کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید طیبه سیاوشی در سرمقاله «اعتماد»:

مردم به خاطر کمبود منابع خبری به ماهواره پناه می‌برند!/ چندان مايل به استفاده از شبکه خبر خودمان نيستند

به بهانه پخش زنده میتینگ منافقین از ایران اینترنشنال

29 تير 1399 ساعت 15:21

ظاهرا در قاموس جریان اصلاح طلبی اینگونه نهادینه شده است که از رهگذر هر موضوعی حتی اقدام خباثت آلود یک شبکه تلویزیونی ضداسلام و ایران هم می توان علیه نظام اسلامی عقده گشایی کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: طیبه سیاوشی، نماینده اصلاح طلب عضو فراکسیون امید که برای انتخابات مجلس یازدهم ردصلاحیت شد، در سرمقاله امروز روزنامه اعتماد با عنوان «بازسازی اعتماد عمومی» ضمن محکوم کردن خباثت جدید شبکه «ایران اینترنشنال» در پخش مستقیم میتینگ گروهگ تروریستی منافقین، در اظهاراتی عجیب، صداوسیما را هم مقصر این موضوع دانسته و گفته است: «شهروندان توقع داشتند اين سازمان كه به هر حال تروريستي محسوب مي‌شود و از نظر مردم بسيار منفور است، برخلاف خواست اين شبكه تلويزيوني، به آن شكل مورد توجه و تمركز رسانه‌اي واقع نشود.... ايرادي به خودمان هم وارد است و متاسفانه شهروندان ايراني به ‌دليل كمبود منابع خبري يا به فضاي مجازي پناه مي‌برند -كه در آن تفكيك اطلاعات درست و غلط بسيار بسيار دشوار است- يا از شبكه‌هاي ماهواره‌اي استفاده مي‌كنند كه در حال حاضر مي‌بينيم يكي از آنها {ایران اینترنشنال} با نشان دادن اين نشست ضدايراني سعي در پررنگ جلوه دادن اين گروه متخاصم ملت ايران داشت».


وی با بیان اینکه موقعيت فعلي، فضايي ايجاد كرده كه بتوانيم مردم را به استفاده از «رسانه ملي» تشويق كنيم، نیز گفته است: «اما به‌‌رغم اينكه ما در ايران شبكه خبر را هم داريم، مردم چندان مايل به استفاده از آن نيستند؛ چرا كه حتي مي‌بينيم در مورد اخبار زلزله هم صداوسيما تاخير دارد و اين ايراد تا حدودي ناشي از احتياط و محافظه‌كاري بيش از حد در بعضي موارد است كه باعث شده در پوشش اخبار عقب بماند. فراموش نكنيم كه هر رسانه براي جلب اعتماد عمومي بايد در پوشش اخبار پيشگام باشد. اين همان ضعفي است كه ما در ۴ سال دوره نمايندگي‌مان در مجلس دهم بارها نسبت به آن هشدار داده و انتقاد كرديم، چراكه خواسته‌هاي ما، مطالبات ملي و خواسته‌هاي شهروندان بود اما متاسفانه بسيار اندك به آنها توجه مي‌شد يا در مواردي اصلا مورد توجه قرار نمي‌گرفت».

جالب تر آنکه خانم اصلاح طلب، وطن فروشی برخی مجریان و خبرنگاران صداوسیما را عدم توانایی در جذب استعدادها(!) نامیده و گفته است: «عدم توانايي ما در جذب استعدادهاي رسانه‌اي، عملا به موفقيتي براي اين شبكه تلويزيوني تبديل شده است».

درباره «طیبه سیاوشی» بیشتر بخوانید:
نمایندگان دوره بعدی زحمات مجلس دهم را پایمال نکنند!
کاسبی سیاسی کرونایی طیبه سیاوشی
کمتر از ۴۰ درصد زنان ما حجاب شرعی را انتخاب کرده‌اند!


جدای از برخی صف کشی های علنی اصلاح طلبان مقابل مردم و نظام اسلامی، اما ظاهرا در قاموس این جریان این موضوع هم تعریف شده است که از رهگذر هر موضوعی حتی اقدام خباثت آلود یک شبکه تلویزیونی ضداسلام و ایران هم می توان علیه نظام اسلامی عقده گشایی کرد.

این ادعاهای سیاوشی در حالی مطرح می شود که گویی همه مردم بیینده شبکه های ماهواره ای و خصوصا رسانه های ضدانقلاب نظیر بی بی سی و یا ایران اینترنشنال هستند. موضوع دیگر که باید درباره اظهارات ایشان یادآوری کرد آن است که اتفاقا از پریبننده ترین برنامه های صداوسیما، بخش های خبری هستند که طبق نظرسنجی های معتبر و رسمی، بیش از هشتاد درصد مردم به آن اعتماد دارند. این نکته مهم را نیز هم باید اضافه نمود که بسیاری از اصلاح طلبان با علم به این موضوع سعی دارند بر اعتماد مردم به صداوسیما خدشه وارد کنند. آخرین مصداق آن هم گفتگوی «بدون تعارف» با «روح الله زم» سرشبکه رسانه ای ضدانقلاب بود که اصلاح طلبان با توان زیادی به آن حمله کردند.


کد مطلب: 734350

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/734350/مردم-خاطر-کمبود-منابع-خبری-ماهواره-پناه-می-برند-چندان-مايل-استفاده-شبکه-خبر-خودمان-نيستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com