کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طیبه سیاوشی، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم:

پنج بار درخواست ملاقات با روحانی به جایی نرسید ولی دیدار با رئیسی به سهولت انجام شد/ روحانی فقط از رای زنان استفاده کرد

23 تير 1399 ساعت 15:35

ما بیش از ۵ بار درخواست دیدار با رئیس جمهور را دادیم و به اشکال مختلف این خواسته خود را پیگیری کردیم، اما نتوانستیم با ایشان دیدار کنیم.


گروه سیاسی جهان نیوز: طیبه سیاوشی، عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در گفتگو با رسانه ای به نام دیدار نیوز گفته است: «پنج بار درخواست ملاقات با روحانی به جایی نرسید؛ دیدار با رئیسی به سهولت انجام شد!»

به گزارش جهان نیوز، نماینده زن اصلاح طلب در مجلس دهم در خصوص عدم تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید در خصوص زنان و ناامید کردن آن‌ها از اصلاح طلبان گفت: در حوزه سیاست مرسوم است که تلاش می‌شود از پایگاه رأی گروه‌های مانند زنان و کارگران استفاده شود. در خصوص مواجهه دولت‌های آقای روحانی با مساله زنان، دولت یازدهم تا حدودی توانست پیگیر مطالبات حوزه زنان و جوانان باشد.

سیاوشی همچنین گفته است: دولت دوازدهم برای به دست آوردن قدرت، از رأی زنان استفاده کرد، اما در عین حال برای اینکه بتواند آن موانعی را که در راه کسب قدرت برای زنان وجود دارد کاهش دهد تلاشی نکرد. ما در دولت آقای احمدی نژاد وزیر زن داشتیم که دستاورد بسیار بزرگی بود که اتفاقا وزیر بهداشت دوره احمدی نژاد بسیار زن موفقی بودند و متأسفیم که فرصت برای زنان تکرار نشد. تلاشمان برای اینکه یک وزیر زن در راس آموزش و پرورش قرار بگیرد هم به جایی نرسید، همچنین در مورد استانداران زن، متاسفانه همراهی وجود نداشت و موانع جدی بود.‌

درباره «طیبه سیاوشی» بیشتر بخوانید:
نمایندگان دوره بعدی زحمات مجلس دهم را پایمال نکنند!
کاسبی سیاسی کرونایی طیبه سیاوشی
کمتر از ۴۰ درصد زنان ما حجاب شرعی را انتخاب کرده‌اند!


عضو فراکسیون امید مجلس دهم در ادامه بحث زنان و دولت روحانی گفت: ما بیش از ۵ بار درخواست دیدار با رئیس جمهور را دادیم و به اشکال مختلف این خواسته خود را پیگیری کردیم، اما نتوانستیم با ایشان دیدار کنیم در حالی که ملاقات با آقای رئیسی به سهولت دنبال شد و دستاورد‌های خوب داشت.


کد مطلب: 733725

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/733725/پنج-بار-درخواست-ملاقات-روحانی-جایی-نرسید-ولی-دیدار-رئیسی-سهولت-انجام-فقط-رای-زنان-استفاده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com