کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیرزاد، نماینده مجلس ششم:

اصلاح طلبان در سال ۹۲ با یک مدیریت ارزشمند روی روحانی توافق کردند/ اصول‌گرایان برای ریاست جمهوری چهره‌ موجهی ندارند!

1 مهر 1399 ساعت 10:06

چهره‌های مطرح در قواره ریاست جمهوری در جریان اصلاح‌طلب بسیار زیاد است در حالی که جریان اصول‌گرا، فاقد چهره‌هایی است که وجاهت ریاست جمهوری را داشته باشند.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد شیرزاد، چهره اصلاح طلب و نماینده وطن‌فروشی که کروبی او را صدای اسرائیل خواند در گفتگو با برنا مدعی شده است که جریان اصول‌گرا، فاقد چهره‌هایی است که وجاهت ریاست جمهوری را داشته باشند!

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات شیرزاد را در ادامه خواهید خواند:

*تجربه نشان داده است که اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری به سهولت به وحدت نظر می‌رسند به عنوان مثال در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، شش کاندیدای اصول‌گرا، یک کاندیدای اصلاح‌طلب و یک کاندیدای میانه‌رو مطرح بودند، که در نهایت جریان اصول‌گرا از میان آن شش کاندیدا موفق شد، حدادعادل را راضی کند، که کناره‌گیری کند اما هیچ‌کدام از 5 کاندیدای دیگر حاضر نبودند که به وحدت نظر برسند و بر روی یک نفر توافق کنند، که این نکته بیانگر ضعف یک جریان سیاسی است.

*در این انتخابات جریان اصلاح‌طلبی توانست با یک مدیریت ارزشمند و تاریخی کاندیدای نزدیک به خود، یعنی عارف را کنار بگذارد و بر روی روحانی به توافق برسد.

*چهره‌های مطرح در قواره ریاست جمهوری در جریان اصلاح‌طلب بسیار زیاد است در حالی که جریان اصول‌گرا، فاقد چهره‌هایی است که وجاهت ریاست جمهوری را داشته باشند.

درباره «احمد شیرزاد» بیشتر بخوانید:
سفر بایدن به ایران به خاطر تنگ نظری اصولگرایان کنسل شد 
برای نشان دادن حسن نیت‌مان به دنیا، خودمان را در چاه بیاندازیم!
اصلاح‌طلبان رای مردم را می‌پذیرند اما اصولگرایان، نه!
هردولتی جای دولت روحانی بود کمرش زیر بحران‌ها می‌شکست


کد مطلب: 740362

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/740362/اصلاح-طلبان-سال-۹۲-یک-مدیریت-ارزشمند-روی-روحانی-توافق-کردند-اصول-گرایان-ریاست-جمهوری-چهره-موجهی-ندارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com