کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید خباز، فعال اصلاح طلب:

هیچ رئیس جمهوری قوی‌تر از هاشمی نبود/ هیچ رئیس جمهوری هم محبوب‌تر از خاتمی نبود/ اصلاح‌طلبی مثل یک «خورشید» است

6 مرداد 1399 ساعت 11:32

زمانی یک دولت موفق می‌شود که پیش از شروع کار، مجوز اصلاح برخی از زیر ساخت‌ها، به خصوص مسئله «قانون اساسی» را اخذ کرده باشد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و استاندار سابق سمنان که چندی پیش در اظهارنظری بامزه گفته بود: «تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!» این بار مدعی شده است که «هیچ رئیس دولتی قوی‌تر از مرحوم هاشمی رفسنجانی، هیچ رئیس جمهوری محبوب‌تر از آقای خاتمی» وجود نداشته است.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات خباز که در گفتگو با خبرآنلاین مطرح شده است را در ادامه خواهید خواند:

*مشکل کشور ما نه به دستان یک اقتصاددان توانمند حل می‌شود و نه یک سیاستمدار قهار! زمانی یک دولت موفق می‌شود که پیش از شروع کار، مجوز اصلاح برخی از زیر ساخت‌ها، به خصوص مسئله «قانون اساسی» را اخذ کرده باشد.
 

*اصلاح‌طلبی همانند یک «خورشید» است که یک سری رفتارهای نامناسب از برخی اصلاح‌طلبان، همانند یک ابر بخشی از نور آن را پوشانده است؛ هرچند که همین ابرها نیز به مرور زمان کنار می‌روند.

بیشتر بخوانید:
دلواپسان به خاطر توفیق دولت روحانی در مبارزه با کرونا توپخانه‌شان را روشن کردند!

یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!

*تجربه تاریخی نشان داده که هیچ رئیس دولتی قوی‌تر از مرحوم هاشمی رفسنجانی، هیچ رئیس جمهوری محبوب‌تر از آقای خاتمی و هیچ فردی نزدیک‌تر از آقای احمدی‌نژاد به نهادهای تحت نظر رهبری در ایران وجود نداشته است. اما همین افراد نیز پس از ۸ سال فعالیت خود از نتیجه به دست آمده رضایت نداشتند، جالب اینجاست که مردم نیز از آنها رضایت نداشتند. امروز همین موضوع در خصوص شخص آقای روحانی نیز صدق می‌کند.

*باید توجه داشت که در کشور ما روسای جمهور ایرادی نداشته‌اند، بلکه اشکالات ساختاری باعث شده که آنها عملکرد رضایت بخشی از خود به جا نگذارند.


کد مطلب: 735181

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/735181/هیچ-رئیس-جمهوری-قوی-تر-هاشمی-نبود-هم-محبوب-تر-خاتمی-اصلاح-طلبی-مثل-یک-خورشید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com