جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۸۷
حمله به عزاداری محرم تمام شد؛ آغاز فاز جدید

حمله تئوریسین اصلاح طلبان به مقوله «شفا»/ کرونا یک اپیدمی است و «شفا» جواب نمی‌دهد!/ اکثر مراجعان به هیئات و امامزاده‌ها هم شفا نمی‌گیرند/ کسانی هم که خوب می‌شوند احتمالا ناشی از خطای پزشکی بوده یا به صورت طبیعی درمان شده‌اند/ خدای اصلاح طلبان محدود است!

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 738837
سابقه تاریک جریان اصلاحات و تریبون داران آن که هتاکان عاشورای ۸۸ را امت خداجو نامیدند و یا در دوران اصلاحات، بی شرمانه دنبال استیضاح امام زمان(عج) و یا راهپیمایی علیه خدا بودند، اجازه خوش بینی نمی‌دهد.
حمله تئوریسین اصلاح طلبان به مقوله «شفا»/ کرونا یک اپیدمی است و «شفا» جواب نمی‌دهد!/ اکثر مراجعان به هیئات و امامزاده‌ها هم شفا نمی‌گیرند/ کسانی هم که خوب می‌شوند احتمالا ناشی از خطای پزشکی بوده یا به صورت طبیعی درمان شده‌اند/ خدای اصلاح طلبان محدود است!
گروه سیاسی جهان نيوز: عباس عبدی، تئوریسین اصلاح طلبان در تازه ترین یادداشت خود که تقریبا به طور منظم در روزنامه اصلاح طلب «اعتماد» به مدیرمسئولی الیاس حضرتی (نماینده رد صلاحیت شده و چهره نزدیک به کروبی) منتشر می کند، به مقوله «شفا» حمله کرده و با مغالطه ای آشکار سعی کرده است این باور مهم را با علامت سوال مواجه کند.

البته که حمله اصلاح طلبان به مسائل اعتقادی و مبانی دینی موضوع جدیدی نیست. به تازگی موج حملات برخی اصلاح طلبان به عزاداری های محرم و تلاش برای تعطیلی همه جلسات عزاداری که امسال به بهانه و در پوشش دلسوزی برای سلامتی مردم انجام شد، با همت عاشقان اهل بیت(ع) و حسن رفتارشان با شکست مواجه شد.

شاید در نگاه خوش بینانه بتوان زیرسوال بردن مقوله شفا را ناشی از بی اطلاعی و کم فهمی از مبانی دینی دانست اما سابقه تاریک جریان اصلاحات و تریبون داران آن که هتاکان عاشورای 88 را امت خداجو نامیدند و یا در دوران اصلاحات، بی شرمانه دنبال استیضاح امام زمان(عج) و راهپیمایی علیه خدا بودند(!) اجازه این خوش بینی را نمی دهد.

البته که هیچ گاه، هیچ عالم دینی و مرجع تقلیدی به مردم توصیه نکرده است که بدون توجه مسائل بهداشتی و پیگیری مسائل درمانی، پیگیر شفا باشند. روایات معتبری هم وجود دارد که افراد باید برای بیماری ها به طبیب مراجعه کرده و صرف دعا و درخواست شفا کافی نیست. در ظاهر دوا نزد بشر است اما مهم شفاست که نزد خداست. البته که همان دوای دست بشر هم لطف الهی در حق بشر است؛ چرا که اگر اراده خداوند متعال نباشد هیچ دوایی کارساز نیست. امثال عبدی، ظاهر معتقد به محدودیت قدرت الهی هستند و در دنیای مادی و ظاهری امکانات مادی غرق شده اند.

جالب تر آنکه عبدی ناخواسته برای حکمت الهی تعیین تکلیف کرده و این انتظار را ایجاد کرده هر توسل و تضرعی برای بیماری باید به شفا ختم شود. بامزه تر آنکه آقای عبدی منتظر است تا شفا به صورت دفعی برای همه ملت های جهان با هرگونه منش و رفتاری رخ دهد! اما سوالی که باید آقای عبدی پاسخ دهد آن است که به نظر ایشان آیا اراده الهی می تواند در یک لحظه این ویروس منحوس را محو کند یا خیر؟ می توان گفت شاید مشکل از فهم توحیدی این تئوریسن اصلاح طلب باشد.

سابقه تاریک عباس عبدی به عنوان چهره برجسته جریان اصلاحات در دسترس است. اردیبهشت ماه سال گذشته بود که عبدی با وقاحت تمام، ترور طلبه مظلوم همدانی را نتیجه بازتولید اوباش در قالب تجمعات دینی عنوان کرد و قاتل واقعی طلبه همدانی را بخشی از جریان اصولگرا معرفی کرد. از آن مهم تر اظهارات عباس عبدی در آبان ماه سال 97 برای آزادسازی استفاده از مشروبات الکلی بود که بی شرمانه پیشنهاد داده بود «درباره مشروبات الکلی مانند قبل انقلاب رفتار کنیم!».

بیشتر بخوانید:
خواهشاً به دوا و درمان مردم کاری نداشته باشید!
کرونا بهانه است «اصل نظام» نشانه است!


به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این هرزنویسی عبدی را در ادامه خواهید خواند:

*توسل به امامزاده‌ها و هيات‌هاي مذهبي و... براي بهبودي و شفاي بيماران ويژه و به‌طور معمول پس از نااميدي از طي كردن مسير طبيعي درمان و مراجعه به پزشك جدي مي‌شود. ابتدا بيمار را براي درمان به هر بيمارستان و نزد هر پزشكي مي‌برند و خلاصه هنگامي كه نااميد مي‌شوند خالصانه و با توسل رو به سوي زيارتگاه‌ها و عزاداري‌ها يا نذر و نياز مي‌آورند اين در همه اديان هم هست.‌گر چه آماري نداريم، ولي به نظر مي‌رسد كه اكثر قريب به اتفاق اينها نيز نتيجه‌اي به دست نمي‌آورند و بيماري همچنان ادامه پيدا مي‌كند. بخش كوچكي كه درمان مي‌شود به اين علت است كه يا در شرايط عادي هم درمان مي‌شد، همچنان كه افرادي داريم كه پس از نااميدي از پزشكان به هر دليلي خوب مي‌شوند كه شايد ناشي از خطاي تشخيص پزشكان باشد. بنابراين بهبودي در اين مرحله مي‌تواند ناشي از خطاي اوليه پزشكي يا تغييرات شناخته‌نشده، يا بروز تحولات روحي و رواني در فرد بيمار باشد كه به علت اين توسل يا تضرع خالصانه رخ مي‌دهد. ولي نكته اينجاست كه حتي اگر اين موارد شفا يافتن يك درصد هم باشد براي مردم برجسته و ديده مي‌شود، ولي آن 99 درصد درمان‌نشده هيچگاه برجسته نمي‌شود.


*به همين علت اين مسير شفايابي همچنان باز است و پرطرفدار ولي در ماجراي كوويد-19 قضيه فرق مي‌كند. چون تعداد بيماران در اندازه‌هاي بسيار زياد است و حتي با حضور در مناسك ديني به احتمال بيشتر فرد مبتلا مي‌شود و چه بسيار افرادي كه از اين زاويه خطر حضور در چنين مناسكي را جدي نمي‌گرفتند و دچار تبعات آن شدند و جالب اينكه اغلب رهبران مذهبي بر خلاف پيروان‌شان بيش از ديگران خود را موظف به رعايت دستورات ايمني و بهداشتي جهت پرهيز از ابتلاي به كرونا مي‌دانند و همه اينها نشان‌گر آن است كه مساله شفادهي و دارالشفا بودن اين مناسك در چارچوب ديگري قابل تبليغ بوده و در اپيدمي جهاني قابليت كاربرد ندارد. به علاوه مقايسه ميان كشورها به خوبي نشان مي‌دهد كه راه مقابله با اين بيماري وابسته به دانش و امكانات پزشكي هر كشوري و نيز رعايت دستورات بهداشتي از سوي مردم آن كشور و سياست‌هاي دولت‌هاي آنها است و متغير ديگر چون دينداري نمي‌تواند آن را چندان توضيح دهد، مگر اينكه ابتلاي بيشتر را تبيين كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر این حرفها ارتداد نیست پس چیست؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به این سوال نویسنده توجه کنیدک
اما سوالی که باید آقای عبدی پاسخ دهد آن است که به نظر ایشان آیا اراده الهی می تواند در یک لحظه این ویروس منحوس را محو کند یا خیر؟
این سوال همان دیدگاه انجمن حجتیه است
United Kingdom
سوال ایشان این است که آیا دین برای شفای امراض جسمی انسان ها است یا برای آوردن اخلاق، انسانیت، عدالت، و آزادی برای انسان‌ها؟ .
Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلبان به خدا اعتقاد داشتند که کشور را در ورطه نابودی نمیکشاندند.
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
اگر به خدا اعتقاد داشتن بدنبال کدخدا نمیرفتن !
Iran, Islamic Republic of
چقدر مردم و منتقدان گفتند مگر عده ای گوش کردند!
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهم ترین دلایل انکار مقولاتی چون شفا و دست کم گرفتن مسائل معنوی به خاطر عدم داشتن هستی شناسی و جهان بینی توحیدی و فقدان آگاهی از عوالم هستی است که آنهم به دلیل عدم تبیین معارف اسلامی(عرفان و حکمت) است.
Denmark
ایشان مسائل معنوی را رد نکرده....
Iran, Islamic Republic of
باید به او گفت : ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
ارتداد كدومه ؟! مخ آكبند....نميتونه اين مباحث فلسفى رو هضم كنه.!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقا من را ببینید من هستم !
حرفهای گنده گنده می زنم پس هستم !.
Iran, Islamic Republic of
واقعیات مبتنی بر حقیقت!
Iran, Islamic Republic of
علمی که خودتون رو براش هلاک میکردید چه گلی به سر بشریت زد؟
چند دهه هست با علم و تکنولوژی مردم رو به صلابه کشیدید؟!
هی دم از سرعت و فناوری و تکنولوژی
به کرونا که رسید نهایت دستاتونو با صابون بشورید از خونه بیرون نیاین تا ببینیم واکسن ساخته میشه یا نه!؟؟!
این بود علم؟؟.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
کرونا در طب اسلامی و سنتی درمان قطعی با هزینه بسیار کم دارد اما طب رایج از درمان آن ناتوان و عاجز است.
Iran, Islamic Republic of
مشکل بخشی از اصلاح طلبان و روشتفکران مشکل اعتقادی است . اینها در فهم گستره توحید فعلی مشکل دارند ..
United States
توحید شما که جز مرگ و نیستی نتیجه ای نداشته است .
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز قربانت شوم /توحید دعوت به حیات طیبه و عدالت و امنیت و دوستی و برادری و نشاط و ارامش و دفع ظلم و فساد میکند . هرجا صفیر مرگ و بی عدالتی و فساد و تباهی است به خاطر عدم تعالیم توحیدی است .
Iran, Islamic Republic of
بامزه!!
Iran, Islamic Republic of
این اقا از کنار تسخیر لانه جاسوی شناخته شد اما اقای عبدی دوست شفیق شما کار گزار گندم از آب دراومد شما مواظب خودتون باشید
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا نمی دونه چی میگه انهم در کشور با مردم سالباری دینی !!
حمید
Iran, Islamic Republic of
خداوند به ایشان راه درست را نشان دهد
Iran, Islamic Republic of
اون کلمه بنظر من مردم سالاری دینی بوده است . اما من هم باور دارم که برخی از اقایون حرفهاشون بسته به موقعیت تفاوت دارد
Iran, Islamic Republic of
حیف اون اسم (عباس) به اون قشنگی برای تو گذاشتند!!!
Iran, Islamic Republic of
این تئوریسین ها را از کجا آورده اند؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بحث شفا چیزی نیست که هر کسی از راه رسید بتونه در موردش حرف بزنه، تا چه برسه به کسانی که اصلا دین رو نفهمیدن.
یکی از نام ها و ویژگی های قرآن، شفاست که در آیاتی چند از آن یاد شده است. آنجا که می فرماید:
وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً[1]
واز قرآن، آن چه شفا و رحمت است برای مؤمنان نازل می کنیم؛ و ستمگران را جز خسران (و زیان) نمی افزاید.
و نیز می فرماید:
قَدْ جاءَتْکمْ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّکمْ وَ شِفاءٌ لِما فِی الصُّدُورِ[2]
قرآن، موعظه ای آسمانی است برای شفای دردهای درونیتان.
قرآن هم الفاظش شفابخش است و هم قوانین و محتوایش.
قرآن، نسخه منحصر به فردی است که می تواند داروی شفابخش امراض گوناگون روحی باشد. امام علی (ع) می فرماید:
فَاسْتَشْفُوهُ مِنْ أَدْوَائِکمْ وَ اسْتَعِینُوا بِهِ عَلَی لَأْوَائِکمْ فَإِنَّ فِیهِ شِفَاءً مِنْ أَکبَرِ الدَّاءِ وَ هُوَ الْکفْرُ وَ النِّفَاقُ وَ الْغَی وَ الضَّلَال[3]
برای درمان بیماری خود، از قرآن شفا بطلبید و برای پیروزی بر شداید و مشکلات، از آن یاری بجویید، چرا که در قرآن شفای سخت ترین بیماری ها یعنی کفر، نفاق، جهل و ضلالت است.
همچنین می فرماید:
و استشفوا بنوره فإنه شفاء الصدور[4]
از نور آن شفا بجویید که شفابخش سینه هاست.
و نیز می فرماید:
و علیکم بکتاب الله فإنه الحبل المتین و النور المبین و الشفاء النافع[5]
بر شما باد، عمل کردن به قرآن، که ریسمان محکم الهی، و نور آشکار و درمانی سودمند است.
Iran, Islamic Republic of
قرآن و عترت شفای روح و روان است ولی برای شفای جسم باید از غلم کمک بگیریم زیرا این اراده خداست که انسان به عقل و علم خود متکی باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
ای خدای بزرگ تا کی بر این حرف ها صبر می کنی
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه نباید اجازه بده هر کسی افکارش رو القاکنه
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
شهید بهشتی و شهید مطهری بر این نظر و باور بودند که از شبهات نباید ترسید حتی اگر این شبهات متوجه ذات حق تعالی پروردگار عالمیان باشد ، باید زمانی نگران بود و ترسید که مدعیان پاسخی برای این شبهات نداشته باشند!!!!. فردی یک بحث نظری کرده نه اسحله دست گرفته و نه شورش کرده ، منطقی و مستدل جوابش را بدهید ، نه بی احترامی کنید نه سخن هزل بر زبان جاری کنید. چرا شما جماعت برای هر پاسخی متوصل به زور و دستگاه قضائی می شوید ؟؟؟!!!
اگر به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد کرسی های آزاد اندیشی اهتمام و توجه می شد شاهد ادبیات های پرخاشگرانه و بی محتوا نبودیم.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
.
چرا باید از اینها مطلب نوشت و گذاشت ...
Iran, Islamic Republic of
سید هادی عالی بود واقعا عالی نوشتی دمت گرم. مشکل جامعه ما این است که در برابر هر شبه ای هر سوالی ، وقتی براش جواب قانع کننده ای نداشته باشیم دم از زور و فحش و بد بیراه میزنیم
Iran, Islamic Republic of
کلااین مقولات ملکوتی وغیرمادی وغیرتجربی که درحوزه های تجربه در نمیاید درحدواندازه امثال ایشان نیست،.
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - امثال عبدی تفکراتشان بدرد خودشان می خورد .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا به درد خودش هم نمی خورد
آنچه به درد او و همه می خورد تعالیم نورانی اسلام است
Iran, Islamic Republic of
این بابا همواره سعی در افاضات متفاوت دارد .
United Kingdom
جناب عبدی صحبتهای شما از روی عناد هست چرا که شما ادم بی اطلاعی نیستین که از روی کج فهمی و ... مطلبی رو بیان کنید
دین اسلام بر مبنای عقلانیت هست و برای هر اموری مسیر عادی ان انجام میشه و حتی ائمه هم که قدرت شفا داشتند برای رفع بیماری اقدامات پیشگیری و درمان رو توصیه می کردند که کلی حدیث و روایت داریم ضمنا رعایت اصول بهداشتی توسط مراجع به صورت درست یک الگو برای همگان است و به خطر انداختن جان و جسم به عمد و با سهل انگاری گناه هست لذا یک مسلمان واقعی با رعایت اصول بهداشتی و رجوع به درمان و دارو دست نیاز و شفا به درگاه الهی داره لذا به اماکن متبرکه که واسطه فیض الهی هستن مراجعه می کنند و شفای موردی نیز تنها نشانه ای برای افرادی مانند شماست که شفا دهنده خداست .
Iran, Islamic Republic of
یه زحمت به خودش بده ویک سرچ کند ،میبیند صدها مقاله وتحقیق د رهمین غربی که عشقش در سینه ایشان غوغا میکند ،نشاندهنده این است که افراد مذهبی کمتر بیمار میشوند وزودتر خوب میشوند .نقش دعا در درمان افراد ،حتی از راه دور بارها اثبات شده است.
United States
کاش ی خورده به مغزت فشار می آوردی و می فهمیدی بهترین راه ایمنی بدن در مقابل این بیماری نترسیدنه ترس ایمنی بدن کم می کنه ی.
Iran, Islamic Republic of
مجلس را از دست دادن و حالا دولت را دارند از دست ميدن رفتن تو كار مخالف نمايي افراطي .
Iran, Islamic Republic of
اقای عبدی ایا تاثیر کرونا در دینداری مردم را در برپایی مراسم پر شکوه و معنی دار تاسوعا و عاشورا را دیدید یا چشمتان را روی واقعیات بستید ؟
Iran, Islamic Republic of
آیا اگر این مناسک را کنار بگذاریم هیچ آثار و نشانه ای از اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی میکنیم میبینید.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
اون يكي تئوريسين و يا همان خواب گذار اعظم اصلاحات رفته تو كار گندم و جو اينجور غلات این یکی رو نمی دونم
رضا
Iran, Islamic Republic of
تازه الان خوب شده
اینا اصلاح طلبا یه زمانی میگفتن میشه علیه خدا هم تظاهرات کرد
Iran, Islamic Republic of
هدف دلار طلبان فقط كسب دلاره.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم تمام ابنائ بشر در طول زندگی خود حداقل یکبار تجربه ی دینی داشته است (که شفای بیماری هم می تواند یکی از مثال های آن باشد) ولی بعضی افراد خیلی راحت از کنار آن می گذرند ولی برخی به آن فکر می کنند و شاکر خداوند می شوند، بعضی افراد این تجربه ها را با دیگران به اشتراک می گذارند و بعضی فقط برای خود نگه می دارند. بعضی افراد این تجربه های را ناشی از شانس می دانند ولی بعضی آنرا موهبت خداوند می دانند. انچه مسلم است این است که وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این آقا ندارم. ولی به طور کلی قانون آفرینش این هست: خدا برای اجرای فرمانش نیاز به اسباب نداره. خدا امرش « إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَقُولَ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ» هست. خدا می تواند به آتش امر کند که سرد و سلام باش بر ابراهیم. نیاز به سبب ندارد. به بیماری هم میتواند امر کند که از بین برود.
ولی ما انسانها باید دنبال اسباب باشیم. این چیزی هست که خداوند از ما خواسته، فلذا از آتش دوری میکنیم، یا سعی میکنیم از عوامل بیماری پرهیز کنیم.
نیاز ما به اسباب، به معنای نیاز خدا به اسباب نیست
ناظر
Iran, Islamic Republic of
اقای سردبیر
سلام و عرض ادب
تقاضا دارم درخصوص بازگشایی مدارس به صورت حضوری گزارش تهیه فرمایید . .
Iran, Islamic Republic of
اقای عبدی جنابعالی از اموزه های بدیهی عقلی و نقلی در باره توسل و دعا و شفا و ... غافل هستید و اطلاع ندارید ..
Iran, Islamic Republic of
این اعتماد از ضدانقلاب مطلب مینویسه
به دزدی میگه ناخنک
مفهوم دینی رو میبرسه زیرسوال

پس هیات نظارت بر مطبوعات کجاست
Iran, Islamic Republic of
من هم فکر می کنم که ممکنه حرفهای این بنده خدا درست باشه اما کسی از کاربران د یگه فقط ساکت نشستن و هیچی نمیگن این یعنی عبدی درسته میگه ؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر فوق تخصصی اقای عبدی در باره زیارت و دعا و توسلی یاد اور همینگونه اظهارات از اقایان دکترسروش / دکتر حجاریان / دکتر فائزه هاشمی / دکتر مولاودری / دکتر اکبر گنجی / دکتر تاجزاده / دکتر باغی دکتر اغاجاری و. و قیلا احمد کسروی و برقعی واز این اظهارات داشته اند . .. است .
Iran, Islamic Republic of
علم و تکنولوژی پزشکی با این همه دبدبه و کبکبه اش در تولید دارو و واکسن این ویروس درمانده است، آنهم در عصری که ادعای فتح فضا را دارند.
Iran, Islamic Republic of
اگر علم پزشکی نبود امثال تو تا حالا از سرخک، آبله ،وبا قطعا مرده بودند
Iran, Islamic Republic of
قطعه ای از پازل کرونا هراسی
بازی با اعتقادات
Iran, Islamic Republic of
انهایی که مثل بنده قبل ازانقلاب را دیده باشند می دانند که حرفهای امثال عباس همان حرفهای کمونیست های بیسواد است.!!
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلبا نباید بیش از این انتظار داشت حرفهای ایشون در آخر به حرفهای سروش و یکی از سران فتنه می رسه که به فرعی کردن دین رسید و ...
Iran, Islamic Republic of
این ها اصلا خدا رو باور دارند?! وگرنه همچین افکاری نداشتند کسی که امریکا رو خدا میدونه که دیگه خدا رو قبول نداره!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی از نگاه ایشون اگر مثلا فرزندش مریض بشه، هیچ کس نباید دعاکنه و شفاش را از خدا بخواد؟! .
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر ایشون اعتقاد به قرآن دارند در کتاب آسمانی آیه 82 سوره اسراء و... را مطالعه نمایند یا روایات بسیاری که از معصومین در این زمینه رسیده یا یک مراجعه به دفتر شفا یافتگان حرم مطهر رضوی بزنند و...
Iran, Islamic Republic of
مسیحی و کلیمی و ارمنی های مقیم در ایران هستند متوسل به حضرت عباس میشن!!! اون وقت این جماعت متوسل به کدخدا!! .
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقتی به هزار در می زنند که احیاء هویت کنند می شود ....

United States
.....
Iran, Islamic Republic of
وارد مقوله شفا نمی شوم چون مثل آقای عبدی در این زمینه مطالعه ندارم اما آقای عبدی! چرا علم پزشکی بویژه جامعه پزشکی کشورهای مدعی و پیشرفته در درمان کرونا و یا کنترل آن ناتوانند؟!.
Iran, Islamic Republic of
آخه عبدی برای چی این حرفها رو میزنه؟!
مگه کسی گفته که راه مقابله با کرونا اینه که بریم گروهی شفا بگیریم و علم و دانش را بی خیال بشیم یا فقط به علم بچسبیم و دعا نکنیم؟؟!!
خودش شبهه میندازه بعد هم جواب غلط به شبهه اش میده!!
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاح طلبها با این خراب کاری دولتشون ساکت نمی شن
Iran, Islamic Republic of
مگر شما با خرابکاری معجزه هزاره سوم ساکت شدید.
Iran, Islamic Republic of
معجزات حضرت عیسی (ع)رو که مسیحی ها هم قبول دارند
مثل شفای کور مادرزاد یا مرده زنده کردن یا دمیدن در کالبد ،اینها که دیگه فکر و خیال شخص شفا یافته نیست
Iran, Islamic Republic of
اصولا معجزه حضرت مسیح مسئله ای است اعتقادی که آن پیامبر خدا به اذن خدا میتوانست بیماران را شفا دهد و همه پیامبران الی معجزه ای داشته اند و این هیچ ربطی به مسئله ای که آقای عبدی فرموده اند ندارد
علی
Iran, Islamic Republic of
...!!!
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
به اصلاح طلبان توصیه می کنم مانع حرف زدن امثال عبدی شوند.مردم با مقوله های مانند شفا و دعا زندگی کرده اند.شما در این امور نزد مردم سابقه خوبی ندارید و با این حرفها بیش از پیش از پیشگاه ملت طرد خواهید شد.بسیاری از مردمی که به دلیلی روزگاری به شما رای داده اند به این مقولات معتقدند
Iran, Islamic Republic of
کفر اصلاح طلبان مدتهاست که در آمده است
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام کاظم (علیه السلام) در حدیثی فرمودند: ولا تأخذوامن تربتی شیئاً لتبرّکوا به فانّ کلّ تربةٍ لنا مُحّرمةٌ إلا تربة جّدی الحسین بن علی (علیه السلام) فان الله عزّ و جلّ جعل‌ها شفاءً لشیعتنا و اولیا ئنا؛ چیزی از خاک قبر من برندارید تا به آن تبرک جویید چرا که هر خاکی بر ما حرام است جز تربت جدّم حسین (علیه السلام) که خداوند آن را برای شیعیان و دوستان ما شفا قرار داده است.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شما و بقیه سایتهای مشابه در دامی افتاده اید که بزرگترهای عباس عبدی به دست او پهن کرده اند. او شما را به مبارزه طلبیده و شما خود را در حد او پایین آورده اید. جوابش بی محلی است
Iran, Islamic Republic of
خداوند که نان توی زنبیل از اسمان پایین نمی دهد مگر خدای 2000 سال پیش با حال فرق می کند آن زمان مردم در قار ولی مردم در کاخ هواپیما ووو خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت
Iran, Islamic Republic of
ثم کان عاقبة الذین اساءوا السوءی ان کذبوا بآیات الله
عاقبت تسامح و رواداری و اباحی گری، بی دینی و انکار خداست که حال و روز بسیاری از شخصیت های اصلاحات است.
!!
Iran, Islamic Republic of
با کی ها ۸۰ میلیون شده ایم خدایا!
سریال سیم آخر
Iran, Islamic Republic of
زده به سیم آخر ...
Iran, Islamic Republic of
این آقای تدوریسین چند ماه پیش هم گفته بود باید برای مقابله با کرونا و نخوردن الکل سمی باید خوردن مشروب تو ایران آزاد بشه .؟!
Iran, Islamic Republic of
ایشان در هر چیزی نظر می ده و استاده اما وقتی به دیگران برسه چیز دیگه ای میگه
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به شفا اعتقاد دارند لطف کنند از واکسن ودارو استفاده نکنند تا دیگران بتوانند با قیمت کمتر تهیه کنند.
شفای بیمار
Iran, Islamic Republic of
بنده به شخصه مصداق نقض این ادعا را دارم یکی از دوستان بنده با ابتلا به کرونا به کما رفته و حتی اکسیژن خونش به 30 رسیده بود بطوریکه پزشکان نا امید شده و حتی می خواستند از دستگاه جدا کنند با دعا و توسل مومنین و نذر به درگاه پروردگار و توسل به ائمه سلامتی و شفا پیدا کرد
معرفت
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...!!
علی
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
اگر روش میشد خدا رو هم انکار میکرد!!