کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی طبا، کارشناس ثابت رسانه‌های اصلاح طلب:

مردم از وضع زندگی خود راضی نيستند/ این هم به خاطر تحریم و سياست‌های درازمدت داخل کشور است/ مجلس يازدهم هيچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد!

24 ارديبهشت 1399 ساعت 18:10

عدم بهبود وضعيت زندگي مردم هم به تحريم‌هاي بين‌المللي و سياست‌هاي درازمدت در داخل کشور بازمي‌گردد. منتها بايد به مردم گفت که بخش بزرگی از مشکلاتي که داريم ناشي از مسائل بين‌المللي و خارجی است.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید مصطفی هاشمی طبا، معاون رئیس دولت اصلاحات و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و صاحب نظریات «اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم» و «بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا» در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «مردم نيز از وضع زندگي خود راضي نيستند و نگرش خوبي به اين وضعيت ندارند. البته اين عدم بهبود وضعيت زندگي مردم هم به تحريم‌هاي بين‌المللي و سياست‌هاي درازمدت در داخل کشور بازمي‌گردد. منتها بايد به مردم گفت که بخش بزرگي از مشکلاتي که داريم ناشي از مسائل بين‌المللي و خارجي است يا سياست‌هاي خارجي عليه کشورمان است و همينطور مي‌خواهند وضعيت زندگي مردم را عالي جلوه دهند. اين موجب مي‌شود که مردم به هر حال مطلوبيتي در زندگي خود پيدا نکنند. البته تعمدي در کار نيست که مردم دچار نارضايتي باشند».

بیشتر بخوانید:
پیشنهاد هاشمی طبا: مردم در صندوق‌‌ها آرای باطله بياندازند!
دلواپسان دست آغشته به عسل دولت را هم گاز می‌گیرند
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، آدم محترم‌تری می‌شود


این کارشناس ثابت و البته همه چیز دان رسانه های اصلاح طلب که قبل از انتخابات مجلس پیش بینی کرده بود «قالیباف به دلیل عدم محبوبیت شانس زیادی برای ورود به مجلس ندارد» در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته است: «از لحاظ تاثير بر مسائل اجتماعي بگوييم به‌نظر من مجلس يازدهم هيچ‌کاري نمي‌تواند انجام دهد. حتي اگر بخواهند هم قادر به اين کار نيستند. اما از لحاظ مخالفت با دولت تريبون باز است و دوستان نيز آزاد هستند که هر چه مي‌خواهند مستند و غيرمستند بگويند که خواهند گفت. بنابراين کار اصلي خود را بر مخالفت با دولت خواهند گذاشت اما نه تا جايي که دولت دچار مشکل حاد شود. يعني کار دولت در عين همه تضادها و حملاتي که انجام خواهد شد، ادامه پيدا خواهد کرد».


کد مطلب: 727602

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/727602/مردم-وضع-زندگی-خود-راضی-نيستند-این-هم-خاطر-تحریم-سياست-های-درازمدت-داخل-کشور-مجلس-يازدهم-هيچ-کاری-نمی-تواند-انجام-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com