جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۲۰۰
گزافه گویی جدید فائزه هاشمی:

آمریکا کدخداست/ ما بیراهه رفته‌ایم/ اگر من بودم سفارت آمریکا را بدون مذاکره باز می‌کردم/ با رفتن بابا خیلی‌ها دیگر امیدی به تغییر ندارند/ چون مردم به براندازی علاقه‌ای ندارند اتفاقی نمی‌افتد/ با اشرافی‌گری موافقم

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 735580
در حال حاضرگفتگوی غیرمستقیم میان ایران و آمریکا در یک مسیر غیرعقلانی افتاده است، هر دو طرف هم به این مسخره بازی‌ها دامن می‌زنند.
آمریکا کدخداست/ ما بیراهه رفته‌ایم/ اگر من بودم سفارت آمریکا را بدون مذاکره باز می‌کردم/ با رفتن بابا خیلی‌ها دیگر امیدی به تغییر ندارند/ چون مردم به براندازی علاقه‌ای ندارند اتفاقی نمی‌افتد/ با اشرافی‌گری موافقم
گروه سیاسی جهان نيوز: فائزه هاشمی، دختر حاشیه دار آیت الله هاشمی و از فعالان فتنه 88 که به ارائه نظریات شاد و اظهارات ساختارشکنانه شهره بوده و هست، در جدیدترین گفتگوی خود به سایت اصلاح طلب انصاف نیوز گفته است: «اگر من تصمیم‌گیر بودم باز کردن سفارت آمریکا در تهران و سفارت ایران در واشنگتن را بدون هیچ مذاکره‌ای دنبال می‌کردم». وی در ادامه مدعی شده است: «تا کی بخاطر نداشتن رابطه با آمریکا به روسیه و چین باج بدهیم و این کار را ارزش بدانیم»! دختر رئیس فقید مجمع تشخیص همچنین کشور را در شرایط فروپاشی همه جانبه ترسیم کرده که اگر هم اتفاقی نمی افتد به این دلیل است که مردم مایل به براندازی نیستند! مجموع اظهارات فائزه هاشمی در این گفتگو شامل حسرت‌ها، توهمات و آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی و راس آن آمریکاست که وی تحت عنوان تحلیل و پیشنهاد ارائه داده است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات فائزه هاشمی را در ادامه خواهید خواند:

*چشم‌انداز خوبی (برای اقتصاد ایران) دیده نمی‌شود و دلیلش فقط تحریم‌های آمریکا نیست؛ نپیوستن به اف.ای.تی.اف که موجب بلوکه شدن پول‌های ما در کشور‌های دیگر از جمله کره جنوبی شده است نیز یکی دیگر از موانع اقتصادی کشور است. حتی کشورهای مثلا” دوست ما مثل چین و هند و روسیه و ترکیه نیز دربرابر نفت نه ارز به ما می‌دهند و نه کالاهای مورد نیاز بلکه کالاهای مورد نظرخودشان را به جای پرداخت این پول به ما تحمیل می‌کنند. پایه این مشکلات سیاست‌های خارجی است که بر اساس منافع ملی ما تنظیم نشده است.

*امروزه در یک فروپاشی اقتصادی و سیاسی و فرهنگی قرار داریم، اگر اتفاقی نمی‌افتد به دلیل عدم تمایل مردم نسبت به براندازیست، چون آزموده را آزمودن خطاست. چون پول در این کشور به دلیل منابع فراوان وجود دارد، هر کسی درست یا نادرست تقریبا یاد گرفته چگونه کسب درآمد کند و امورات کم و زیاد انجام می‌شود، احتمالا همین روند ادامه می‌یابد. بنظرم با این وضعیت اگر یک میخ نیز به جای مدیران قرار می‌گرفت همین روند ادامه می یافت. متاسفانه از دوره آقای احمدی نژاد در مسیر غلطی افتادیم.
 
*یکی از مهم ترین مسائل کشور ما رابطه با آمریکاست که این انحراف با اقدام دانشجویان خط امام شروع شد، عمدتا جریان چپ مانع از سرگیری روابط بود، کشور از این افراد و این تفکر چه از نظر اقتصادی و چه در سیاست در دوران‌های مختلف ضربه خورده است. امروز معذرت‌خواهی کرده‌اند اما چه فایده؟ حمله به سفارت آمریکا شروع شد، دانشجویان احساساتی عمل کردند، ولی چرا حکومت این کار را ادامه داد و مشکلات را بیشتر کرد تا حالا که بگوییم مرغ یک پا دارد.

*در حال حاضرگفتگوی غیرمستقیم میان ایران و آمریکا در یک مسیر غیرعقلانی افتاده است، هر دو طرف هم به این مسخره بازی‌ها دامن می‌زنند. اگر من تصمیم‌گیر بودم باز کردن سفارت آمریکا در تهران و سفارت ایران در واشنگتن را بدون هیچ مذاکره‌ای دنبال می‌کردم. سفارت‌ها بر پایه‌ی اصول حقوق بین‌الملل اداره می‌شوند، اگر هم برخوردی از طرف آمریکا صورت گرفت اقدام متقابل انجام می‌دادم. کاری که همه دنیا می‌کنند.

*با وجود جنگ سرد و بیشترین تنش بین آمریکا و شوروی، یک روز روابط این دو کشور قطع نشده است و یا روابط چین و آمریکا در حال حاضر، قطع روابط معنا ندارد، اصرار بر این موضوع ضعف و کم آوردن است و یا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند، در هر صورت منافع ملی، حقوق مردم و جامعه است که آسیب دیده است. باید شهامت داشته باشیم اشتباه خودمان را بپذیریم و جبران کنیم.

*در دوره‌هایی از جمله زمان ریاست جمهوری بابا تا حدودی در این مسیر قرار گرفتیم، ولی فشارها از چپ و راست مانع از ادامه آن شد. منظورم از چپ هم اصلاح طلبان چپ امروزیست.

*در حال حاضر سیاست و الگوی جدی وجود ندارد، هر چه می‌شنویم مقاومت است و اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر چه؟ مقاومت با چه هدفی؟ آیا این اهداف را در کشور خود و برای مردم خود پیاده کرده‌ایم که حالا دنبال اجرای آن در جهان باشیم؟ خوب حرف می‌زنیم و برعکس عمل می‌کنیم. در حال حاضر به جز نسخه‌های غربی چه نسخه توسعه‌ای موفقی در دنیا وجود دارد؟

*شرط لازم برای صادرات نیز ارتباط با جهان توسعه یافته است که آمریکا در راس آن قرار دارد. نمی‌توانیم بگوییم با دنیا ارتباط داریم اما با آمریکا نه، نتیجه این سیاست را دیده‌ایم. در اقتصاد مزیت‌ها و منافع حرف می‌زنند، دنیا اقتصاد کوچک و فروپاشیده‌ی ما را در مقابل اقتصاد آمریکا انتخاب نمی‌کند، آمریکا کشورها و شرکت‌ها را در انتخاب می‌گذارد و اینگونه است که تحریم‌ها جواب می‌دهد؛ نمی‌شود روی هوا صحبت کرد و فقط شعار داد. اگر می‌خواهیم در دنیا تأثیرگذار باشیم، بایستی اول در درون به توسعه برسیم. باید اول در کشور خودمان اصلاحات را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید:
اگر چندهمسری پسندیده است، آن را برای زنان هم آزاد کنند
فائزه از داعشی خواندن جمهوری اسلامی به تخریب علنی امام رسید
ما اگر قرص‌هايمان را نخوريم خانوادگی موجودات خطرناکی می‌شويم


*بابا اعتقاد داشت که صدور انقلاب یعنی کشور خودمان را آنچنان آباد و آزاد و توسعه‌یافته بکنیم که هم بر سیاست‌های جهانی در یک روند معقول تأثیرگذار باشیم و هم ملت‌ها و کشورهای دیگر خود به خود به سمت ما گرایش و از ما الگوبرداری کنند، در بهار عربی نشنیدیم که کسی بگوید می‌خواهیم شبیه ایران شویم همه می‌خواستند مثل ترکیه شوند.

*آمریکا از منظری کدخدای جهان است چرا که بزرگترین اقتصاد و دموکراسی را دارد. تا کی بخاطر نداشتن رابطه با آمریکا به روسیه و چین باج بدهیم و این کار را ارزش بدانیم. وضعیت کشور نشان می‌دهد که بیراهه رفته‌ایم. برای برقراری یک تعامل مثبت با دنیا و قرار گرفتن در روند جهانی شدن باید آن را قبول کنیم، تابحال ما ضرر کرده‌ایم.

*احمدی نژاد فرهنگ کار را نابود کرد و تلاش برای کسب درآمد را از بین برد... از این واقعیت دور که هر کسی کار کند درآمد و پیشرفت هم دارد، نمی‌شود کار نکرد و توقع پول از دولت داشت مشابه یارانه‌های آقای احمدی نژاد و ادامه این سیاست غلط توسط آقای روحانی.

*با ثروتمند بودن و یا به قول برخی ریاکاران، اشرافی‌گری موافقم، و باید به جای ترویج فقر بین همه، به ترویج ثروت پرداخت تا همه انسان‌ها به زندگی خوب و یا به قول اینها اشرافی برسند، معنی توسعه نیز همین است.

*در چهار انتخابات اخیر اصلاح طلبان پیروزی‌های خوبی بدست آوردند ولی عمدتا تو زرد از آب درآمدند. از شاخص‌های اصلاح‌طلبی فاصله گرفتند، در وقایع مختلف مثل سال ۹۶ و ۹۸ پشت مردم را خالی و مردم را ناامید کردند.

*هم آقای خاتمی، هم احزاب اصلاح طلب و تمام ما که مردم را ترغیب به حضور در انتخابات کردیم باید پاسخگو باشیم.

*امیدها به آقای روحانی زیاد بود، بابا این امیدها را ایجاد کرد. بعد از فوت بابا آقای روحانی دگرگون شد، بسیار دور از انتظار بود، همه چیز تغییر کرد. با رفتن بابا امید رفت، خیلی‌ها از جمله برخی احزاب و افراد اصلاح طلب هم عوض شدند، انگار پشتیبان خود را از دست داده‌اند و دیگر امیدی به تغییر ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز این خانم بی خرد حرف زد!!!
Iran, Islamic Republic of
...........
Iran, Islamic Republic of
پس چرا مردم ایران انقلاب کردند؟ مگر بابا جان شما شاگرد و پیرو امام نبودند که یک موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمی کرد؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکا برای شماها کدخداست اما برای ما همان شیطان بزرگ است.
Iran, Islamic Republic of
بابای جنابعالی کاری کرده که مردم به همه چیز بدبین شدند و امیدوارند با کنار رفتن همفکران ایشان در وضعیت مملکت به نفع مردم خصوصا قشر متوسط به پایین تغییری ایجاد شود.
Iran, Islamic Republic of
اگر شما مسئول بودید مملکت را بدون مذاکره و به عنوان گاو شیرده دو دستی تقدیم کدخدا می کردید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شماها مذاکره نکنید با اون مذاکرات برجام تون!
جهان سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
عراقچی » نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
FATF هم کلاه گشادی دیگری همانند برجام است.
Canada
.....
سوال از فائزه هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در 8 سال ریاست جمهوری حجت الاسلام هاشمی که تحریم بانکی و نفتی نبودیم چرا قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد و تورم رکورد زد ؟!
محسن
Iran, Islamic Republic of
در زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی نفت هر بشکه ای 5 دلار بود و کشور ویرانه ای پس از جنگ بود اینو که کسی نمی تونه انکار کنه. اگر قرار بر قضاوت باشه باید همه جهات رو ببینه و بعد قضاوت کنه .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در زمان حجت الاسلام هاشمی نفت بشکه 10 دلار بود و تورم 50 درصد شد در زمان روحانی نفت بشکه 50 دلار است و تورم 50 درصد شد نتیجه اینکه مشکلات نتیجه سوء مدیریت دولت هاست و به قیمت نفت مربوط نیست.
Iran, Islamic Republic of
کسی که کورکوانه کاخ سفید را کعبه قرار داده و بوی از فرهنگ اسلامی و تشییع نبرده نباید در سیاست کلان کشور اسلامی اظهار نظر کند..
Iran, Islamic Republic of
باور کنید این سخنان ایشان هیجچ سنخیتی با رفتار و سوابق مرحوم هاشمی ندارد پسر نوح ب بدان بنشست
Iran, Islamic Republic of
...!!
غفار
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر عملکرد قابل قبولی داشت در انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
شما هر چی حجت الاسلام بگی چیزی از اعتبار آن شخصیت بزرگ کم نمی کنه.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار جهش ارز و تورم در تمام دولت ها هستن.
راد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
ننگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره): آنهایی که خواب رابطه با امریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
مشکلات از وقتی شروع شد که تابلو شیطان بزرگ به کدخدا تغییر یافت.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی از وقتی شروع شد که در دولت حجت الاسلام هاشمی نرخ ارز دولتی از 7 تومان به 144 تومان افزایش یافت یعنی 21 برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
من کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم ولی حرفهای این خانم کاملا درسته . اصلاح طلب و اصولگرا هیچ فرقی نداره و اول به فکر خودشون هستن .
Iran, Islamic Republic of
این خانم خودش نقش محوری در اصلاح طلبان داره .
Iran, Islamic Republic of
پس این خانم را نمی شناسی ؟!!
Iran, Islamic Republic of
من هم بیطرف هستم یعنی میگید همه مشکلات ما با رابطه با آمریکا حل میشه ؟... .
محمد از اهواز
Iran, Islamic Republic of
بخدا تک تک کلماتش رو باید طلا گرفت!!!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه منتقد !
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حرف هایی که زده با تیترهای جهان نیوز خیلی متفاوته کاملا مقرضانه اس
Iran, Islamic Republic of
جمله آخرش عالی بود!!
Iran, Islamic Republic of
اشرافی گری مسئولان و حقوق های نجومی آفت نظام اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
ظاهر این حرفها برای برخی منطقی به نظر می‌رسد، اما مساله این است که اگر مذاکره با آمریکا ذره ای برای منافع اقتصادی و ملی ما تغییر مثبت ایجاد می‌کرد رهبری از همه جلوتر دست به این کار می زدند...
Iran, Islamic Republic of
همه این وضع فعلی نتیجه دیدگاه اقتصاد لیبرالی بابای شماست..
Iran, Islamic Republic of
...
United States
متاسفم برای تفکرات تو و بابات.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
از دختر پدر فتنه انتظار بیشتری نیست
Iran, Islamic Republic of
فائزه خانم!! بیجا میکنی با اشرافی گری موافقی!!!
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
همین که تو داری به قرارداد با چین میپری یعنی چیز خوبیه دختر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
فائزه زندگی خودش را نتوانست اداره کند، بعد میاد نظریه پردازی میکند.
خانم برو به زندگی و فرزندانت برس!
Iran, Islamic Republic of
بابات چهل سال کشور دستش بود حالا مدعی شدی اگر بابات بود فلان و بهمان میشد یا خودت فلان و فلان میکردی ؟!!! هرچی میکشیم از همون کارهایی هست که بابات نذاشت بشه و راه توسعه غربی رو پیش گرفت .از قضیه مک فارلین گرفته تا آخرین نطقش که موشکی و دفاعی رو میخواهیم چه کنیم !
Iran, Islamic Republic of
.......
بوشناس
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
لاف در غریبی
.
Iran, Islamic Republic of
.....
بخداوندی خدا همه این بدبختیها......رو بابات پایه گذاری کرد ...
United States
.......
United States
خودت میگوئی گزافه گوئی برای چی سخنان مغرضانه این ... را پوشش میدهی؟ .
Iran, Islamic Republic of
.......
محمد ایوب
Iran, Islamic Republic of
همین دیروز بود که پسر شهید رجایی را عکسش را گذاشته بودند وگفته بودند این اقازاده همه به اتفاق ازنان حلال وشیر پاکی که خورده بود گفته بودند.
زینب
Iran, Islamic Republic of
ما هر چه می کشیم از همان دولت پدرت هست ترویج اقتصادی سرمایه داری ....
محمد ایوب
Iran, Islamic Republic of
....
محمد ایوب
Iran, Islamic Republic of
چندین وقت پیش بود که یک نماینده مجلس نهم گفت چندین سال است که مسئولین نظام میخواهند براندازی کنند مردم نمیگذارند ....
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
بابا چقدر زحمت کشید تا با امریکا رابطه برقرارکنه .....
Iran, Islamic Republic of
........
United States
حرفاش منطقی است، معلومه به مذاق مخالفین خوش نمیاید....!!!!!!!!!!
Turkey
آره. منطق یعنی خرید ساندویچ در وسط درگیری. منطق یعنی منطق تسلیم و وادادگی.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
..... تورو خدا تحویلش نگیر.
Iran, Islamic Republic of
کلا این خانواده مردم ایران رعیت وخودراارباب کشور میدانن .!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ام الفساد منطقه است/ اخراج تروریست‌های آمریکایی پیگیری شود
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه اسرائیل جنایتکار شماره یک با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار شماره یک هزاران بارعلیه مردم ایران دست به اقدامات تروریستی می زند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک که ازسال 2001 تاکنون از تروریست های حمایت می کنند و دست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
Iran, Islamic Republic of
احتمال حمله پهپادی و موشکی به پایگاه نطنز منتفی است
Iran, Islamic Republic of
این بابا سعی بر نمایندگی کردن اپوزیسیون کشوررا برای خودش فاکتور بزندلذا هرازگاهی یک لگد زده تا کارنامه اش را نورانی!!کند
Iran, Islamic Republic of
کسی پاسخگوی خسارات وارده به لوازم خانگی ناشی از قطعی برق نیست
Iran, Islamic Republic of
سلام در فیش برق شما مبلغی برای بیمه کسر میشود پیگیری فرمایید
Iran, Islamic Republic of
قیمت مسکن از ابتدای کرونا تاکنون ۵۰ درصد گرانتر شده است
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ازسال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است،...
با چاشنیه دیگر
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد دارم به ایشون! شما هم به بن سلمان نامه بنویس؟شاید فرجی شود!
Iran, Islamic Republic of
حقوق فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی چرا بدون افزایش پرداخت شد؟ چرا دولت فقط به فکر بازنشستگان کشوری است
کارمند رسمی بازنشسته دولت
Iran, Islamic Republic of
من کارمند بازنشسته دولت بودم اما صندوق من تامین اجتماعی بوده.! بفرمایید دولت چگونه همسان سازی برای این کارمندان خودش انجام خواهد داد؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس یازدهم باید حقوق‌ها را ۴۰ درصد افزایش دهد!
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
خدایا شما از درد مردم چه می فهمید ؟!!!!۱
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی سمند 12 میلیونی چطور 127 میلیون توان شد؟
آقای حسن روحانی پژو پارس 15 میلیونی چطور 149 میلیون تومان شد؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
وقتی پراید 8 میلیونی 80 تا 90 میلیون تومان فروخته می شود ثابت کرد که درکشور مدیریتی، نظارتی و قانونی وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور حل مشکلات اقتصادی چه شد؟
روحانی نتوانست مشکلات مردم را با توافق هسته ای برطرف کند و این مسئله به ناامیدی مردم ازدولت منجرشد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد مدیریت و نظارتی بر بازار وجود ندارد.
این گرانی ها به مردم فشار می آورد. مجلس باید عکس العمل نشان دهد و وزرای مربوط را برای ارائه گزارش دعوت کند.
متأسفانه امروز همه گرانی ها را به گردن کرونا و تحریم ها می اندازند اما به نظر می رسد دولت مدیریت و نظارتی بر گرانی ها ندارد. مجلس باید به این موضوع ورود کند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مسبب همه گراني ها دولت است ..
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور جلوی افزایش قیمت خودرو و مسکن را بگیرد/ ولی متاسفانه رئیس جمهور ازسال 1397 تاکنون هیچ کاری در باره افزایش قیمت خودرو، مسکن و... نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
گوشت 100 تا 140 هزار تومان، پراید 90 تا 100 میلیون /دولت روحانی هنوز از برکات برجام میگوید!.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله خدا شر تمام ظالمان به ویژه غربگرایان مغرض نجات دهد
Iran, Islamic Republic of
امریکا در دو ماه گذشته گرفتار مبارزه با مردم خودش است.کدخدا خواندن کشوری که پلیسش آشکارا و در خیابان زانو بر گلوی شهروند امریکایی می گذارد و آنها می کشد مایه شرمساری است.شماها مثلا روزی ادعای حمایت از آزادی و...داشتید.چه معنا دارد که بگویید با اشرافیگری موافقم؟!
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی مردم و کشور 100 سال دیگر هم توسط گفت وگو، مذاکره، ملاقات، دیدار و همکاری با آمریکا و سه کشور اروپایی حل نخواهد شد و نمی شود
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی مصداق تروریسم دولتی است
Iran, Islamic Republic of
پیگرد قانونی جنایات جنگی آمریکا در سوریه و خاورمیانه/ متاسفانه ازسال 2011 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟!
فرهاد
United Kingdom
خانم محترم..چرا اینقدر در غرب و انگلیس تردد دارید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ازسال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است ولی متاسفانه برخی ها هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
مسلم
Iran, Islamic Republic of
ایران زمان شاه ملعون به پشتیبانی آمریکا یه ویتنام لشکر کشید کاپیتولاسیون و خرید جنگ افزار مانند گاوشیرده امروز و... ولی با این همه خوش خدمتی باز هم بحرین را از ایران گرفتند که خلیج فارس مال ایران نباشد و مرز ایران عقب برود. مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر شما نیستی دیگه
Iran, Islamic Republic of
بابا آب داد دیگه شعار ما نیست !!! .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حسن روحانی ازسال 1392 تاکنون به وعده هایش عمل نکرد و نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
این خانواده دست بردار از سر این ملت نیستند بابا شما با \دتان فرق دارید ایشان سوابقی داشت که شما در خواب هم نمی دیدید
Iran, Islamic Republic of
//.....
United States
دختر باباشه........!!!!
ساسان
Iran, Islamic Republic of
........
منتظر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - Friday 31 / 07 July / 2020
تماس تلفنی روحانی با رئیس جمهور ترکیه/ و این درحالی است که تروریست‌های تحت حمایت اردوغان اموال مردم سوریه را غارت کردند. ترکیه از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی در این مدت 7 تا 8 سال است نتوانسته برای مشکلات اقتصادی مردم و کشور کاری بکند
Iran, Islamic Republic of
سیاست روحانی و ظریف در کشور کاملا شکست خورده است.
Iran, Islamic Republic of
باید خوشحال باشیم که این حرفهارو ایشون زده !!!!!
Iran, Islamic Republic of
......
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
زمان باباجونی دخترم به دنیا امد که پول خرید شیر خشک را نداشتم و دائم گریه می کردم آری تو راس می گی لاف در غریبی.........
Iran, Islamic Republic of
خانم یه نظری به منطقه داشته باشی می فهمی که امریکا با مسلمانان دشمنه البته شما فرق می کنی..
......
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
....
بهنام
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا هر کیا میپرستید به داد این مردم برسید . این انصاف نیست . هر چیزی حدی دارد....
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدم این شب عیدی ..
.....
مهتاب
United States
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از دوره آقای احمدی نژاد در مسیر غلطی افتادیم.!!!!!!!
از دوره پدر تو که در مسیر غلطی نیافتادیم که:
به اسم خصوصی سازی شرکتهای پیمانکاری تامین نیروی انسانی تاسیس شدند و به‌جای خصوصی سازی واقعی و‌واگذاری واقعی امور و شرکتها،
نیروی انسانی! به بخش خصوصی واگذار شد...
شروع بی عدالتی در ادارات و‌...از همینجا شروع شد.
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان تراود که در اوست !
مسلم
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
با اینهمه افاضات بفرمایید برای چی انقلاب کردیم و 300هزار شهید دادیم!!!!؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خلاف مقام معظم رهبری داره حرف می زنه. ظاهرا ایشان بیانات مقام معظم درباره شیطان بزرگ ترامپ را در روز عید قربان نشنیده.
Iran, Islamic Republic of
اگه مرحوم بابا نبود...حالا دم از اشرافی گری میزنن.... اشرافی گری حضرات کارو به اینجا رسوند که مردم بدبخت کار کنن و سودش به جیب ثروتمندا بره
Romania
.........
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
..
علی
Italy
سلام بازنشراین چه معنایی داردشما بااین کاربه اینها لطف میکنیدازجهان انتظاربیشتری داریم
م.نوری
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که تو هیچ کاره ای /...
فرهاد
Denmark
سلام سرکار خانم یک درخواست دارم از شما اگر به خودت فکر نمی کنی لااقل برای پدرت فکر کن که چند میلیون نفر از افراد جامعه با خواندن نظرات شما برای روح ان مرحوم صلوات می فرستند رحم کن احتمالا خیرات که نمی دهی شر مرسان
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
جهان
این خانم کاره ای نیست
هموطن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این مطالب برای تو وامثال تو جذابه ، مرگ بر شیطان بزرگ . کدخدای امثال توست نه ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هر جوابی بخوام بدم به این زن دارای ملاحظات هست..........!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
غلامعلی
Iran, Islamic Republic of
پس الحمدلله که تو کاره ای نیستی
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
آنچه من متوجه شدم و جمعبندی کلام ایشان این است. خدا نه، مردم هیچ، خانواده شهدا هیچ، جوانان صفر، آحاد مختلف هیچ، اسلام نه ...... فقط بابا، بابا، بابا. جو گیری تا چه حد.؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینطور که خانواده هاشمی و فائزه خودشان را صاحب مملکت می دانند،....
Iran, Islamic Republic of
در زمان پدرتان که وضع مدیریت اقتصادی بهتر از حالا نبود .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به جز موضوع "اشرافی گری" تقریبا همه موارد کاملا مصداق دارد و واقعیت دارد ...مگر جز این است؟!!!!!!!...
بازنشته
Iran, Islamic Republic of
...!!!
اوجانى
Iran, Islamic Republic of
اىن خانم اگراندک آبرو واعتبارى داشت بخاطر باباش بود.
Iran, Islamic Republic of
ثروتمند بودن خوبه. ولی ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
ممنونم که چهر ه واقعی را به مردم نشان دادید عمر سیاسی شما پایان یا فته و بسمت کدخدا کج شدید .!
Iran, Islamic Republic of
امریکا برای ما هیچی نیست
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
...
سهراب
Iran, Islamic Republic of
......

افتخار
Australia
از سایت محترم جهان نیوز خواهشمندم حرفهای این خانم را مرتب چاپ نکند .
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی با این فرد ، برخورد نمی کند ؟! رافت اسلامی ، تا کجا ؟!...
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
...
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
حتی ارزش پاسخ هم ندارد !!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودت حرف بزن نه از طرف ملت نماینده ما نیستی حتی نماینده اصلاح طلبا هم نیستی
Iran, Islamic Republic of
میشه نظرات شما را در مورد عدالت بدونیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امریکا زده واقعی.
Iran, Islamic Republic of
....
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
اگر یادتان باشد وقتی این شخص با بهائیان دیدار کرد؛ محمود علیزاده طباطبائی وکیل خانوادگی خاندان هاشمی سخنی گفت که فصل الخطاب آن مطلب بود و فرمود: « مگر فائزه بچه است که به حرف پدرش گوش بدهد؟؟؟!!! » ..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
غیر از این هم از تو و امثال تو انتظار نمیرود ..
Iran, Islamic Republic of
امام فرمودند کدخدای شما هیچ غلطی نمیتواند بکند
امیر
Netherlands
آمریکا. اگر کدخدا هست چرا بابای عزیز تان، امام را در یک اقدام انجام شده قرار داد ...
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
.....
احمد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
راه شما از ابتدا از ملت ایران جدا بوده !!!!
علی
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
خدا هدایتت کند .
مازیار
Iran, Islamic Republic of
با تیترش کلی خندیدم.
Sweden
این خانم الان چه کاره است؟ شغلش چیست؟.
هادی
Iran, Islamic Republic of
همین شماها باباتون به روز سیاه نشاندید
Iran, Islamic Republic of
اینکه فرمودید آمریکا کدخدا ست البته اون کدخدای شما و بابای خدا بیامرز تان است چه ربطی به ما مردم دارد که ما فکر می‌کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مگر فراموش کرده اید که تمامی کودتا ها و توطئه ها از سفارت آمریکا هدایت می‌شده ؟
Iran, Islamic Republic of
گلایه از جهان نیوز چرا از این آدم خبر پخش میکنید !!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
......
عالیجناب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
سردار
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
چرا اعتقاد به حرف ونظر کارشناسی وعلمی ندارید؟تاکی باید بر دیگران بشورید وتوهین کنید؟.
راد
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان قرار نیست هر کسی یک چیزی گفت شما ناشر آن بشید.
Iran, Islamic Republic of
با چهل و پنج هزار تومان یارانه فرهنگ کار از بین رفت ؟ یعنی زندگی مردم ماهی چهل و پنج هزار تومان هزینه داشت و آن را هم احمدی نژاد میداد و دیگر مردم فرهنگ کار و تلاش را کنار گذاشتند ؟ اگر اینجوری بود که که دم احمدی نژاد گرم ... !!!!!!!!!!
فاید
Iran, Islamic Republic of
سرکارخانوم بروآنورآب ببین چندشب دوام میاری بعدبگوکدخدا !!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
جهان ! تورو خدا !!!!
Iran, Islamic Republic of
مرحوم سیاست مدار توانمندی بود ک وارثان لایقی نداره. .....
hesam
Iran, Islamic Republic of
...
محمدغیاثی
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیگوئی توکلم به خداوندباشد ..
مینا
Iran, Islamic Republic of
گویا ارباب شما امریکاست
این خانم می دونه چی می گه ؟
جالبه کسی چیزی بهش نمی گه !!!!!...
Iran, Islamic Republic of
این خانوم . کلی به ماآموخت که برخی اصلاح طلب ها ظاهروباطنشون همونه که این خانوم به زبان آورده ..
رضا
Iran, Islamic Republic of
قبله تون کلن یه ور دیگست سمت کدخدا تونو نشون میده-خوابت بدون تعبیره تموم
Iran, Islamic Republic of
توکی هستی که حرف مفت بزنی؟امریکاارزونی تو.