کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله یک فعال اصلاح طلب به روحانی:

در تمام حذف‌های بعد از انقلاب اسم يا امضای روحانی بوده/ روحانی اصلاح طلبی را با ريشه‌ ۲۰۰ ساله از چشم مردم انداخت/ اگر اين بدهکاری را صاف نکند در سپهر سياسی ايران ‌جايگاهی نخواهد داشت

20 مرداد 1399 ساعت 9:11

دولت به جريان اصلاح‌طلبي بدهکار است و اگر در حد توان خود اين بدهکاري را صاف نکند در سپهر سياسي ايران ‌جايگاهي نخواهد داشت.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید فاضل موسوی، فعال اصلاح طلب و نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روزنامه زنجیره ای آرمان رسما روحانی و دولتمردان تدبیر و امید را تهدید کرده است که اگر در یک سال باقیمانده از عمر دولت، بدهی خود را با اصلاح طلبان صاف نکنند، در سپهر سياسي ايران ‌جايگاهي نخواهد داشت.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات موسوی را در ادامه خواهید خواند:

*اين واقعيت است به باور من دولت کار را رها کرده است. از نظر من دولت و کابينه يعني دو نفر تصميم‌گيرنده آنها هستند و هيچ‌سنخيتي هم با اصلاح‌طلبان ندارند اين دو نفر در عرصه‌هاي سياسي و فرهنگي هيچ‌جذابيتي براي مردم ندارند. متاسفانه آقاي روحاني هيچ‌برنامه‌اي نداشت.

*در تمام حذف‌هاي بعد از انقلاب يا اسم يا امضاي آقاي روحاني و يا نقش برجسته او پاي کار است ما از دولت روحاني چه توقعي مي‌توانيم داشته باشيم.

*دولت نمي‌تواند کارهاي روزمره خود را انجام بدهد، دولت با اين وضعيت نمي‌تواند کاري از پيش ببرد ولي کاري کرد کارستان و جريان اصلاح طلبي را با ريشه‌اي صد و دويست‌ساله از چشم مردم انداخت.

*حتي در مورد برجام نيز نمي‌توان گفت اين پکيج کار دولت بوده اين حرکت از دولت‌هاي قبلي شروع شده بود و فقط ظرفيت آقاي ظريف در اين جمع نبود و ظريف نيز پرورش يافته دولت روحاني نيست بلکه يکي از نيروهاي اين کشور است که از مدت‌ها پيش با اصلاح‌طلبي در ارتباط جدي بود حتي در مورد ايشان نيز کار را بارها به جايي رساندند که وزير امور خارجه استعفا داد.

*در کل بايد گفت از اين دولت هيچ‌توقعي نمي‌رود. اين تصميم‌ها با در حوزه‌هاي مربوطه خيلي سازگار نيست. حتي يک کارشناس خبره حاضر نيست موضع‌گيري‌ هاي اين طيف را در قالب کار کارشناسي بپذيرد.

*امروز اکثر تصميم‌گيري‌ها در دولت به دونفر بر مي‌گردد، اما دولت به جريان اصلاح‌طلبي بدهکار است و اگر در حد توان خود اين بدهکاري را صاف نکند در سپهر سياسي ايران ‌جايگاهي نخواهد داشت.


کد مطلب: 736461

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/736461/تمام-حذف-های-بعد-انقلاب-اسم-امضای-روحانی-بوده-اصلاح-طلبی-ريشه-۲۰۰-ساله-چشم-مردم-انداخت-اگر-بدهکاری-صاف-نکند-سپهر-سياسی-ايران-جايگاهی-نخواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com