کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از اتفاق تکان دهنده در پخش زنده برنامه افطار تا کلیپی از حاج قاسم که سعودی‌ها را عصبانی‌کرد

26 ارديبهشت 1399 ساعت 5:43

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته نوزدهم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه فیلم و صوت جهان نيوز: در هفته ای که گذشت به غیر از اتفاق سیاسی مهم برکناری وزیر صمت توسط روحانی و پشت پرده این موضوع باقی فیلم های پر بازدید سایت مربوط به ماه مبارک رمضان و همانند هفته های گذشته نماهنگ های مداحان شناخته شده بود.

همچون گذشته انتشار ویدئو های جدید از سردار دلها شهید سلیمانی مشتاقان و مخاطبان بالای خود را حفظ کرده است.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته نوزدهم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.

رمزگشایی رئیسی از پشت پرده یک موضوع

رمزگشایی رئیس قوه قضاییه از پشت پرده کارکرد برخی سازمان های خیریه‌ای با خط دهی غربی‌ها را در این ویدئو خواهید دید.

دانلود فیلم رمزگشایی رئیسی از پشت پرده یک موضوع

اشکهای حاج قاسم و رهبری برای یک شعر

شعرخوانی تاثیرگذار سردار سلیمانی از سروده‌های یکی از شاعران دیدار رمضانی رهبر انقلاب و تحت تاثیر قرار گرفتن رهبر انقلاب و شهید سلیمانی از این شعر را در ادامه خواهید دید.

دانلود فیلم اشکهای حاج قاسم و رهبری برای یک شعر

 

جزئیات دعوای روحانی و ضرغامی

روایت ضرغامی از دعوا با رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی فضای مجازی را در یک برنامه اینترنتی مشاهده می نمایید.

ضرغامی در این برنامه اظهار داشت: در آن جلسه کسی نبود که با یک صلوات دعوا را خاتمه بدهد. سالانه میلیاردها تومان خرج همین دعواها در کشور می‌شود.

دانلود فیلم جزئیات دعوای روحانی و ضرغامی
 

پشت پرده برکناری وزیر صمت

حسن روحانی رئیس جمهور با عزل رضا رحمانی از مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت ، حسین مدرس خیابانی را به سمت سرپرستی این وزارت خانه منصوب کرد.

این اقدام در حالی اتفاق افتاد که این اولین عزل در دولت یازدهم و دوازدهم رقم خورد؛

برخی از کارشناسان عدم حمایت رضا رحمانی در متقاعد کردن نمایندگان مجلس برای رای به طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و اوضاع نابسامان در کنترل قیمت ها را دلیل عزل او می‌دانند.

دانلود فیلم/ پشت پرده برکناری وزیر صمت


نظر رهبرانقلاب به فاصله دو روز اثبات شد

رهبر انقلاب در دیدار مجازی اخیرشان با اعضای ستاد ملی کرونا، در بخش پایانی بیانات خود به روحیه انضباط و تعهد مردم مومن در رعایت پروتکل بهداشتی در مراسم عبادی اشاره کرده و گفتند: «باید توجه داشت که عبادات و توسل بخصوص در ماه رمضان و شبهای قدر جزو نیازهای اساسی و حتمی مردم است و مردم در قضایای مهم نیز بیشتر به ارتباط با پروردگار نیاز دارند البته معتقدم اگر قواعد سخت‌گیرانه‌ای هم در این زمینه وضع شود مردم مؤمن و مسجدی حتماً بیشتر از دیگران به آن عمل می‌کنند».

دو روز از این نظر رهبر انقلاب نگذشته بود که مردم به گفته وزیر بهداشت تمام نکات ستاد ملی کرونا را در برگزاری مراسم شب قدر رعایت کردند؛ تا جایی که دکتر نمکی گفت: «مردم بنده را رو سفید کردند».

دانلود فیلم/ نظر رهبرانقلاب به فاصله دو روز اثبات شد
 

نماهنگ دیدنی رد پای مولا با نوای میثم مطیعی

نماهنگ رد پای مولا با نوای حاج‌ میثم‌ مطیعی، تهیه شده درگروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیماو اجرا شده در حرم حضرت معصومه (س) در (ماه رمضان ۱۳۹۹) را در ادامه خواهید دید.

دانلود نماهنگ دیدنی رد پای مولا با نوای میثم مطیعی

کلیپی از حاج قاسم که سعودی‌ها را عصبانی‌کرد

شبکه قطری الجزیره با انتشار پادکستی درباره شهید سلیمانی و توصیف او به «مجاهد در راه خدا»، خشم رسانه های سعودی را برانگیخت.

دانلود فیلم کلیپی از حاج قاسم که سعودی‌ها را عصبانی‌کرد

اتفاق تکان دهنده در پخش زنده برنامه افطار

روایت تکان دهنده یک رزمنده از شب عملیات کربلای ۴ روی آنتن زنده را در ادامه خواهید دید.

دانلود فیلم اتفاق تکان دهنده در پخش زنده برنامه افطار


 


کد مطلب: 727704

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/727704/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-هفته-ای-گذشت-اتفاق-تکان-دهنده-پخش-زنده-برنامه-افطار-کلیپی-حاج-قاسم-سعودی-ها-عصبانی-کرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com