کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمجید جانانه زائری از آقای وزیر خارجه؛

تاريخ درباره مجاهدت ظریف سخن می‌گوید/ مردی که با هوشمندی كم نظيرش ميدان‌های تازه‌ای برای ايران گشود!

15 مهر 1399 ساعت 12:09

تاريخ درباره مجاهدت مردی سخن خواهد گفت كه با تجربه و تخصص ارزشمند و هوشمندی و توانايی كم نظير خود ميدان های تازه ای برای ايران اسلامی گشود!


گروه سیاسی جهان نیوز: حجت الاسلام زائری که بعضا با نظرات خیلی خاص و شاذ سروصدایی ایجاد می کند، با انتشار تصویری از خودش به همراه محمد جواد ظریف مدعی شده است تاریخ درباره مجاهدت های ظریف سخن خواهد گفت.

یادآور می شود از نمونه مجاهدت های آقای ظریف، ادعای از کار افتادن تمام تسلیحات ایران با یک بمب آمریکا، انتشار تصویر زانوزده او در مقابل امیر کویت، انعقاد قرارداد پرخسارت برجام و سخن گفتن از احتمال مذاکره با آمریکا بعد از ترور وحشیانه حاج قاسم سلیمانی به دستور ترامپ است!

به گزارش جهان نیوز، متن کامل پست اینستاگرامی زائری به شرح ذیل است:

«بعضي كشته و مرده احمدي نژاد بودند و حالا فحشش مي دهند، بعضي انقلابي بودند و حالا پشيمانند؛ بعضي عشق خاتمي بودند و بعد رهايش كردند! گذشت زمان ديدگاه و فهم آدم ها را عوض مي كند!
 

خود امروز خيلي حرفهاي نامربوط در باره محمد جواد ظريف هست، اما صدسال، دويست سال بعد كه گرد و غبار بدبيني ها و كج فهمي هاي امروز فرو بنشيند، تاريخ درباره مجاهدت مردي سخن خواهد گفت كه با تجربه و تخصص ارزشمند و هوشمندي و توانايي كم نظير خود ميدان هاي تازه اي براي ايران اسلامي گشود.

پي نوشت يكم؛ ايشان اصلا و قطعا و به هيچ وجه در انتخابات رياست جمهوري نامزد نخواهد شد، بعضي نگران نباشند!

پي نوشت دوم؛ بالاخره روزي كه "ز پرده ها به درافتند، رازهاي نهاني" اسرار فاش مي شود و آيندگان خواهند دانست كه چه عواملي موجب تحريم هاي كمرشكن بوده و زندگي مردم را به تلخي كشانده است»




بیشتر بخوانید:
آقای زائری! این کارتان کج سلیقگی است +عکس
زائری ظرفیت پخش زنده تلویزیونی را ندارد!
تیرهای سیاه‌نمایی در چله کمان حجت‌الاسلام زائری


کد مطلب: 741703

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/741703/تاريخ-درباره-مجاهدت-ظریف-سخن-می-گوید-مردی-هوشمندی-كم-نظيرش-ميدان-های-تازه-ای-ايران-گشود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com