کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترکان، مشاور سابق روحانی:

بی‌مهابا به رئیس جمهور اهانت می‌کنند/ می‌گویند روحانی جاسوس است!/ این رفتارها کینه توزی از سال ۹۶ است

22 مهر 1399 ساعت 9:17

هیچ‌گاه ندیدم که به این صورت بی‌مهابا به رئیس‌جمهور توهین شود و نسبت‌های ناروا به او بدهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: اکبر ترکان، از مریدان هاشمی رفسنجانی و حامیان روحانی که تا چندی پیش به عنوان مشاور عالی رئیس دولت اعتدال هم فعالیت می کرد، گفته است: «در حال حاضر برخی به گستاخی، نسبت‌های بسیار بسیار بد نظیر جاسوسی به مقامات تراز اول کشور و انقلاب می‌دهند و مقام‌های امنیت هم در این مورد، اقدامی نمی‌کنند»!

خوب است آقای ترکان به جای تلاش برای انحراف موضوع، درباره دستاوردهای اقتصادی(!) دولت مورد حمایت‌شان توضیح بدهند. بدون شک وضعیت امروز کشور که نمونه آن قیمت نجومی پراید و مسکن متری «الان چند؟» است، نتیجه سکان داری امثال «ترکان»هاست که معتقد هستند «ما به جز آبگوشت بزباش و قورمه در هیچ تکنولوژی برتری نداریم» و باید سران تروریست امریکا عنایتی بکنند!

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات ترکان را در ادامه خواهید خواند:

*هیچ‌گاه ندیدم که به این صورت بی‌مهابا به رئیس‌جمهور توهین شود و نسبت‌های ناروا به او بدهند. در حال حاضر برخی به گستاخی، نسبت‌های بسیار بسیار بد نظیر جاسوسی به مقامات تراز اول کشور و انقلاب می‌دهند و مقام‌های امنیت هم در این مورد، اقدامی نمی‌کنند و این رفتارها را مشاهده می‌کنند. این جریانات که چنین اهانت‌هایی را می‌کنند، سالم نیستند.

*در حقیقت اینکه هیچ‌ کس و هیچ‌ چیز معتبر نباشد و همه چیز بی‌اعتبار و زیرسوال باشد و یا اینکه بگوییم چهل سال گذشته دست لیبرال‌ها، کج و کوله‌ها و منحرفین بوده، اصل انقلاب زیرسوال می‌رود. لذا نباید از این اهانت‌ها به عنوان یک موضوع ساده عبور کرد، بلکه باید پیگیری شود و ریشه‌های آن را پیدا کرد.

*با این کارها مشکلات حل نمی‌شوند. این رفتارها ادامه رقابت‌های سال 96، انتخابات ریاست جمهوری است. آن زمان اسمش رقابت بود و الان تبدیل به کینه شده است. در واقع چند نفری که سال 96 با یکدیگر رقابت سیاسی می‌کردند، در حال حاضر رفتار کینه‌توزانه با یکدیگر دارند.

*کشور بزرگتر دارد و بهتر است توهین کنندگان به تذکرات بزرگ کشور، در مورد توهین ها توجه کنند.

*این اهانت‌کنندگان به خود هاشمی رفسنجانی هم توهین می‌کنند. البته در دوران دولت سازندگی این قبیل اهانت‌ها به رئیس‌جمهور صورت نمی‌گرفت.

*به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور، ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت، لذا از این بی‌اخلاقی‌ها خوشحال نباشند.


کد مطلب: 742253

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/742253/بی-مهابا-رئیس-جمهور-اهانت-می-کنند-می-گویند-روحانی-جاسوس-این-رفتارها-کینه-توزی-سال-۹۶

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com