کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داریوش قنبری، کاندیدای ردصلاحیت شده:

مجلس دهم در اختیار اصولگرایان بود!/ اصلاح طلبان یک اقلیت پرتعداد بودند/ این شانتاژ طیف مقابل است که از ما بدون مسئولیت جواب می‌خواهد!

24 ارديبهشت 1399 ساعت 10:03

مجلس دهم در اختیار اصولگراها بوده و اگر ایرادی به آن وارد است ایراد به اصولگرایان است نه به اصلاح‌طلبان.


گروه سیاسی جهان نیوز: داریوش قنبری، نماینده سابق مجلس و فعال اصلاح طلبی که قبلا نظریاتی مانند «رقیبان روحانی دولت را به دست بگیرند شرایط بغرنج می‌شود»، «منشأ تمام مشکلات اقتصادی روی کار آمدن ترامپ و همراهی دلواپسان داخلی است!» و یا «دولت هیچ نقشی در شرایط فعلی اقتصادی مردم ندارد» از خود بروز داده بود، این بار مدعی شده است: «مجلس دهم در اختیار اصولگراها بوده و اگر ایرادی به آن وارد است ایراد به اصولگرایان است نه به اصلاح‌طلبان». وی در ادامه گفته است: «این موضوع از شانتاژهای خبری و تبلیغاتی طیف مقابل است که انتظارات را آنقدر از جریان اصلاحات بالا برده‌اند که در شرایطی که اصلاح‌طلبان در قدرت نیستند از آنها طلب مسئولیت می‌کنند»! البته باید به ایشان و سایر دوستانشان حق داد که اصل موضوع را منکر شوند والا چگونه باید حجم کم خاصیتی و شاید بی خاصیتی وکیل الدوله های حاضر بر مجلس دهم را توجیه کرد تا مردم قانع شوند؛ البته که مردم قانع نشدند و نظرشان را در دوم اسفند اعلام کردند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات قنبری را در ادامه خواهید خواند:

*اصلاح‌طلبان فرصتی پیدا نکردند که خود را در معرض رای مردم قرار دهند تا الان از آنها مسئولیتی مطالبه شود. آنچه در مجلس دهم اتفاق افتاد نهایتا یک سوم کرسی‌های در اختیار اصلاح‌طلبان قرار گرفت و مجلس دهم مجلسی نبود که در اختیار اصلاح‌طلبان باشد. تفاوتی که با دوره‌های قبل ایجاد شد این بود که تعداد اصلاح‌طلبان از یک اقلیت کم‌جمعیت در مجالس گذشته به اقلیت پرتعدادی ارتقا پیدا کردند.

*نمی‌توان از یک اقلیت انتظار داشت که نقش اکثریت را ایفا کند. جریان رقیب اصلاحات با توجه به اهرم‌ها و ابزارهای تبلیغاتی که در اختیار داشت عملکرد مجلس دهم را به اصلاح‌طلبان نسبت داد و به نوعی تلاش کرد این عملکرد را ضعیف جلوه دهد.

بیشتر بخوانید:
گزارش وزارت اطلاعات درباره من یا مغرضانه است یا غیرکارشناسی!
حامی برجسته روحانی دست به اعتراف زد +جزئیات


*در مجلس دهم عملی در راستای مقابله با منافع ملی صورت نگرفت. اصلاح‌طلبان در قدرت نبودند که بخواهند در ارتباط با عملکرشان پاسخگو باشند، عملکرد دیگران را نمی‌شود اصلاح‌طلبان پاسخ دهند.

*مجلس دهم در اختیار اصولگراها بوده و اگر ایرادی به آن وارد است ایراد به اصولگرایان است نه به اصلاح‌طلبان.

*این موضوع از شانتاژهای خبری و تبلیغاتی طیف مقابل است که انتظارات را آنقدر از جریان اصلاحات بالا برده‌اند که در شرایطی که اصلاح‌طلبان در قدرت نیستند از آنها طلب مسئولیت می‌کنند.


کد مطلب: 727537

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/727537/مجلس-دهم-اختیار-اصولگرایان-اصلاح-طلبان-یک-اقلیت-پرتعداد-بودند-این-شانتاژ-طیف-مقابل-بدون-مسئولیت-جواب-می-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com