کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات صوفی، وزیر دولت اصلاحات:

اصولگرایان حسرت داشتن رهبری مثل خاتمی را دارند!/ خاتمی مثل امام کاریزما دارد و مردم به حرفش گوش می‌دهند/ جریان رقیب از تاثیرگذاری خاتمی عاصی شده

7 آبان 1399 ساعت 8:47

جریان رقیب از تاثیرگذاری خاتمی در انتخابات عاصی شده اند؛ در واقع همه انسجامی که بین اصلاح طلبان وجود دارد حاصل محوریت خاتمی است.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات در واکنش به اختلافات پیش آمده درون جریان اصلاحات پیرامون سید محمد خاتمی با خبرگزاری دولتی برنا که تحت حاکمیت اصلاح طلبان قرار دارد، گفتگو کرده و مطالب بامزه ای را بر زبان آورده که در ادامه خواهید خواند:

*خاتمی مدعی رهبری اصلاحات نیست. بنده سخنگوی خاتمی نیستم و تعصبی هم ندارم. خاتمی یا هر کس دیگری ممکن است این گونه باشد مانند امام(ره) که دارای کاریزمایی بود که مردم به سخنان او گوش می دادند. خاتمی هم با روش و منش و اخلاق و با مدیریت اجرایی و خدمت به مردم توانست، اعتباری بین مردم پیدا کند. ما به جای اینکه از این گونه اعتبارها استفاده کنیم و بعد به آن چیزی بیافزاییم تصور می کنیم اگر فلان شخصیت را کنار بگذاریم، موفق شده ایم. اگر در پشت پرده، عده ای می خواهند به نام اصلاح طلب این خدمت را به جریان رقیب کنند و آنهایی که از خاتمی و تاثیرش در صحنه های انتخابات ضربه ها دیده اند اینها می توانند، سربازان آنها باشند و این قابل فهم است. 

بیشتر بخوانید:
مشاور خاتمی: دولت فشل شده و روحانی بی‌کفایت است
ریاست جمهوری هم دست اصولگرایان بیافتد، اوضاع کشور وخیم می‌شود

*جریان رقیب از تاثیرگذاری خاتمی در انتخابات عاصی شده اند؛ در واقع همه انسجامی که بین اصلاح طلبان وجود دارد حاصل محوریت خاتمی است. یعنی اگر این محوریت بین اصلاح طلبان وجود نداشت ما هم مانند اصولگرایان می شدیم. اصولگرایان به حال اصلاح طلبان غبطه می خورند؛ بسیار عجیب است. از عقلای اصولگرایان شنیده ام که به بنده می گفتند: «خوش به حال شما که خاتمی دارید اما ما فردی مانند خاتمی نداریم» به همین دلیل نمی توانیم به انسجام برسیم." حال همین که نقطه قوت ما است و می بینیم که نقطه قوت ما هدف قرار گرفته برخی مانند کواکبیان یا هر کس دیگری، زبان گویای جریان رقیب شده اند. 


کد مطلب: 743505

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/743505/اصولگرایان-حسرت-داشتن-رهبری-مثل-خاتمی-امام-کاریزما-مردم-حرفش-گوش-می-دهند-جریان-رقیب-تاثیرگذاری-عاصی-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com