کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده روحانی در شورای فرهنگی زنان و خانواده:

سعی می‌کنند همه تقصيرات را گردن دولت بيندازند/ بخش بزرگی از مشکلات کشور به خاطر کارشکنی تندروهاست

23 شهريور 1399 ساعت 12:40

کار سختي است و من فکر نمي‌کنم اين مردم ديگر مردمي باشند که بخواهند مثل قبل اعتماد داشته باشند ولي با گفت‌وگو مي‌توان بخشي از مشکلات آنها را حل کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: اشرف ‌بروجردي، فعال سياسي اصلاح‌طلب و نماینده روحانی در شورای فرهنگی زنان و خانواده مدعی شده است: «بخش بزرگي از مشکلات فعلي به گردن سنگ‌اندازي‌ها و کارشکني‌هاي نيروهاي تندرو درون کشور است.» پیش تر هم بروجردی به عنوان یکی از منصوبان رئیس دولت مدعی تدبیر طلبکارانه از این اظهارات بامزه بر زبان آورده بود و با بیان اینکه براي دولت کاری ندارد که مرتب کارنامه‌اش را به رخ بکشد(!) گفته بود «نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده است».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات بروجردی را در ادامه خواهید خواند:

*کار سختي است و من فکر نمي‌کنم اين مردم ديگر مردمي باشند که بخواهند مثل قبل اعتماد داشته باشند ولي با گفت‌وگو مي‌توان بخشي از مشکلات آنها را حل کرد.

*مردم بايد حس کنند کساني هستند که مي‌توانند آنها را نمايندگي کنند و حرف مردم را مي‌شنوند و با ديدگاه و تفکر آنها همسو هستند.

بیشتر بخوانید:
پس از جريان کرونا مقبوليت دولت روحانی بالا رفته!
اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است!


*برخي در شرايط فعلي سعي دارند تمام تقصيرات را به گردن دولت بيندازند، در واقع از زماني که بحران‌ها در کشور شدت گرفت و تحريم‌ها از هر سو مردم را تحت فشار قرار دادند قصه چه کسي بود و من نبودم در کشور آغاز شد و هرکسي سعي داشت تقصير را به گردن ديگري بيندازد. اين در حالي است که مردم بيش از شناسايي مقصر نياز به حل مشکلات و بحران‌ها دارند.

*در اين ميان کساني هستند که به‌عنوان افراد هميشه در صحنه تمام تقصيرات را به گردن دولت انداختند و براي پوشاندن خطاهاي خود دولت را در معرض نقد قرار دادند، اما اين افراد مي‌دانند بخش بزرگي از مشکلات فعلي به گردن سنگ‌اندازي‌ها و کارشکني‌هاي نيروهاي تندرو درون کشور است.


کد مطلب: 739551

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/739551/سعی-می-کنند-همه-تقصيرات-گردن-دولت-بيندازند-بخش-بزرگی-مشکلات-کشور-خاطر-کارشکنی-تندروهاست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com