کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس ارشد رسانه‌های اصلاح طلب:

همه تلاش‌ اصولگرایان برای بدبین کردن مردم به انتخابات است/ می خواهند مشارکت را کم کنند

26 شهريور 1399 ساعت 8:41

همه تلاش‌ اصولگرایان بر این بوده که مردم بدبین شوند و در انتخابات حضور پیدا نکنند تا در نهایت، تنها تعداد کمی که به آنها تمایل دارند کاندیدا شده و انتخاب شوند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید مصطفی هاشمی طبا، چهره اصلاح طلب و کارشناس ثابت و همه چیزدان رسانه های اصلاح طلب بار دیگر دروغ بزرگ اصلاح طلبان در تمایل اصولگرایان به کاهش مشارکت مردم در انتخابات را تکرار کرده و گفته است: «اگر انتخابات 1400 از سوی مردم مورد استقبال واقع شود، یقینا شکل و روند انتخابات به گونه دیگری رقم خواهد خورد. به هر حال همه تلاش‌ اصولگرایان بر این بوده که مردم بدبین شوند و در انتخابات حضور پیدا نکنند تا در نهایت، تنها تعداد کمی که به آنها تمایل دارند کاندیدا شده و انتخاب شوند.

رقیب حسن روحانی در انتخابات سال 96 که روز رای گیری نام روحانی را بر برگه رای نوشت، در ادامه گفته است: «در واقع مطرح شدن کاندیداها چندان مهم نیست بلکه بستگی به این مسئله دارد که این، کاندیداها چه برنامه‌هایی را ارائه دهند، تا چه حد با واقعیت‌ها روبرو شوند و در نتیجه تا چه حد با مردم صمیمی سخن بگویند. متأسفانه چه اصلاح‌طلبان و چه اصولگرایان، دنبال این هستند که با شعارهای پوپولیستی وارد انتخابات شوند و به مردم وعده و وعید بدهند؛ آن هم وعده‌هایی که هیچ کدام قابل اجرا نیست».

گفتنی است هاشمی طبا پیش تر در اظهاراتی بامزه مدعی شده بود: «تا سياست خارجی تغيير نكند از بحران بيرون نمی‌آييم» و  با بیان اینکه اصولگرایان مجلس طرحی برای اداره کشور ندارند، گفته بود «تنها راهی که {نمایندگان جدید مجلس} می‌توانند در پیش بگیرند، سازش با آمریکاست»!

درباره «مصطفی هاشمی طبا» بیشتر بخوانید:
مردم در صندوق‌‌ها آرای باطله بياندازند!
مطمئنا اصولگرایان در مجلس هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند
دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا

اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود


کد مطلب: 739830

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/739830/همه-تلاش-اصولگرایان-بدبین-کردن-مردم-انتخابات-می-خواهند-مشارکت-کم-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com