کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید ترکان:

تمام تصميمات روحانی در برجام با هدايت و اجازه رهبری انجام شد!/ تندروها با روحانی سر جنگ دارند

24 تير 1399 ساعت 10:02

کساني که هنوز هم عليه برجام مي‌تازند بايد توجه کنند که آقاي روحاني به صورت خودسرانه نمي‌تواند تصميمي در سياست خارجه و امور بين‌الملل بگيرد و تمامي تصميمات با اجازه رهبر معظم انقلاب بوده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس دولت اعتدال و صاحب تئوری «آبگوشت بزباش» طی یادداشتی در روزنامه آرمان نوشته است: «تمام سياست‌ها و تصميمات رئيس‌جمهور به‌خصوص در مورد برجام با هدايت مستقيم رهبري انجام شد»! باید از آقای ترکان پرسید که از تکرار این دروغ بزرگ خسته نشده اند؟ و یا اینکه چرا نمی خواهند با یک عذرخواهی بابت تحمیل برجام از ساحت ملت ایران عذرخواهی کنند؟ البته به آقای ترکان باید یادآوری کرد که فقط یک سال تا روز تحویل دولت مانده و صدای «فرمان به جای خود» مورد علاقه آقای ترکان کم کم به گوش می رسد.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات ترکان را درادامه خواهید خواند:

*وضع امروز ايران به دليل تحريم‌هاي آمريکا است. اشتباه اساسي آنها هم در همين مورد است و تحريم‌ها تمام ابعاد کشور را در برگرفته است و ريشه مشکلات در اين نقطه است و بايد راه‌هايي پيدا کنيم که از دسته کشورهاي تحريمي خارج شويم اما دوستان به اين موضوع توجهي ندارند و فقط سعي دارند روحاني را تحت هر شرايطي مقصر جلوه بدهند.

*چون موفقيت در برجام جزئي از کارنامه آقاي روحاني محسوب مي‌شد و شکست آن هم به معناي شکست سياست‌هاي روحاني بود از تحريم‌هاي دوباره کشور ابراز خوشحالي کردند؛ در واقع جنگ اين افراد با حسن روحاني است. تندروها از اينکه روحاني نتواند موفقيت در برجام را در کارنامه خود داشته باشد، خوششان آمده است وگرنه مي‌دانند تحريم به ضرر کشور است. تندروها در جهت مخالفت با روحاني و دولت او در تمام طول مدتي که توافقنامه برجام در جاي خود باقي بود به مخالفت با آن مي‌پرداختند.

درباره «اکبر ترکان» بیشتر بخوانید:
انرژی هسته‌ای چقدر می‌ارزد که ما برایش اینقدر هزینه کرده‌ایم؟
رقبای انتخاباتی روحانی کینه‌توز هستند!
انگلیس بی‌حساب کاری نمی‌کند، نباید اقدام متقابل کنیم!

توهین ترکان به مردم شرکت کننده در انتخابات

*نمايندگان مجلس يازدهم نمايندگان کل مردم نيستند نمايندگان اصولگرايان هستند چرا که رقابت بين اصولگرا و اصولگرا شکل گرفت و بخش زيادي از مردم امکان حضور در انتخابات را نداشتند.

*تمام سياست‌ها و تصميمات رئيس‌جمهور به‌خصوص در مورد برجام با هدايت مستقيم رهبري انجام شد و کساني که هنوز هم عليه برجام مي‌تازند بايد توجه کنند که آقاي روحاني به صورت خودسرانه نمي‌تواند تصميمي در سياست خارجه و امور بين‌الملل بگيرد و تمامي تصميمات با اجازه رهبر معظم انقلاب بوده است.

*موضوعي که امروز بيش از هميشه به چشم مي‌خورد دشمني‌هاي مغرضانه و افزايش ستيز با رئيس‌جمهور و تيم هيات دولت است؛ چرا که تمام مواردي که در زمان دولت روحاني نوعي موفقيت محسوب مي‌شود از سوي تندروها مورد هجمه قرار مي‌گيرد و به کم و کاست و علت و معلول آن هم کاري ندارند و صرفا تمام توجه آنها روي اين موضوع است که دولت روحاني از ديد آنها ناموفق عمل کرده؛ بر همين اساس هم تمام پروژه‌ها و برنامه‌هايي هم را که رئيس‌جمهور در آنها موفقيت داشته تخريب مي‌کنند؛ در صورتي که همگان مي‌دانند تحريم براي هيچ کشوري مثمرثمر نبوده است.


کد مطلب: 733791

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/733791/تمام-تصميمات-روحانی-برجام-هدايت-اجازه-رهبری-انجام-تندروها-سر-جنگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com