کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقاحت به سبک وکیل الدوله ردصلاحیت شده؛

جعفرزاده: آنهایی که از استراتژی مقاومت می نویسند بگویند آخر این مقاومت کجاست؟!/ مجلس پاسخ دهد که چرا وضع کشور به اينجا رسيده؟

27 مهر 1399 ساعت 8:12

آنهايي که استراتژي و سياست‌هاي کشور را مي‌نويسند يک ترسيمي داشته باشند که آخر اين مقاومت کجا است؟


گروه سیاسی جهان نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، چهره نزدیک به لاریجانی که بعد از ردصلاحیت برای مجلس یازدهم، مزد وکیل الدولگی خود در مجلس دهم را با انتصاب به عنوان ریاست سازمان نقشه برداری گرفت، از مجلس تازه کار یازدهم که از هفتم خرداد سال جاری کار خود را آغاز کرده خواسته است تا «پاسخگو باشد که چرا کشور به اينجا رسيده است»! تلاش برای هجمه به مجلس جدید و انداختن خرابی های هفت ساله و ناکامی های چهارساله مجلس دهم امر جدیدی نیست.

جعفرزاده همچنین سعی کرده تا بی کفایتی هایی هفت سال گذشته در مدیریت کشور را که داد افراد همسوی با دولت را نیز درآورده به حساب نتایج استراتژی مقاومت بنویسد. 

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهدی خواند:

*آنهايي که استراتژي و سياست‌هاي کشور را مي‌نويسند يک ترسيمي داشته باشند که آخر اين مقاومت کجا است؟ به مردم گفتند مقاومت کنند که مردم در حال مقاومت هستند. اما هزينه‌هاي مردم چندصد برابر افزايش پيدا کرده است. فقردر حال اضافه شدن است، تنگدستي بر مردم احاطه پيدا مي‌کند و سفره‌هاي مردم در حال کوچک و کم شدن است. باز مردم سکوت کردند و چشم به مسئولان کشور دوخته‌اند.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم


*مگر مجلس شعار نمي‌دهد که من ريل گذارم؟ اگر اين لکوموتيو به يک مقصدي رسيد که آن مقصد اشتباه بود ريل‌گذار بي‌‌‌تقصير است؟ اين مثال بسيار ساده‌اي است. مجلس ريل‌گذار است و اکنون بايد پاسخگو باشد که چرا کشور به اينجا رسيده است.

*مشکلات کشور به‌دليل قطع ارتباط با بيرون است. ما به‌دليل اينکه ارتباطمان با نظام بين‌الملل قطع است دچار چنين شرايطي شديم... مي‌خواهيم در مقابل آمريکا مقاومت کنيم قبول اما بايد کانالي باز مي‌کرديم تا بتوانيم با دنيا ارتباط برقرار کنيم. همه مي‌ترسند با ما ارتباط برقرار کنند.


کد مطلب: 742620

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/742620/جعفرزاده-آنهایی-استراتژی-مقاومت-می-نویسند-بگویند-آخر-این-کجاست-مجلس-پاسخ-دهد-چرا-وضع-کشور-اينجا-رسيده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com