کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید و بامزه‌ هادی غفاری:

یک کلمه‌ای به تازگی مد شده به اسم «انقلابی»/ اینها تندرو هستند/ کمتر به دموکراسی توجه دارند/ آزادی قانونی مردم را هم زیر سوال می‌برند

16 مرداد 1399 ساعت 13:02

اگر خدايي نکرده کشور به سمت اصلاحات نرود و اصلاح‌طلبي را زنده نکند، يا يک جامعه بي‌تفاوت داشته باشيم، نمي‌توان آينده خوبي را تصور کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: هادی غفاری، روحانی اصلاح طلبی که چندی پیش گفته بود «شاید مردم دل‌شان بخواهد به شمر و خولی رأی بدهند» یادداشتی در روزنامه آرمان منتشر کرده و در آن در صدد تخریب چهره های موصوف به صفت «انقلابی» برآمده است. البته شاید از دید این چهره اصلاح طلب، صاحبان کارخانه جوراب آسیا(استارلایت) و فعالان در فتنه 88 انقلابی تلقی می شوند!

یادآور می شود کارخانه جوراب استارلایت که از جمله کارخانجات بزرگ و سودده در دوران رژیم شاهنشاهی در ایران بود، بعد از پیروزی انقلاب مصادره شد. میرحسین موسوی نخست وزیر وقت پس از این اقدام، آن را به هادی غفاری از دوستان نزدیک خود هدیه کرد تا انشاء الله درآمد آن، صرف ترویج فرهنگ اسلامی شود. این اقدام همان دوران نیز واکنش های فراوانی را به وجود آورد. بنیاد فرهنگی الهادی تاسیس و ساختمان عظیم نبش خیابان دماوند (ایستگاه قاسم آباد) از ماحصل اداره این کارخانه احداث و به هادی غفاری تعلق گرفت.

به گزارش جهان نیوز، بخش های قابل توجه اظهارات غفاری را در ادامه خواهید خواند:

*برخي از اصلاح‌طلبان و دلسوزان نظام در چند سال گذشته با انگ‌هاي مختلف از قطار سياست پياده شدند و الان اصلاح‌طلبان با کمبود نيرو مواجه شدند.

*کلمه‌اي به‌تازگي مد شده که مدام لفظ «انقلابي» را به کار مي‌برند. لفظ انقلابي اکنون به کساني اطلاق مي‌شود که گويي تندرو هستند و کمتر به دموکراسي توجهي دارند. اينها کساني نيستند که از آزادي‌ها طرفداري بکنند و بعضا آزادي قانوني مردم را زير سوال مي‌برند.

*چرا بايد کسي که هفتاد سالش شده و تازه باتجربه شده است و به کار مي‌آيد، بيکار مطلق باشد؟

 *اگر خدايي نکرده کشور به سمت اصلاحات نرود و اصلاح‌طلبي را زنده نکند، يا يک جامعه بي‌تفاوت داشته باشيم، نمي‌توان آينده خوبي را تصور کرد.

درباره «هادی غفاری» بیشتر بخوانید:
مردم انتظار دارند با جهان مودبانه و نرم حرف بزنیم
امام حسین(ع) روز عاشورا قبل از جنگ تلاش کرد مساله را حل کند

از افتخارات ما تذکر به امام درباره رفتارهای فراقانونی‌اش بود!


کد مطلب: 736216

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/736216/یک-کلمه-ای-تازگی-مد-شده-اسم-انقلابی-اینها-تندرو-هستند-کمتر-دموکراسی-توجه-آزادی-قانونی-مردم-هم-زیر-سوال-می-برند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com