کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته سی و سوم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «محمود کریمی: دوره‌گرد شدم و روضه می‌خوانم» تا«مداحی جدید میثم مطیعی برای حاج قاسم»

7 شهريور 1399 ساعت 14:41

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته سی و سوم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه چند رسانه ای جهان نیوز: این هفته به مناسبت آغاز دهه اول محرم تمامی پر بازدید های سایت به فراخور ماه عزادری سالار شهیدان اباعبدالله(ع) مداحی های مهم این هفته و سالهای گذشته بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته سی و سوم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
 

عزاداری شب اول محرم ۹۹ / مهدی رسولی

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام در هیئت ثارالله زنجان با سـخـنـــران آیت الله عابدینی و مداحی مهدی رسولی در گلزار شهدای این شهر برگزار می گردد. (روی لینک زیر کلیک کنید)

عزاداری شب اول محرم ۹۹ / مهدی رسولی


مداحی جدید مطیعی برای حاج قاسم

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام در هیئت میثاق با شهدا با سـخـنـــرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار می گردد.
 
دانلود مداحی شنیدنی و جدید مطیعی برای حاج قاسم

کجایی بابا شده نماز من شکسته/ محمود کریمی

مداحی کجایی بابا محمود کریمی را در ادامه می توانید دریافت نمایید.

دانلود مداحی کجایی بابا شده نماز من شکسته/ محمود کریمی
 

مداحی «ماشین زمان»/ میثم مطیعی

نوحه ای شنیدنی که حاج میثم مطیعی برای نوجوانان دختر در گردهمایی فرزندان شهید حاج قاسم خواند را در ادامه می توانید دریافت نمایید.

دانلود مداحی «ماشین زمان»/ میثم مطیعی

محمود کریمی: دوره‌گرد شدم و روضه می‌خوانم

دانلود فیلم محمود کریمی: دوره‌گرد شدم و روضه می‌خوانم

خلاصه بازی استقلال پرسپولیس در جام‌حذفی

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۰۰ چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه دوم با نتیجه دو بر دو در نیمه دوم به پایان رسید و استقلال تهران توانست در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد و به فینال جام حذفی صعود کند .

دانلود فیلم خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی


کد مطلب: 738276

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/738276/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-هفته-ای-گذشت-محمود-کریمی-دوره-گرد-شدم-روضه-می-خوانم-مداحی-جدید-میثم-مطیعی-حاج-قاسم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com