کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مازنی، نماینده سلفی بگیر:

مردم بعد از اتفاقات تلخ دوران احمدی نژاد به روحانی رای دادند/ بی‌انصافی است که عملکرد ترامپ را پای ضعف‌های دولت روحانی و مجلس دهم می‌گذارند!

6 خرداد 1399 ساعت 9:54

مردم به واسطه اتفاقات تلخ دوران ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد که مهم‌ترین آن تحریم‌های بین‌المللی بود در سال نود و دو به آقای روحانی رأی دادند.


گروه سیاسی جهان نیوز: مجلس دهم، وقایعی را با خود به همراه داشت که قطعا برخی از آنها در تاریخ پارلمان ایران ثبت خواهد شد. یکی از این وقایع، رفتار تاسف باز جمعی از نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتخادیه اروپا در صحن علنی مجلس بود. احمد مازنی، یکی از آن نمایندگان که به «نماینده سلفی بگیر» مشهور شد حتی با تغییر حوزه انتخابیه اش نتواسنت اعتماد مردم را برای مجلس یازدهم جلب کند. مازنی در گفتگوی تازه خود با یک روزنامه اصلاح طلب گفته است: «بی‌انصافی رقبای سیاسی این بود که عملکرد ترامپ را به پای ضعف‌های دولت آقای روحانی و مجلس دهم می‌گذارند». با این حساب باید از دولت آقای روحانی و مجلس دهم که سرنوشت کشور را به تصمیم بزرگ ترین دشمن ملت ایران و رئیس جمهور تروریست آنها معلق کردند، تقدیر هم بکنیم!

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم گفتگوی مازنی را در ادامه خواهید خواند:

*مردم به واسطه اتفاقات تلخ دوران ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد که مهم‌ترین آن تحریم‌های بین‌المللی بود در سال نود و دو به آقای روحانی رأی دادند تا کشور به مسیر اعتدال برگردد. در استمرار انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهور در انتخابات سال نود و چهار نیز به افرادی برای حضور در مجلس رأی دادند که در راستای گفتمان اعتدال و عقلانیت باشند.

*رسانه ملی بیش از آنکه به نقاط قوت مجلس بپردازد تلاش می‌کرد ضعف‌ها و نقصان‌های مجلس را بزرگ جلوه بدهد. اتفاقی که سبب تغییر باور مردم نسبت به عملکرد مجلس دهم شده بود.

بیشتر بخوانید:
جماعتی از پوشش زنان ابزاری ساخته‌اند برای کسب قدرت
افراطیون به خاطر کینه‌های ۸۸ نمی‌خواستند روحانی موفق شود!
در ۸ سال احمدی نژاد قطار عقلانیت از ریل خارج شد


*تحریم‌های اخیر آمریکا بسیار گسترده و سنگین بود. وضعیت به شکلی بود که آمریکایی‌ها با کسانی که قصد داشتند با ایران مراوده اقتصادی انجام بدهند تماس می‌گرفتند و آنها و خانواده‌هایشان را تهدید می‌کردند. این اتفاقی است که آقای زنگنه آن را مطرح کردند. بی‌انصافی رقبای سیاسی این بود که عملکرد ترامپ را به پای ضعف‌های دولت آقای روحانی و مجلس دهم می‌گذارند.

*اگر بخواهیم یک تابلو روی مجلس یازدهم بگذاریم باید مجلس یازدهم را مجلس اقلیت مردم نام گذاری کنیم و نه اکثریت. نمایندگان کنونی نماینده اکثریت مردمی نیستند که در انتخابات شرکت نکردند. مجلس یازدهم عصاره تخریب مجلس دهم است.


کد مطلب: 728774

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/728774/مردم-بعد-اتفاقات-تلخ-دوران-احمدی-نژاد-روحانی-رای-دادند-بی-انصافی-عملکرد-ترامپ-پای-ضعف-های-دولت-مجلس-دهم-می-گذارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com