کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید خباز:

تندروها نسبت به روحانی یک کینه عمیق و دشمنی غیرقابل وصف دارند!/ ممکن است دست نشانده جایی باشند!

19 فروردين 1399 ساعت 9:40

صاحب نظریه منتقدان دولت «منافق، باج‌گیر و جنگ طلب» هستند، این بار گفته که تندروها نسبت به روحانی کینه عمیق و دشمنی غیرقابل وصف دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: «محمدرضا خباز»، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به بهانه اظهارنظر یکی از منتخبین مردم تهران در مجلس یازدهم حمله سنگینی به منتقدان دولت کرده است.

استاندار سابق سمنان و کاندیدای شکست خورده انتخابات مجلس یازدهم که جزو سینه چاکان جدی دولت روحانی محسوب می شود و چندی پیش هم منتقدان دولت را «منافق، باج‌گیر و جنگ طلب» نامیده بود، این بار گفته است که تندروها نسبت به روحانی کینه عمیق و دشمنی غیرقابل وصف دارند. البته این سیاست همیشگی مدعیان اصلاحات و اعتدال بوده که منتقدان خود را با تهمت و توهین بترسانند و مانع اجرای وظایف آنها شوند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات خباز را در ادامه خواهید خواند:

قبل از شروع انتخابات برخی از نامزدهای تندور به ویژه از قم این قبیل صحبت‌ها را مطرح کردند و متذکر شدند افرادی که می‌خواهند در لیست ما حضور داشته باشند، باید طرح استیضاح رئیس جمهور را بپذیرند.

این‌گونه اظهارات نشان‌دهنده یک کینه عمیق و دشمنی غیرقابل وصف افراد تندرو نسبت به رئیس جمهور منتخب مردم است. این افراد به جای اینکه از برنامه‌های خود برای مجلس یازدهم بگویند با طرح مباحثی از این قبیل، اعلام می‌کنند که قرار نیست در مجلس یازدهم اقدامی برای مردم صورت بگیرد چراکه از ابتدا شمشیر را از رو بستند.

بیشتر بخوانید:
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!
دلواپسان به خاطر موفقیت دولت روحانی در مبارزه با کرونا توپخانه‌شان را روشن کردند!

افراد تندرو یا از عواقب صحبت‌های خود آگاهی ندارند و یا اینکه دست نشانده جایی هستند. به عبارت دیگر کسی که به دنبال بهم ریختن کشور است یا دست نشانده است که در راستای ناکارآمدی نظام به او خط می‌دهند و یا اینکه نمی‌داند، این اختلاف افکنی چه آثار منفی برای کشور خواهد داشت، که این قبیل حرف‌ها را می‌زند.


کد مطلب: 723611

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/723611/تندروها-نسبت-روحانی-یک-کینه-عمیق-دشمنی-غیرقابل-وصف-ممکن-دست-نشانده-جایی-باشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com