کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی طبا، کارشناس ثابت رسانه‌های اصلاح طلب؛

مقاومت یعنی به خودمان سخت بگیریم نه زندگی بهتر!/ اصولگرایان جز شعار برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند/ به ریاست جمهوری برسند مشکلات حادتر می‌شود

16 شهريور 1399 ساعت 11:20

مجلس راه و روشي براي ارائه برنامه به دولت بلد نيست. چه بگويند؟ اصلا فرض بگيريم که مساله سياسي مطرح نکنند و دلشان بخواهد که با دولت همفکري کنند اما بازهم هيچ ‌طرح و روشي ندارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کارشناس ثابت رسانه های اصلاح طلب بار دیگر در تحریفی آشکار گفته است: «وقتي که مقام معظم رهبري مي‌فرمايند بايد مقاومت کرد؛ منظور از مقاومت اين است که بايد به خود سخت بگيريم نه اينکه به سمت شروع زندگي بهتر برويم». این در حالی است که اساسا مفهوم اقتصاد مقاومتی آن است که شرایط کشور با استفاده از توان داخلی به سمت پیشرفت و رفاه در حرکت باشد؛ نه آنکه اقتصاد کشور مثل سال های گذشته معلق به گوشه چشم روسای دولت تروریست آمریکا و اروپا باشد و معیشت مردم از این حیث لطمه بخورد.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات هاشمی طبا را در ادامه خواهید خواند:

*وقتي که مقام معظم رهبري مي‌فرمايند بايد مقاومت کرد؛ منظور از مقاومت اين است که بايد به خود سخت بگيريم نه اينکه به سمت شروع زندگي بهتر برويم. مگر مي‌شود کشوري تحريم بوده با خيلي از کشورها روابط خوبي نداشته باشد و خود نيز دنبال قطع روابط بانکي باشد بگويد که زندگي بهتري مي‌خواهيم؟

*من در فضاي مجازي مي‌بينم کساني که خود را ظاهرا دلسوز انقلاب مي‌دانند گاه الفاظ بسيار زشت و زننده‌اي به رئيس‌جمهور نسبت مي‌دهند. اينها همان کساني هستند که احتمال مي‌رود نفوذي باشند. از جمله آنچه که برخي گروه‌ها در مورد مرحوم آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني حرف مي‌زنند. ايشان جزء نزديک‌ترين اشخاص به مقام معظم رهبري بوده است. از طرفي رئيس‌جمهور کسي است که مورد تاييد رهبري است، تنفيذ شده و مقام معظم رهبري باز هم اعلام کرده‌اند که دولت بايد تا آخر دوره بماند و در همه مراسمات رئيس‌جمهور در کنار رهبري است. وقتي رئيس‌جمهور را اينگونه منکوب مي‌کنند در حقيقت به کشور ضربه مي‌زنند. انتقاد خوب است اما برخورد اينگونه با مقامات حکومتي زيان‌آور است.

درباره «مصطفی هاشمی طبا» بیشتر بخوانید:
مخالفان FATF و برجام نفوذی هستند!
مطمئنا اصولگرایان در مجلس هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند
دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا

اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود

*مجلس در جهت تخريب دولت گام برمي‌دارد و صراحتا هم به اين موضع اذعان داشتند. چنانکه بحث استيضاح و سوال از رئيس‌جمهور نيز مطرح بود و ديديم که به آقاي ظريف چگونه در مجلس حمله شد. اين‌هم که مي‌خواستند رئيس‌جمهور به مجلس بيايد درصدد حمله و تخريب رئيس‌جمهور بودند نه اينکه صرفا رئيس‌جمهور براي پاسخگويي به سوالات به مجلس برود.

*از جمله مصوباتي هم که داشتند متاسفانه قير مجاني بوده که نشان داد اين مجلس کار مهمي نمي‌تواند انجام دهد و برنامه جامع ندارد. همينطور برخورد سياسي ادامه دارد و فکر مي‌کنند که خودشان مي‌توانند دولت و رياست جمهوري را نيز در دست بگيرند. هر چند که اگر هم موفق شوند و دولت را در اختيار بگيرند هيچ‌برنامه‌اي براي اداره کشور ندارند و صرفا همين شعارهاي پوپوليستي، شعارها و حرف‌هاست و با‌ بودن آنها يقينا و به تدريج مسائل کشور حادتر خواهد شد. مجلس راه و روشي براي ارائه برنامه به دولت بلد نيست. چه بگويند؟ اصلا فرض بگيريم که مساله سياسي مطرح نکنند و دلشان بخواهد که با دولت همفکري کنند اما بازهم هيچ ‌طرح و روشي ندارند.


کد مطلب: 738932

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/738932/مقاومت-یعنی-خودمان-سخت-بگیریم-نه-زندگی-بهتر-اصولگرایان-جز-شعار-برنامه-ای-اداره-کشور-ندارند-ریاست-جمهوری-برسند-مشکلات-حادتر-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com