کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده سلفی بگیر مجلس دهم:

روحانی با عقلانیت، کشور را از گردنه مشکلات عبور داد!/ در برجام کارستان شد و ایران به عنوان صلح طلب معرفی شد

1 آبان 1399 ساعت 13:43

اصلاح‌طلبان به دنبال این بودند که دولتی روی کار بیاید که با عقلانیت کشور را از گردنه مشکلات عبور دهد که چنین اتفاقی نیز رخ داد.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد مازنی، نماینده سلفی بگیر مجلس دهم که در انتخابات مجلس یازدهم حتی با تغییر حوزه انتخابیه به گرگان جایگاهی بهتر از ردیف هفتم پیدا نکرد طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد نوشته است: اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 کاندیدای اصلی خود دکتر عارف را به مصلحت از رقابت خارج کردند تا یک کاندیدای اصولگرا با گرایش اعتدالی روی کار بیاید تا کشور بتواند از بحران‌های آن زمان عبور کند و از تحریم‌های چهارگانه‌ای که برکشور تحمیل شده بود از جمله تحریم‌های شورای امنیت رهایی یابد.

درباره «مازنی» بیشتر بخوانید:
برجام با زحمت و همت شخص رهبری به نتیجه رسید!
جماعتی از پوشش زنان ابزاری ساخته‌اند برای کسب قدرت
افراطیون به خاطر کینه‌های ۸۸ نمی‌خواستند روحانی موفق شود!
در ۸ سال احمدی نژاد قطار عقلانیت از ریل خارج شد

یکی از نتایج مهم برجام نشان دادن فرهنگ مردم ایران بود

در بخشی دیگری از یادداشت این عضو فراکسیون امید مجلس دهم آمده است: اصلاح‌طلبان به دنبال این بودند که دولتی روی کار بیاید که با عقلانیت کشور را از گردنه مشکلات عبور دهد که چنین اتفاقی نیز رخ داد. در برجام کاری کارستان انجام شد و ایران به عنوان کشوری که با شش قدرت جهانی به مذاکره پرداخت کشوری صلح طلب معرفی شد و ماحصل آن نیز در قطعنامه 2231 شورای امنیت به تصویب رسید. اما اینکه از قضا به فاصله اندکی بعد از این توافق دونالد ترامپ در آمریکا به قدرت رسید که رفتاری غیر اخلاقی و غیرحقوقی داشته و از پیمان‌های متعدد عبور کرده است از عواملی بود که بر وضعیت دولت و مدیریت آنها تاثیرگذاشته است.

شایان ذکر است هدف از مذاکرات هسته ای و شکل گیری برجام رفع همه تحریم ها بود که به اعتراف مسئولان دولتی چیزی جز «تقریبا هیچ» نصیب ایران نشد اما اشتباه فاحش مسئولان دولتی در اجرای داوطلبانه تعهدات باعث ورود خسارات سنگینی به کشور شد. از آن به بعد دولتمردان و حامیان آنها نظیر مازنی شروع به دستاوردتراشی های خنده دار برای این توافق خسارت بار کردند.


کد مطلب: 743063

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/743063/روحانی-عقلانیت-کشور-گردنه-مشکلات-عبور-برجام-کارستان-ایران-عنوان-صلح-طلب-معرفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com