کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیباکلام:

قطعا رئیس جمهور آینده یک اصولگراست/ هیچ کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد

3 خرداد 1399 ساعت 9:24

مردم دیگر نه کارگزاران و نه دیگر گروه‌های سیاسی را را قبول دارند. در انتخابات 1400 هم تغییری ایجاد نمی‌شود و تردید نکنید یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: صادق زیباکلام، چهره برجسته جبهه اصلاحات که چند روز پیش خبر مرگ اصلاحات در دوم اسفند را اعلام کرده بود، در گفتگو با سایت اصلاح طلب نامه نیوز گفته است: «در انتخابات1400 هم تغییری ایجاد نمی‌شود و تردید نکنید یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود». بخش های مهم اظهارات زیباکلام را خواهید خواند:

*تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد. در واقع کارگزاران همان‌قدر زنده است که جبهه مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی زنده‌اند. حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.

بیشتر بخوانید:
زیباکلام: نذر می‌کنم ترامپ و روحانی با هم ملاقات کنند!
مردم در مترو، صف نانوایی و سوپرمارکت به من اعتراض می‌کنند


*مردم نسبت به عالم سیاست ناامید شده‌اند و تنها افرادی رأی می‌دهند که احساس تکلیف شرعی می‌کنند یا رقابت‌های قومی و منطقه‌ای باعث شرکت آنها می‌شود. در دوم اسفند سال گذشته آراء متعلق به این دو دسته بود. مردم دیگر نه کارگزاران و نه دیگر گروه‌های سیاسی را را قبول دارند. در انتخابات1400 هم تغییری ایجاد نمی‌شود و تردید نکنید یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود.

*هیچ کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد. کارگزاران تمام شده است و واقعا من تصور می‌کنم این شعار اصولگرا، اصلاح‌طلب دیگه تمومه ماجرا در عالم سیاست ما کاملا جریان دارد و نوع نگاه مردم نسبت به جریان‌های سیاسی اینگونه است.


کد مطلب: 728545

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/728545/قطعا-رئیس-جمهور-آینده-یک-اصولگراست-هیچ-کس-جهانگیری-محسن-هاشمی-رأی-نمی-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com