کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فارغ از توجه به نفع و ضرر زردپوشان و سرخ‌پوشان؛

چرا باید از رای «سه هیچ» به سود پرسپولیس تقدیر کرد؟

9 ارديبهشت 1399 ساعت 12:10

این تصمیم شاید نقطه عطفی در برخورد قاطعانه کمیته انظباطی با خاطیان چه در زمین مسابقه و چه در بیرون زمین سبز باشد که دیگر شاهد هنجارشکنی‌ها در جامعه به خصوص قشر جوان و تماشاگر فوتبال نباشیم.


گروه ورزشی جهان نیوز، سیدمحمد موسوی‌نیا: ۳ بر صفر. این نتیجه نهایی پرحاشیه ترین بازی لیگ نوزدهم بود که به انجام نرسید. پس از رای کمیته انضباطی فوتبال که قبلا با توجه به دفاعیات هر دو تیم صادر شده بود و با اعتراض تیم زرد پوش اصفهانی روبرو شده بود بالاخره دیروز و پس از کش و قوس های فراوان و درگیری های لفظی بین قلعه نویی و پیروانی، کمیته استیناف با ورود به این مسئله رای نهایی این بازی را صادر کرد، سه بر صفر.

دفاعیات سپاهان مبنی بر این بود که برای آنها شرایط رسیدن به ورزشگاه فراهم نبوده است؛ لذا این مسابقه باید به زمان دیگری موکول می گشت. اما این اتفاق چند سال پیش هم رخ داده بود؛ زمانی که پرسپولیس مقابل داماش گیلان به دلیل عدم حضور تماشاگران تصمیم گرفت شد که شروع مسابقه با چند دقیقه تاخیر آغاز شود. اما اینجا دفاعیات  پرسپولیسی ها مبنی بر این بود که تیم مقابل به ورزشگاه محل مسابقه رسیده ولی حاضر به حضور در زمین مسابقه نشده است.


هدف این مطلب بررسی نتیجه این بازی یا نفع و ضرر پرسپولیس و سپاهان نیست. موضوع تقدیر از رای قاطع کمیته انظباطی است که قبل‌ها تصمیمات این کمیته با اعتراض بازیکنان، کادر فنی تیم ها و یا فشار رسانه ای با تغییرات بسیاری روبرو می شد. این تصمیم شاید نقطه عطفی در برخورد قاطعانه کمیته انظباطی با خاطیان چه در زمین مسابقه و چه در بیرون زمین سبز باشد که دیگر شاهد هنجارشکنی‌ها در جامعه به خصوص قشر جوان و تماشاگر فوتبال نباشیم.


کد مطلب: 725922

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/725922/چرا-باید-رای-سه-هیچ-سود-پرسپولیس-تقدیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com