کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات هادی غفاری:

هرچه زودتر قانون اساسی کشور تغيير کند!/ تنها دغدغه اصولگرایان حضور در قدرت است

9 مهر 1399 ساعت 12:06

هر چه زودتر قانون اساسي کشور تغيير کند به سود کشور خواهد بود!


گروه سیاسی جهان نیوز: هادی غفاری، روحانی اصلاح طلب و فعال فتنه 88 مدعی شده است: «هر چه زودتر قانون اساسي کشور تغيير کند به سود کشور خواهد بود».

باید به این موضوع اشاره کرد که اصلاح طلبان آنجا که منافعشان با محتوای قانون اساسی همراه باشد، اجرای کامل این قانون را می خواهند اما زمانی که منافعشان با قانون اساسی در تضاد می‌افتد، تغییر قانون را مطالبه می کنند. همان طور که هرگاه پیروز انتخابات باشند ثناگوی سازوکار انتخاباتی کشور می‌شوند و هرگاه بازنده خروجی صندوق های رای باشند، دم از تقلب و مهندسی می زنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات غفاری را در ادامه خواهید خواند:

*واقعيت اين است که ديگر نه‌مجلسي به معناي واقعي که در راس امورباشد، باقي مانده و نه دولتي. مجلس و دولت فعلي بيش از آنکه شکل و کارکرد دولت و مجلس را داشته باشند بيشتر به مهره‌هاي ناهماهنگي شبيه هستند که توانايي مديريت امور را در حد مطلوب ندارند.

*اگر مجلس به همين رويکرد خود ادامه بدهد خسران‌هايي به همراه خواهد آورد. وضعيت مجلس به شکلي است که تنها پوسته‌اي از آن باقي مانده و از محتوا و کارکرد خالي شده است.

*امروز کشور با چالش‌هاي اقتصادي و سياسي عميقي مواجه شده است. اين در حالي است که اصولگرايان ظاهرا نه داراي راه‌حل اقتصادي هستند و نه راه‌حل سياسي. تنها دغدغه اين روزهاي آنها اين است که در قدرت حضور داشته باشند.

درباره «هادی غفاری» بیشتر بخوانید:
مردم انتظار دارند با جهان مودبانه و نرم حرف بزنیم
امام حسین(ع) روز عاشورا قبل از جنگ تلاش کرد مساله را حل کند

یک کلمه‌ای به تازگی مد شده به اسم «انقلابی»
از افتخارات ما تذکر به امام درباره رفتارهای فراقانونی‌اش بود!

*اگر قرار است قــانون انتـــخابات اصلاح شــود در مــــرحله نخست بايـــد قانون اساسي اصلاح شود. قــانون اساسي ما در يک رفراندوم قانوني و حقوقي مورد تجزيه و تحليل انديشمندان و نظريه‌پردازان قرار بگيرد و قوانيني تصويب شود که با مقتضيات زندگي امروز همخواني دارد و عدالت صددرصدي در آن وجود داشته باشد.

*هر چه زودتر قانون اساسي کشور تغيير کند به سود کشور خواهد بود.

*اين رويکرد بايد هدف جريان اصلاحات باشد. اصلاح‌طلبان مدت‌هاست به دنبال اصلاح قانون اساسي هستند و معتقدند اين اتفاق مي‌تواند به مديريت بهتر کشور کمک کند.


کد مطلب: 741149

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/741149/هرچه-زودتر-قانون-اساسی-کشور-تغيير-کند-تنها-دغدغه-اصولگرایان-حضور-قدرت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com