کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقاحت به سبک نماینده سلفی بگیر:

اصولگرایان هم باید به خاطر اوضاع کنونی از مردم عذرخواهی کنند/ حتی احمدی نژاد هم باید عذرخواهی کند/ بیش از این هم از دست دولت روحانی برنمی‌آمده

13 مهر 1399 ساعت 7:58

مازنی گفته است: هر جریانی باید به سهم خود از مردم عذرخواهی کند؛ چراکه این وضعیت شایسته و زیبنده مردم نیست.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد مازنی، چهره شهره شده به «نماینده سلفی بگیر» در گفتگو با ایسنا مدعی شده است که مردم حاکمیت را یکپارچه میبینند و هم جناح‌ اصلاح‌طلب و هم جناح‌ اصولگرا باید به اندازه باید به اندازه سهم خود در ایجاد وضعیت فعلی عذرخواهی کند. شاید این موضوع سبکی از وقاحت باشد که بانیان مشکلات عدیده کشور که با ادعاهای پوچ فراوان قدرت را از سال 92 در قوه مجریه و سکان مجلس دهم را از سال 95 عهده دار شدند، امروز دنبال شریک جرم هستند و سخن از عذرخواهی همه به میان می آورند.

گفتنی است این چرهه ناکام از ورود به مجلس یازدهم پیش تر در اظهاراتی گفته بود: «سال ۹۲ عبور از جهنم و ورود به برزخ بود» و  «مردم از روندی که در ۹۲ و ۹۶ آغاز شده، خسته نشوند».

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات مازنی را در ادامه خواهید خواند:

*در شرایطی که مردم گرفتار مشکلات معیشتی، تحریم و کرونا هستند، اینکه جناح‌های سیاسی بخواهند مشکلات را به یکدیگر حواله دهند زیبنده نیست و صرفاً به ضرر یک جناح نخواهد بود؛ چرا که مردم حاکمیت را یکپارچه می‌بینند، هرچند گاهی به یک جریان اقبال نشان می‌دهند و گاهی به جریان مقابلش یا گاهی نیز همچون سال‌ گذشته چندان میلی به صندوق رای نشان نمی‌دهند.

*هر جریانی باید به سهم خود از مردم عذرخواهی کند؛ چراکه این وضعیت شایسته و زیبنده مردم نیست.

*هم جناح‌ اصلاح‌طلب و هم جناح‌ اصولگرا باید به اندازه باید به اندازه سهم خود در ایجاد وضعیت فعلی عذرخواهی کند. دولت مستقر و دولت پیش از آن هم باید به سهم خود پوزش بطلبد، اما در کنار عذرخواهی باید برنامه هم داشته باشند تا وضعیت را از حالت فعلی خارج کنند.

درباره «مازنی» بیشتر بخوانید:
برجام با زحمت و همت شخص رهبری به نتیجه رسید!
جماعتی از پوشش زنان ابزاری ساخته‌اند برای کسب قدرت
افراطیون به خاطر کینه‌های ۸۸ نمی‌خواستند روحانی موفق شود!
در ۸ سال احمدی نژاد قطار عقلانیت از ریل خارج شد

یکی از نتایج مهم برجام نشان دادن فرهنگ مردم ایران بود

*باید در کنار عذرخواهی به گوش مردم برسد که بیش از این از دست دولت برنمی‌آمده یا باید ضمن پوزش‌طلبی برنامه‌ای برای برون‌رفت نیز ارائه شود.

*از ویژگی‌های کار آقای خاتمی در دولت اصلاحات این بود که با مردم با زبانی ساده سخن می‌گفت و مشکلات را بیان می‌کرد. یک‌بار را به خاطر دارم که در سخنرانی خطاب به مردم گفت «به جدم قسم بیش از این از دولت کاری برنمی‌آید.» وقتی مردم چنین صداقتی را می‌دیدند راحت‌تر با مشکلات کنار می‌آمدند و آن‌ها را تحمل می‌کردند.


کد مطلب: 741360

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/741360/اصولگرایان-هم-باید-خاطر-اوضاع-کنونی-مردم-عذرخواهی-کنند-حتی-احمدی-نژاد-کند-بیش-این-دست-دولت-روحانی-برنمی-آمده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com