کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهین به فهم مردم؛

سلامتی: اصلاح طلبان نیروی محدودی در دولت دارند!/ نباید همه عملکرد دولت را به پای اصلاحات نوشت‌/ اصلاح طلبان نماینده طبقه محروم جامعه هستند!

26 شهريور 1399 ساعت 12:52

محمد سلامتی، فعال اصلاح طلب در اهانتی آشکار به فهم مردم مدعی شده است: اصلاح طلبان نیروی محدودی در دولت دارند و دولت هم خیلی توجهی به نظرات اصلاح طلبان نداشته است!


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد سلامتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با ایسنا گفته است: «اصلاح طلبان به درستی از دولت روحانی حمایت کردند، زیرا نمی خواستند یک دولت تندرو سر کار بیاید. ولی نباید همه عملکرد دولت را به پای اصلاحات نوشت‌. اصلاح طلبان نیروی محدودی در دولت دارند و دولت هم خیلی توجهی به نظرات اصلاح طلبان نداشته است، چون دولت، اصلاح طلب نبود».

وی در بخشی دیگری از گفتگوی خود مدعی شده است: «اصلاح طلبان نماینده طبقه متوسط و حتی محروم جامعه هستند و برخی احزاب اصلاح طلب از طبقه کارگر و کشاورز حمایت می کنند. در حالیکه اصولگرایان ادعا ندارند که نماینده طبقه متوسط یا محروم هستند».

ادعای توهین آمیز سلامتی به فهم مردم با جمله «اصلاح طلبان نیروی محدودی در دولت دارند» در حالی است که حضور عناصری نظیر جهانگیری به عنوان معاون اول، عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی(در پنج سال از عمر دولت)، حضور زنگنه در راس وزارت نفت، معصومه ابتکار در راس معاونت زنان(اکنون) و سازمان محیط زیست(دولت یازدهم)، ربیعی به عنوان وزیر کار و اکنون در سمت سخنگویی دولت، اردکانیان به عنوان وزیر نیرو، مولاوردی در معاونت زنان و حجتی به عنوان وزیر کشاورزی تنها نمونه های کوچک و بارزی از دروغ بزرگ نقش محدود اصلاح طلبان در دولت روحانی است.


کد مطلب: 739868

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/739868/سلامتی-اصلاح-طلبان-نیروی-محدودی-دولت-نباید-همه-عملکرد-پای-اصلاحات-نوشت-نماینده-طبقه-محروم-جامعه-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com