کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی سیاسی با امنیت مردم؛

تقلای مشکوک برای جلوگیری از اعدام سه عنصر ناامنی‌های آبان ۹۸/ مهناز افشار و پروانه سلحشوری هم آمدند+عکس

25 تير 1399 ساعت 10:08

همچون موارد گذشته، در این پرونده هم چهره های بدسابقه ای نظیر مهناز افشار و پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید مجلس دهم وارد میدان شده اند.


گروه سیاسی جهان نیوز: روز گذشته، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه پیرامون خبر منتشر شده درباره تائید حکم سه نفر از عناصر اغتشاشات آبان 98 گفت: « این پرونده را خداى متعال کمک کرد جنایاتشان برملا شد؛ اینها جزو عناصر اصلى اغتشاشات بودند و دو نفر از این افراد در صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و با تهدید به اسلحه می‌خواستند اموال خانمى را بربایند که خدا کمک کرد و باعث دستگیرى این افراد شد. پس از دستگیرى در گوشى این افراد اقدامات خرابکارانه‌اى که انجام می‌دادند و فیلمبردارى کرده و براى برخى از خبرگزارى‌هاى خارج از کشور ارسال می‌کردند، کشف شد؛ خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کردند و در فرایند دادگاه هم اقرار کرده‌اند».

پس از آنکه اسماعیلی، از تائید حکم این سه نفر خبر داد، تحرکات سازماندهی شده پیشین شکل گرفته پیرامون این موضوع که توسط منافقین، رسانه های ضدانقلاب و با همراهی یک جریان خاص و بدسابقه با هشتگ «اعدام نکنید» استارت خورده بود، شدت بیشتری گرفت تا به خیال خود با ایجاد فضاسازی مانع اجرای این حکم شود. البته که به خوبی مشخص است دغدغه این جریان بحث این سه اعدامی و موارد مشابه نیست؛ بلکه در این توهم هستند که می توانند از رهگذر این موضوع به  نظام جمهوری اسلامی ضربه‌ای وارد کنند.

همچون موارد گذشته، در این پرونده هم چهره های بدسابقه ای نظیر مهناز افشار و یا پروانه سلحشوری و محمود صادقی از اعضای فراکسیون امید مجلس دهم وارد میدان شده اند. مهناز افشار، هنرپیشه فعلا متواری از کشور که پای ثابت مخالفت با اعدام جانیان، قاتلان و... است. پروانه سلحشوری، نماینده حاشیه ساز مجلس گذشته هم کسی است که در سابقه خود سوءاستفاده از تریبون مجلس به نفع محکومین امنیتی دارد.



هرچند که قطعا این موج سازی رسانه ای هم با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهد شد اما چه خوب است تیم رسانه ای قوه قضائیه با روشنگری برای افکار عمومی اجازه ندهد بدخواهان ملت در افکار عمومی ایجاد سوال و شبهه کنند و بعد از قتل ها و غارت ها در آبان ماه گذشته، این بار ضدانقلاب و همراهان داخلی اش با دلسوزی خبیثانه برای عاملان آن نامنی ها ضربه دوم را وارد کنند.


کد مطلب: 733918

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/733918/تقلای-مشکوک-جلوگیری-اعدام-سه-عنصر-ناامنی-های-آبان-۹۸-مهناز-افشار-پروانه-سلحشوری-هم-آمدند-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com