کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیفات پدر همسر حسن خمینی از شیخ یوسف صانعی؛

صانعی آیت الله فی العالمین بود/ فوت او ثلمه بزرگی به جهان اسلام است/ خداوند در آن عالم استقبال فراوانی از او خواهد کرد/ هیچ وقت نام این فقیه را فراموش نکنیم

22 شهريور 1399 ساعت 12:07

در بخشی از پیام موسوی بجنوردی آمده است: فوت این فقیه بزرگ نوآور سلمه بزرگی به جهان اسلام بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید محمد موسوی بجنوردی، روحانی حاشیه دار اصلاح طلب و پدر همسر سید حسن خمینی در واکنش به فوت شیخ یوسف صانعی، از روحانیون اصلاح طلب پیام تسلیت جالب و قابل تاملی صادر کرده است. گفتنی است که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دی ماه سال 88 در پاسخ به سوال های مکرر مردم مومن، آقای صانعی را فاقد ملاک های لازم برای تصدی مرجعیت معرفی کرده بود.

به گزارش جهان نیوز، متن کامل پیام موسوی بجنوردی را در ادامه خواهید خواند:

درگذشت اسفبار فقیه بزرگوار، حضرت آیت الله فی العالمین، جناب آقای شیخ یوسف صانعی(قدس الله نفسه الزکیه) را به عموم مسلمانان جهان، به ویژه برادر بزرگوارش آیت الله شیخ حسن صانعی و همچنین علمای اعلام و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

فوت این فقیه بزرگ نوآور سلمه بزرگی به جهان اسلام بود. واقعا من امروز که شنیدم گریه کردم و متاثر شدم که این فقیه بزرگ از دست ما رفت.

امیدوارم خداوند تبارک و تعالی در جنات نعیم و بهشت برین از این فقیه بزرگ و انسان وارسته استقبال کند و به برادر بزرگوارش حضرت آیت الله آقای شیخ حسن صانعی(حفظه الله تعالی) و خانواده مکرم و آقازاده های معظمش تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید:
توهین زشت پدرخانم سید حسن به امام خمینی(ره)
تأکید پدر همسر سیدحسن بر تغییر شعار «مرگ بر آمریکا»
راهکارهای پدرخانم حسن خمینی برای مقابله با ترامپ


من فوت این فقیه نوآور را به ملت شریف ایران و به همه علمای اعلام و مراجع عظام تسلیت عرض می کنم.

ان شاء الله خداوند تبارک و تعالی در آن عالم استقبال فراوانی از این فقیه بزرگ خواهد کرد.

امیدوارم که ما نیز هیچ وقت نام این فقیه را فراموش نکنیم.


کد مطلب: 739430

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/739430/صانعی-آیت-الله-فی-العالمین-فوت-او-ثلمه-بزرگی-جهان-اسلام-خداوند-عالم-استقبال-فراوانی-خواهد-هیچ-وقت-نام-این-فقیه-فراموش-نکنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com