کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید کارشناس ارشد اصلاح طلبان:

مجلس یازدهم اندیشه درستی برای آینده کشور ندارد!/ می‌خواهند از نفی دولت خودشان را اثبات کنند/ کاش یک مقداری انتقادات به دولت روحانی اصولی بود

13 مرداد 1399 ساعت 19:30

کاش مقداری انتقادات اصولی بود و راه حل‌ها خوب بود. باید به این توجه کنیم که دولت غیر از این کار دیگری نمی‌توانست انجام دهد این نکته‌ای است که منتقدین هم می‌دانند منتهی تجاهل می‌کنند!


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کارشناس ارشد و البته ثابت رسانه های اصلاح طلب این بار در حمله به مجلس یازدهم گفته است: «مجلس به جای اینکه فکر درستی داشته باشد و کاری انجام دهد حالا بهانه‌ای، برای کار نکردن پیدا کرده است و می‌خواهند با نفی دولت، خود را اثبات کنند». پیش تر هم هاشمی طبا در گفتگوها و یادداشت های دیگر، جملاتی نظیر «کار خاصی از نمایندگان مجلس جدید ساخته نیست» یا «اصولگرایان مجلس جدید تنها راهی که می‌توانند در پیش بگیرند، سازش با آمریکاست!» درباره مجلس یازدهم مطرح کرده بود.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات هاشمی طبا را در ادامه خواهید خواند:

*مجلس به جای اینکه فکر درستی داشته باشد و کاری انجام دهد حالا بهانه‌ای، برای کار نکردن پیدا کرده است و می‌خواهند با نفی دولت، خود را اثبات کنند. البته مجلس نمی‌تواند کاری کند، برای اینکه در مورد سیاست‌های آینده کشور و اینکه چگونه باشد، منسجم نیست. بنابراین کاری غیر از نفی دولت نمی‌توانند انجام دهند چراکه اندیشه درستی هم برای آینده و سیاست‌گذاری در کشور ندارند و در مصوبات اخیر این حقیقت کاملا روشن است.

بیشتر بخوانید:
هاشمی طبا: مردم در صندوق‌‌ها آرای باطله بياندازند!
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا

*هجمه‌های بی‌جهتی به دولت وارد می‌شود به عبارت دیگر اگر انتقادهای سازنده باشد، خوب است اما انتقادات سازنده، نمی‌کنند و هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای علیه دولت می‌سازند. کاش مقداری انتقادات اصولی بود و راه حل‌ها خوب بود. باید به این توجه کنیم که دولت غیر از این کار دیگری نمی‌توانست انجام دهد این نکته‌ای است که منتقدین هم می‌دانند منتهی تجاهل می‌کنند.

*جریانی که علیه دولت احمدی‌نژاد بود، نجیب‌تر بود و نجابتش باعث می‌شد خیلی جسارت به خرج ندهند. در واقع اصلاح‌طلبان مقابل احمدی‌نژاد خیلی نجابت به خرج دادند.


کد مطلب: 735884

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/735884/مجلس-یازدهم-اندیشه-درستی-آینده-کشور-ندارد-می-خواهند-نفی-دولت-خودشان-اثبات-کنند-کاش-یک-مقداری-انتقادات-روحانی-اصولی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com