کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات تازه داریوش قنبری:

روحانی کشور را از بن‌بست سیاست خارجی بیرون کشید!/ وضعيت الان کشور ربطی به عملکرد دولت روحانی ندارد/ اگر مديريت اين دولت نبود، وضعيت بدتر می‌شد!

7 مرداد 1399 ساعت 10:06

دولت فعلي اقدامات موثري را به نفع کشور انجام داد که توانست کشور را از بن‌بست سياست خارجي که دولت قبل از آقاي حسن روحاني ايجاد کرده بود، برهاند.


گروه سیاسی جهان نیوز: داریوش قنبری، اصلاح طلب تندرو و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم که به تازگی در اظهارنظری مضحک گفته بود: «اگر زحمات شبانه روزی جهانگیری نبود شاید الان شبیه ونزوئلا شده بودیم» بار دیگر همان حرف همیشگی اصلاح طلبان و اعتدالیون برای توجیه ناکارآمدی های دولت مطرح کرده و علت مشکلات را به دلیل روی کار آمدن ترامپ دانسته و مدعی شده است: «وضعيتي که الان کشور در آن قرار گرفته ربطي به عملکرد دولت ندارد»! به فرض پذیرش این ادعا باید پرسید چرا دولت مدعی عقل و تدبیر مدیریت اقتصادی کشور را به تصمیمات موجودات خبیثی مانند اوباما و ترامپ معلق کرد؟  

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات قنبری را در ادامه خواهید خواند:

*اگر واقعيات به‌طور کامل تشريح شود و برخي افراد تبليغات منفي‌ عليه دولت را کنار گذاشته و دست از تخريب دولت بردارند، به نحو مناسبي در جهت اعتمادسازي و جلب اعتماد مردم به دولت مي‌توان تلاش کرد.

*دولت فعلي اقدامات موثري را به نفع کشور انجام داد که توانست کشور را از بن‌بست سياست خارجي که دولت قبل از آقاي حسن روحاني ايجاد کرده بود، برهاند.

*بزرگ‌ترين دستاورد آقاي روحاني در چهار سال ابتدايي ثبات اقتصادي و انضباط کاري‌ بود که ايجاد شد. اما وضعيتي که الان کشور در آن قرار گرفته ربطي به عملکرد دولت ندارد و بيشتر از طرف مخالفان مطرح مي‌شود که آن را به دولت نسبت مي‌دهند.

بیشتر بخوانید:
گزارش وزارت اطلاعات درباره من یا مغرضانه است یا غیرکارشناسی!
کارشکنی دلواپسان دست ترامپ بهانه داد!
بعد از بحران احمدی نژاد ریاست فردی مثل روحانی لازم بود
حامی برجسته روحانی دست به اعتراف زد +جزئیات

*برآمدن يک چهره جديد در آمريکا يعني آقاي ترامپ هم بر سياست‌ خارجي کشورمان تاثيرگذار بود و مسائل و مشکلاتي را براي کشور ايجاد کرد. البته در داخل هم برخي به اين مشکلات دامن زدند.

*مشکلات پيش‌آمده اکنون همه مردم را تحت تاثير قرار داده و بايد وضعيت فعلي کشور را به طور کل مدنظر قرار داد. چنين شرايطي صرفا در دوران نخست‌وزيري دکتر مصدق قابل مشاهده بود.

*مجموعا شرايط فعلي ناشي از بحث مديريت نيست که بخواهند مشکلات را از مديريت بدانند. نبايد دولت را زير سوال برد و از ناحيه همين زير سوال بردن دولت را به چالش کشيد. در چنين شرايطي که کشورمان در تحريم قرار دارد، اين دولت است که بايد مديريت کند. اگر مديريت اين دولت هم نبود، وضعيت بدتر از آنچه اکنون قابل مشاهده است، مي‌شد.


کد مطلب: 735272

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/735272/روحانی-کشور-بن-بست-سیاست-خارجی-بیرون-کشید-وضعيت-الان-ربطی-عملکرد-دولت-ندارد-اگر-مديريت-نبود-بدتر-می-شد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com