کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از حکم برای یک فعال فتنه ۸۸؛

نوبخت پاداش وکیل الدولگی جعفرزاده را داد؟!/ حکم ریاست سازمان نقشه برداری برای نماینده ردصلاحیت شده!

14 مرداد 1399 ساعت 12:54

همان طور که پیش بینی می شد برخی وکیل الدوله های حاضر در مجلس دهم پس از ناکامی در انتخابات مجلس اعم از ردصلاحیت و یا ناکام در جلب نظر مردم، در حال مسئولیت گرفتن در دولت هستند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سایت های استانی گیلان مدعی شده اند که محمدباقر نوبخت برای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از چهره های نزدیک به لاریجانی و همچنین از نمایندگان وکیل الدوله مجلس دهم، حکم ریاست سازمان نقشه برداری را صادر کرده است!

جعفرزاده، نماینده رشت در مجالس نهم و دهم و همچنین رئیس فراکسیون به ظاهر مستقلان مجلس دهم بود که صلاحیت وی برای دوره یازدهم مجلس از سوی شورای نگهبان رد شد.

گفتنی است، جعفرزاده ایمن آبادی که در دوران نمایندگی خود جشن تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامش را گرفته بود و روز دیگر از میزان حقوق مجلس گلایه کرده بود، جانشین مسعود شفیعی دیگر رئیس گیلانی سازمان نقشه برداری می شود که نزدیک به دو سال در این سازمان فعالیت می کرد. 

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
به خانه‌تکانی نياز داريم/ بايد از اصلاح قانون اساسی شروع کنیم!
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم
مردم ناتوانی اقتصادی را به فشار اجتماعی ترجیح می‌دهند


با این اوصاف، همان طور که پیش بینی می شد برخی وکیل الدوله های حاضر در مجلس دهم پس از ناکامی در انتخابات مجلس اعم از ردصلاحیت و یا ناکام در جلب نظر مردم، در حال مسئولیت گرفتن در دولت هستند. البته که برخی عناصر نظیر کاظم جلالی، قبل از انتخابات مجلس یازدهم آینده را پیش بینی کرده بودند و زودتر حکم سفیر ایران را در مسکو دریافت کردند.

درباره انتصابات قابل تامل نوبخت باید یادآوری کرد که دو هفته پیش هم او در حکمی، نسرین وزیری از خبرنگاران اصلاح طلب و فعال در فتنه 88 که سابقه بازداشت بعد از هتک حرمت عاشورای آن سال را هم داشت، به عنوان رییس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد. وزیری پیش از این انتصاب، رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نقشه برداری کشور بود.


کد مطلب: 735982

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/735982/نوبخت-پاداش-وکیل-الدولگی-جعفرزاده-حکم-ریاست-سازمان-نقشه-برداری-نماینده-ردصلاحیت-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com