرفت و حرف او را صرفا فقط یک اشتباه تحلیلی یا تاریخی دانست با این تغییرات و حضور در کنار خاتمی ، طیف شیرازی و روحانی و پشیمانی از ساخت فیلم تبلیغاتی روحانی و....بوی نفوذی بودن وی دارد تا در هر فرصت نظم/ وحدت/آسایش و... جامعه را مورد هدف قرار دهد ضرورت دارد سربازان گمنام امام عصر ایشان را رصد نمایند
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام،
حداقل یک درب بوده حضرت علی (ع) از جا برکنده اند و آن هم درب خیبر بوده! التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
از نظر وقحای! افساد طلب، لابد درب خیبری در کار نبوده و پرده خیبر با شمشیر امیرمؤمنان علی (ع) دریده شده!
Iran, Islamic Republic of
والا یکی باید بپرسه که چرا نظر یه فرد مثل دهباشی باید مهم باشه؟؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رسول مهربانی ها ص و خاندان گرامی ایشان.
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
این آقایون خودشونو فدائی غرب و بزرگان غرب میدونن ، این آقای دهباشی هم با این کارش (که البته حتماً دستورش از بالاسریهای «آشنا» صادر شده) میخواسته یه جوی راه بیاندازه که حرکت احمقانه رئیس جمهور بیشعور فرانسه رو بشوره و ببره ، وگرنه خودشون هم میدونن که این مطلبشون چقدر سطحی و الکی و جفنگه ...الحق والانصاف از حق العمل این توئیت ها هم نمیشه گذشت!!!
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
نشستن و برخاستن با اصلاح طلبان و شیعه انگلیسی بهتر از این نمی تواند نظر بدهد چون نظر دشمنان اسلام هم نظر دهباشی را دارد بنده کارشناس ارشد تاریخ هستم و از سال 62 معلمی کردم خانه های مدینه درب داشته همان طور که خانه خدا درب داشته .
Iran, Islamic Republic of
.........
........
Iran, Islamic Republic of
..........
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان سکولار !!
مراد
Iran, Islamic Republic of
بالاخره نگفتین چه ارتباطی با روحانی و اصلاح طلبان داشت
Iran, Islamic Republic of
دهباشی رو آقای آشنا تربیت نکرده بزرگش کرد
Iran, Islamic Republic of
هدف جلب توجه اهل تسنن و گرفتن رای هست
United States
یک مطالعه ای در احادیث اهل سنت که الان در اینترنت است بکنید تا ببینید خلیفه اول در پایان عمر ارزو می کنند سه کار را نکرده بودند. ببینید ان سه کدامست.
Iran, Islamic Republic of
طلحه ها و زبیرها
ابن ملجم مرادی ها و شمر ابن ذی الجوشن ها
ابو موسی اشعری ها و ابو هریره ها
عبدالله ابن عباس ها و سعد ابن ابی وقاص ها
اشعث ابن قیس ها و شبث ابن ربلی ها
را باید خوب شناخت و به آنها رأی نداد!
این است چاره نا امید نشدن مردم.
Iran, Islamic Republic of
داستان ساخت کشتی نوح و ... را همه شنیده اند و آن مقدم بر اسلام بوده. این کشتی هم پارچه ای بوده و یا چوبی؟ اگر آنوقت ساخت چوب بوده آیا چندین صد سال بعد امکان ساخت درب چوبی نبوده است؟
Iran, Islamic Republic of
.
گيرم كه ميخ در و مسمار را انكار مي كنيد!
با دفن شبانه و قبر گمشده حضرت زهرا(س) چه مي كنيد؟
تحریف قرآن
Iran, Islamic Republic of
در قرآن کریم آمده است بدون درب زدن وارد خانه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نشوید...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
اصل حرف درسته بجای دعوا و کینه باید برادری باشد /....
Iran, Islamic Republic of
این رفتار و اعمال و گفتار مسعولین و بعضی از اهالی منبر هست که باعث چنین مسائلی میشه ...
فائزه
Iran, Islamic Republic of
حق وناحق راترکیب میکنندتامردم راگمراه کنند!!!