کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزافه‌های جدید فاضل میبدی:

انقلاب براي رفاه و سلامتی مردم انجام شد/ تا ايران مساله خود را با دنيا حل نکند وضع همين است/ همه مصائب ما به خاطر دولت احمدی‌نژاد با آن شعارهای ظهور است

25 شهريور 1399 ساعت 10:08

انقلاب براي رفاه و صلاح و نجات و سلامتي انسان انجام شد. بايد با دنيا ارتباط بر اساس احترام متقابل برقرار کنيم و مردم را به رستگاري رساند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدتقی فاضل میبدی، روحانی شاذگوی اصلاح طلب و عضو تشکل مجمع مدرسین حوزه علمیه قم که به فاصله چند روز بعد از ترور شهید سلیمانی گفته بود «چرا جنگ؟ چرا کینه؟ چرا مرگ بر این کشور و آن کشور؟» این بار با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای رفاه و سلامت مردم انجام شد مدعی شده است «بايد با دنيا ارتباط بر اساس احترام متقابل برقرار کنيم و مردم را به رستگاري رساند» و «تا ايران مساله خود را با دنيا حل نکند وضعيت همين خواهد بود». با توجه به نهایت رفتارهای مدعیان دیپلماسی در هفت سال گذشته و خساراتی که به ملت ایران در پوشش گفتگو با دنیا تحمیل کردند باید از آقای میبدی پرسید که نظر ایشان از عبارات زیبای ارتباط با دنیا غیر از مبحث تسلیم محض همه جانبه مقابل آمریکا و اعوان اروپایی آن است؟

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات میبدی را در ادامه خواهید خواند:

*آقاي روحاني که منتخب شد و ما نيز مبلغ ايشان بوديم، وعده‌هاي زيادي به مردم داد، او شرايط پيش روي خود را نمي‌ديد بدان معنا که براي عمل به وعده‌هاي خود هيچ برنامه‌اي نداشت و اساسا شايد برخي از وعده‌هاي او در حيطه اختيارات رياست‌جمهوري در ايران هم نبود و اين براي رئيس‌جمهوري ايراد بزرگي محسوب مي‌شود.

*تيم آقاي روحاني در دولت دوم و طي سال‌هاي اخير نشان دادند که پيش‌بيني دقيقي از آينده ندارند.

*صد روز از کار مجلسي با شعار انقلابي‌گري گذشته است و عملا در جهت رفع مشکلات مردم هيچ اقدامي از اين مجلس شاهد نبوديم و فقط مي‌خواهند براي انتخابات رياست‌جمهوري خودي نشان بدهند.



*در نهايت بايد توجه کنيم که انقلاب براي رفاه و صلاح و نجات و سلامتي انسان انجام شد. بايد با دنيا ارتباط بر اساس احترام متقابل برقرار کنيم و مردم را به رستگاري رساند.

*عقيده دارم اعتمادي به شعار نيست و کار از شعارها گذشته است بايد جرياني نخبه و عقلگرا در کشور بر سر کار بيايد تا مردم نتيجه عمل را ببينند وگرنه مردم به شعارها اعتمادي نخواهند کرد.

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند!
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند
فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!


*آقاي احمدي‌نژاد اصولگرا بود ايشان چه وضعيتي ايجاد کرد؟ همه مصائب فعلي ما از همان دولت اصولگرا با آن شعارهاي خاص ظهور و فرج و... بود. هاله نور مي‌ديد و... نتيجه چه شد؟ ما را گرفتار تحريم‌هاي سازمان ملل کرد و رفت.

*تا ايران مساله خود را با دنيا حل نکند وضعيت همين خواهد بود و هر کسي رئيس‌جمهور شود کاري از او ساخته نخواهد بود.

*طي سال‌هاي اخير تعدادي از دلسوزان که مي‌توانستند براي ايران عزيز و نظام ارزشمند جمهوري اسلامي مفيد واقع شوند از قطار پياده شدند در واقع افرادي که کارآمد بودند يا مي‌توانستند در جهت کادرسازي براي نظام پيشگام باشند آنها را از قطار پياده و از عرصه سياست خارج کرديم.


کد مطلب: 739733

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/739733/انقلاب-براي-رفاه-سلامتی-مردم-انجام-ايران-مساله-خود-دنيا-حل-نکند-وضع-همين-همه-مصائب-خاطر-دولت-احمدی-نژاد-شعارهای-ظهور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com