کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله به جای تقدیر؛

رئوفیان: سفرها و بازدیدهای قالیباف ضدارزش و خسارت بار است!/ چه اصراری دارد بین مردم بیاید؟/ عدم حضور روحانی در جلسه سران قوا عقلانی بود!

16 مهر 1399 ساعت 8:54

این دیدارها ضرورتی ندارد و به نوعی نمایشی است و افکار عمومی این ها را تبلیغات، تلقی می کنند!


گروه سیاسی جهان نیوز، مجتبی غفاری: ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب ایران زمین و چهره ای که اصلاح طلبان از او به عنوان «فعال اصولگرا» یاد می کنند، از سفرهای استانی رئیس جدید مجلس و بازدید سرزده او از بیمارستان امام خمینی(ره) انتقاد کرده و عدم حضور روحانی در جلسه سران قوا را عقلانی دانسته است! رئوفیان گفته است: «آقای قالیباف شما چه اصراری دارید و چه ضرورتی است که در بین مردم حضور یابید؟». ظاهرا برای برخی فعالان سیاسی باید توضیح واضحات داد و آنان را متوجه کرد رئیس یکی از سه قوه، فرد عادی نیست و این رفتارها به عنوان یک از مسئولان ارشد کشور برای دلگرمی مردم و شنیدن دردودل های آنها واجب است. فی الواقع قالیباف جور قصور هفت سال یک دولت ناکارامد را می کشد که حتی رئیس دولت اعضای کابینه را به حضور نمی پذیرد؛ در میان مردم رفتن پیشکش.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات رئوفیان را در ادامه خواهید خواند:

*قطعا سفرهای استانی در شرایط ویژه کنونی که فضای حاکم بر کشور فضای کرونایی است و شاهدیم که، هزاران نفر از هموطنان عزیزمان هر روز مبتلا می شوند و هفته ای بیش از هزار نفر از همین مردمی که سینه چاک خدمتشان هستیم، روانه بهشت زهراهای کشور و خانواده های زیادی عزادار می شوند، کاری ناپسند، ضدارزش و خسارت بار است از جمله سفرهای قالیباف.

*در شرایطی که دیدار ها منجر به تجمع می شود و امکان ابتلا به کرونا را افزایش می دهد ایا چنین اقدامی ارزش دارد؟ در محکمه عقل و وجدان این امر محکوم است و باید از این دیدارها اجتناب کرد. دیدار رییس مجلس در بیمارستان امام خمینی را نظارگر بودم، او و اطرافیانش ماسک زده بودند اما فاصله اجتماعی رعایت نشده بود.

*ایا این درست است که قالیباف به استان خوزستان و مازندران سفر کند؟! مگر این دو استان نماینده ندارند؟! نمایندگان این استان ها می توانند انتقال دهنده مشکلات مردم به رییس مجلس باشند، قالیباف اگر می خواهد به مشکلات مردم توجه کند راه کارش حضور در تجمعات و اجتماعات، نیست.

*من نمی فهمم بازدید قالیباف از بیمارستان‌ امام خمینی براساس کدام ضرورت شغلی، تخصصی و به اقتضای چه امری صورت گرفت؟ بیمارستانهایی که حتی خانواده های بیماران کرونایی اجازه عیادت بیمارانشان را ندارند چرا باید محل بازدید رئیس قوه مقننه قرار بگیرد.

 
*آقای قالیباف شما چه اصراری دارید و چه ضرورتی است که در بین مردم حضور یابید؟ ایا فکر می کنید حرف های ناگفته ای وجود دارد که شما نمی دانید و در نتیجه این سفرها بر دانستنی های شما، افزوده می شود؟ و مجهولاتی بر شما معلوم می شود؟ ایا مردم مشکلاتی دارند تا شما سفر نکنید، برای شما مشخص نخواهد شد؟ ایا نسخه درمانی مردم فقط با سفر میسر است؟ مشکلات مردم در جامعه مشخص است. قالیباف بیان کند در این دو سفر استانی و دیداری که از بیمارستان امام خمینی  داشت، چه مسئله ای بر او روشن شد که تاکنون، نمی دانسته است؟ 

*این دیدارها ضرورتی ندارد و به نوعی نمایشی است و افکار عمومی این ها را تبلیغات، تلقی می کنند. ایا پس از چند دوره  کاندید شدن هنوز قالیباف بنا دارد در انتخابات ثبت نام کند؟! هنوز مرکّب رای نمایندگان به قالیباف به عنوان رییس مجلس خشک نشده که سودای دیگر را در سر داشته باشد، بعید است که قالیباف چنین بیندیشد.

*احتیاط شرط عقل است و روحانی به عنوان رییس یک قوه نباید در آن جلسه آن هم، در عمل به توصیه ستاد مقابله با کرونا بعد از حضور قالیباف در بیمارستان، حضور پیدا می کرد‌.


کد مطلب: 741762

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/741762/رئوفیان-سفرها-بازدیدهای-قالیباف-ضدارزش-خسارت-بار-اصراری-بین-مردم-بیاید-عدم-حضور-روحانی-جلسه-سران-قوا-عقلانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com