کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسین مرعشی:

روحانی اگر نمی تواند کشور را اداره کند کنار برود/ یکی از گزینه های ما برای ریاست جمهوری «هاشمی طبا» است

27 مهر 1399 ساعت 11:47

من فکر می کنم آقای خاتمی حقیقتا واقع بین و دلسوز کشور است!


گروه سیاسی جهان نیوز: حسین مرعشی، فعال اصلاح طلب و سخنگوی حزب کارگزاران در گفتگو با خبرآنلاین یکی از شش کاندیدای مدنظر حزب متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را مصطفی هاشمی طبا عنوان کرده است! مرعشی به عنوان یکی از مریدان هاشمی و حامیان روحانی به رئیس دولت اعتدال توصیه کرده که اگر توان اداره کشور را ندارد، کنار بکشد.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات مرعشی را در ادامه خواهید خواند:

*مردم دیگر به تنگ آمده اند، صبح که بیدار می شوند همه کالاهایی که دیروز خریده اند ۱۰ الی ۱۵ درصد گران تر شده ؛ این چه اداره ای است؟ یک جای کار اشکال دارد. اگر آقای روحانی نمی تواند کشور را اداره کند کنار برود و اگر می تواند ادامه دهد. با مردم و مصالح مردم و کشور نمی شود شوخی کرد. هرکسی که می خواهد وارد این میدان شود اگر می تواند با این مجموعه کار کند بیاید؛ زمانی که کاندیدها می خواهند رئیس جمهور شوند همه چیز خوب است و همه می گویند من این کار را می کنم و ... اما زمانی که رئیس جمهور می شوند می گویند که به ما اجازه انجام این کارها را نمی دهند (اما همه اینها از قبل مشخص بوده است)؛ ما ولایت فقیه، سپاه، شورای نگهبان، مجلس، قوه قضاییه و ..  داریم و ترکیب آنها و شرایط‌شان کاملا مشخص است.

بیشتر بخوانید:
من چون فتنه‌گر هستم برای انتخابات ثبت نام نمی‌کنم
در دولت روحانی بهترین‌ها نادر هستند مثل ظریف
نظر موافق رهبری باعث تصویب برجام شد!
زندگی شخصی کوچکی دارم؛ ۱۴ هکتار باغ پسته در رفسنجان


*من فکر می کنم آقای خاتمی حقیقتا واقع بین و دلسوز کشور است. اساسا یکی از پارامترهای مهمی که در تعریف اصلاحات وجود داشته این بوده که اصلاحات هیچ وقت مردمش را تنها نگذاشته است، یعنی اصلاحات پشتیبان مردم و اصلاح طلبان حامی مردم بوده اند. اصلاح طلبان درد مردم را درک کرده اند و مردم هم به همین دلیل در مقاطعی پشتیبانی فوق العاده ای از اصلاح طلبان کردند.

*کاندیدهای حزبی ما مشخص هستند، آقای جهانگیری، آقای محسن هاشمی، آقای همتی، آقای ملک زاده، آقای هاشمی طبا، آقای کرباسچی و ... مطرح هستند البته هنوز خودشان نپذیرفته اند.


کد مطلب: 742660

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/742660/روحانی-اگر-نمی-تواند-کشور-اداره-کند-کنار-برود-یکی-گزینه-های-ریاست-جمهوری-هاشمی-طبا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com