کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردونه اظهارات بامزه دوباره به قنبری رسید

هر نوع حضور دلواپسان خطرناک است!/ اینها بعد از برجام با ترامپ همسو شدند تا چوب لای چرخ دولت بگذارند!

2 مهر 1399 ساعت 9:01

هر نوع حضور دلواپسان در عرصه خطرناک است و باید مراقب حضور آنان بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: داریوش قنبری، نماینده تندروی اصلاح طلب که بعد از ردصلاحیت برای انتخابات مجلس، گزارش وزارت اطلاعات را مغرضانه یا غیرکارشناسی دانسته بود و چندی پیش هم در اظهارات بسیار بامزه ای در مجیزگویی از اسحاق جهانگیری، او را یک مجاهد اقتصادی نامیده بود که نمی گذارد بحران های بزرگتری شکل بگیرد و ایران شبیه ونزوئلا شود، این بار مدعی شده است که ورود دلواپسان به هر عرصه ای خطرناک است!

البته قنبری نظریات بامزه دیگری نظیر «اگر مديريت اين دولت نبود، وضعيت بدتر می‌شد» را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات قنبری را در ادامه خواهید خواند:


*نمایندگان اصولگرای مجلس در شرایطی برای استیضاح وزیران کابینه خودشان را به آب و آتش می‌زنند که این روند حتماً به مصلحت نیست، چون همه باید حواس‌شان را بر حل مشکلات بگذارند، نه اینکه با استیضاح و... دنبال هدف سیاسی خود باشند.
 
*تحریم‌کنندگان کشور خودشان بارها اعلام کرده‌اند ایران را هیچ‌وقت به اندازه الان تحریم نکرده‌اند. در چنین شرایط طبیعی است که اتحاد و همصدایی باید جایگزین انشقاق و اختلاف شود. به همین دلیل جای تعجب و البته تاسف دارد که گروهی همچنان شبانه‌روز در صدد تخریب دولت هستند. در واقع‌ آنها منافع ملی را عاملانه و عامدانه فدای منویات جریانی و سیاسی خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید:
کارشکنی دلواپسان دست ترامپ بهانه داد!
بعد از بحران احمدی نژاد ریاست فردی مثل روحانی لازم بود
حامی برجسته روحانی دست به اعتراف زد +جزئیات

*همه می‌دانند تحریم‌های بین‌المللی و فشاری که آمریکا و متحدانش مجدانه بر جمهوری اسلامی وارد می‌کنند، اصلی‌ترین دلیل وضعیت نابسامان فعلی است.

*آنها حتی بعد از توافق مهم هسته‌ای با «دلواپس» نامیدن خود، به طور شگفت‌انگیزی با بیگانه‌ای چون ترامپ نیز همسو شدند تا چوب لای چرخ دولت بگذارند.
 
*هر نوع حضور دلواپسان در عرصه خطرناک است و باید مراقب حضور آنان بود.


کد مطلب: 740458

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/740458/نوع-حضور-دلواپسان-خطرناک-اینها-بعد-برجام-ترامپ-همسو-شدند-چوب-لای-چرخ-دولت-بگذارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com