کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مازنی، نماینده سلفی بگیر مجلس دهم:

برجام با زحمت و همت شخص رهبری به نتیجه رسید!/ دولت روحانی نتیجه ائتلاف عقلای جامعه و انسان های معتدل است/ در حق فراکسیون امید ظلم می‌کنند

2 شهريور 1399 ساعت 10:57

مجموعه عقلای جامعه و انسان‌های معتدل و انسان‌هایی که با افراطی‌گری موافق نبودند، چه در روابط داخلی و چه در روابط بین‌الملل، با هم ائتلاف کردند و حاصل ائتلاف آنها دولت تدبیر و امید و لیست امید شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد مازنی، نماینده سلفی بگیر مجلس دهم که در انتخابات اخیر مجلس جایگاه هفتم را از حوزه انتخابیه گرگان کسب کرد و از ورود به مجلس یازدهم جا ماند، مدعی شده است که برجام با همت و زحمت شخص رهبرانقلاب به نتیجه رسید! این در حالی است که رهبرانقلاب در همان ابتدای کار عدم خوش بینی شان را به این مذاکرات صریحا ابراز داشتند و به اعتراف خود مذاکره کنندگان حتی برخی خطوط قرمز ترسیمی رهبری هم رعایت نشد. علاوه بر آن، بخش مهمی از شروط نه‌گانه رهبری به وقت تائید برجام عملا نقض شد. البته این موضوع تازه ای نیست که سینه چاکان برجام حاضر نیستند هزینه خسارت به کشور و اتلاف عمر یک ملت به پای آمریکا و اروپا را بپذیرند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات مازنی را در ادامه خواهید خواند:

*مجموعه عقلای جامعه و انسان‌های معتدل و انسان‌هایی که با افراطی‌گری موافق نبودند، چه در روابط داخلی و چه در روابط بین‌الملل، با هم ائتلاف کردند و حاصل ائتلاف آنها دولت تدبیر و امید و لیست امید شد.

*دولت تدبیر و امید دارای ترکیب مشترکی از نیروهای اصولگرا و اصلاح‌طلب است که بیشترشان هم اصولگرا هستند.
 
*برای عبور از بحران بازی باخت - باخت سال 88 و هم برای شکست بن‌بست افراطی‌گری که در کشور شکل گرفته بود عقلای قوم لیست امید را تهیه کردند و اکثریت نمایندگان مجلس از لیست امید بودند. لیستی که آقای علی لاریجانی یک طرف آن بود و سوی دیگر آقای محمدرضا عارف و این بین از آقای علی مطهری تا آقای محمود صادقی، آقای میرزایی نیکو و بنده و افرادی مثل کاظم جلالی و بهروز نعمتی و افراد مختلفی بودند که در این لیست قرار داشتند.

*فراکسیون امید را نقد می‌کنند باید توجه کنند فراکسیون امید اکثریت مجلس نبود بلکه در اقلیت قرار داشت.

بیشتر بخوانید:
سال ۹۲ عبور از جهنم و ورود به برزخ بود
جماعتی از پوشش زنان ابزاری ساخته‌اند برای کسب قدرت
افراطیون به خاطر کینه‌های ۸۸ نمی‌خواستند روحانی موفق شود!
در ۸ سال احمدی نژاد قطار عقلانیت از ریل خارج شد
 
*آقایانی که نسبت به فراکسیون امید نقد می‌کنند اکنون اگر شرایط فراهم شود و این حضرات داخل مجلس باشد آیا از اقای عارف بهتر می‌توانستند کار کنند؟ از آقای تابش بهتر می‌توانستند عمل کنند؟ از آقایان حسین‌زاده و پارسایی و صادقی و مطهری چطور؟ علی مطهری در مجلس نهم کتک و فحش خورد اما مجلس دهم علی مطهری را نایب رئیس کرد، این دو فرق نمی‌کند؟ در مجلس نهم همیشه صدای ناسزاگویی بلند بود و به زحمت و همت شخص مقام معظم رهبری برجام به نتیجه رسید اما مجلس دهم با تمام توانش پای ماموریت‌های مربوط به روابط بین‌الملل و مسائل داخلی ایستاد و تا جایی که توان داشت کمک و همراهی کرد.

*منصفانه این است که نسبت به مجلس دهم و به‌خصوص فراکسیون امید نقد شود ولی الان نسبت به این فراکسیون ظلم می‌شود.


کد مطلب: 737722

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/737722/برجام-زحمت-همت-شخص-رهبری-نتیجه-رسید-دولت-روحانی-ائتلاف-عقلای-جامعه-انسان-های-معتدل-حق-فراکسیون-امید-ظلم-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com