چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۳۱۶
اظهارات جدید پزشکیان:

اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی نباشد باید سیاست جنگ با امریکا را رها کنیم!/ آنها که پرچم پاره می‌کنند بپذیرند که این مشکلات هم هست!

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 723186
آنها که پرچم را پاره می‌کنند، اف‌ای‌تی‌اف را پاره می‌کنند و… بپذیرند که این مشکلات هم هست، بعد نگویند که ما گفتیم و اینها نکردند.
اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی نباشد باید سیاست جنگ با امریکا را رها کنیم!/ آنها که پرچم پاره می‌کنند بپذیرند که این مشکلات هم هست!
گروه سیاسی جهان نيوز: مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفتگو با سایت اصلاح طلب انصاف نیوز، ضمن حمله و تخریب مجلس یازدهم که اکثریت آن را اصولگرایان تشکیل می دهند، گفته است: «مشکلات به این سادگی قابل حل نیست. ما باید بپذیریم که وقتی با آمریکا می‌جنگیم هزینه‌اش را هم باید بدهیم...هزینه‌اش هم این است که در اقتصاد مشکل پیدا کردیم؛ در اقتصاد مشکل پیدا کردیم و حالا به همدیگر فحش می‌دهیم. این جنگ باعث شده که مشکلات اقتصادی پیدا کردیم و این هم بخاطر سیاستی است که داریم. اگر می‌خواهیم چنین نباشد پس بهتر است این سیاست را رها کنیم».

حرف پزشکیان در نوع خود بسیار عجیب و یادآور جمله «مجلس مرعوب آمریکا ملت را بدبخت می کند» است. او خواسته یا ناخواسته در حال تعویض جایگاه جلاد و شهید برآمده و گویی ایران با دفاع از خود و اتخاذ رویکرد ضدظالمانه‌اش، در حال ظلم به مسئولان خبیث و شارلاتان آمریکایی است! اما حرف جدیدی به میان نیامده و این کار همیشگی اصلاح طلبان بوده که برخلاف آموزه های قرآن، پیشنهادی جز تسلیم در مقابل دولت تروریست و جنایت کار آمریکا -یعنی بزرگترین دشمن ملت ایران- نداشته اند و هیچ گاه نتوانستند به خاطر روحیه تمایل به غرب و همچنین غرب هراسی درونشان، حجم عظیم واقعیات ناکامی آمریکا در چهل سال گذشته را ببینند. البته که این چهره اصلاح طلب نخواسته به عاملان مشکلات اقتصادی یعنی ناکارآمدی دولت های مورد حمایت اصلاح طلبان و مجلس شکل گرفته از «تکرار می کنم» اشاره ای کند.

گفتنی است روز گذشته هم مصطفی هاشمی طبا، دیگر چهره محبوب رسانه های اصلاح طلب گفته بود: «تنها راهی که اصولگرایان مجلس جدید می‌توانند در پیش بگیرند، سازش با آمریکاست!»

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات پزشکیان را در ادامه خواهید خواند:

*در مجلس نمایندگان بودجه را دستکاری می‌کنند و نتیجه این می‌شود که هم سیاست دولت بهم می‌خورد و هم آنچه نمایندگان گفتند را دولت عمل نمی‌کند. در نتیجه اگر کار هم مشکلی پیدا کند می‌گویند که ما می‌گفتیم نمی‌شود و شما پافشاری کردید!

*بیایند تا ببینیم اینها که ادعاهای فراوانی داشتند چه گلی به این مملکت خواهند زد این ادعاهایی که تا حالا داشتند و این هم ابراز می‌کردند که دولت و مجلس و نمایندگان ضعیف‌اند حالا اینها که قوی هستند بیایند تا ببینیم چکار می‌کنند.

*این ادعاهایی که تا حالا داشتند و این همه ابراز می‌کردند که دولت و مجلس و نمایندگان ضعیف‌اند، حالا اینها که قوی هستند بیایند تا ببینیم چکار می‌کنند. اگر اینها توانستند مشکل بیکاری و فقر و رانت و دزدی و تورم و گرانی را حل کنند حق با آنهاست؛ ما هم دعای‌شان می‌کنیم و هم کمک‌شان می‌کنیم؛ اما اگر نتوانستند –که بنظر من نخواهند توانست- متوجه می‌شوند که بهتر بود بجای فحش دادن به کسانی که در خط هستند، کمک‌شان می‌کردند.

*در رابطه با رانت و فساد همانطور که بارها گفته‌ام راهکار ایجاد «سیستم داده» است. داده، چپ و راست و مسلمان و کافر نمی‌شناسد. هرکسی پول اضافه بگیرد معلوم شده و با آن برخورد می‌شود. داده همان FATF است که اینها با آن مخالف‌اند. حالا می‌گویند ما اطلاعات را به امریکا و اروپا نمی‌دهیم –که البته هیچ ربطی ندارد- اما حتی اگر هم درست باشد و بگوییم ربط دارد بیایند اف‌ای‌تی‌اف مملکت را درست کنند؛ چرا اینها پولی که در این مملکت قاچاق می‌شود یا رانت می‌شود و طرف وامش را یا مالیاتش را نمی‌دهد، درست نمی‌کنند؟ اینها که می‌گویند با اف‌ای‌تی‌اف می‌خواهند ما را رصد کنند تا ببینند چکار می‌کنیم، چرا خودشان دزدها را در ممکت رصد نمی‌کنند؟

بیشتر بخوانید:
پزشکیان: سعی کنیم مردم زیاد له نشوند!
زیر سوال بردن برجام در داخل به ضرر کشور تمام شد


*اینها می‌دانند که با سیستم اف‌ای‌تی‌اف کسی نمی‌تواند پول را جابجا کند، خب اگر این را می‌دانند حداقل در داخل مملکت نگذاریم دزدها و گردن کلفت‌ها پول مردم را بخورند، بقیه‌اش پیشکش.

*مشکلات به این سادگی قابل حل نیست. ما باید بپذیریم که وقتی با آمریکا می‌جنگیم هزینه‌اش را هم باید بدهیم، مرد و مردانه بایستیم و بگوییم. وقتی می‌جنگی بالاخره زخمی می‌شوی، کشته می‌شوی، تخریب می‌کنند و می‌زنند و نابود می‌کنند، ما می‌خواهیم بجنگیم و از آنطرف هم می‌گوییم هیچ تلفات هم ندهیم، مگر می‌شود؟ آن آدمی که می‌تواند چنین کاری کند، اصلا وجود خارجی ندارد. آمریکا که دارد با ما می‌جنگد و ما از نظر قدرت نظامی از او بسیار پایین‌تریم، کلی هزینه می‌دهد؛ یعنی نمی‌تواند با ما بجنگد و هزینه ندهد، آنوقت ما می‌خواهیم بجنگیم و هزینه ندهیم؟! هزینه‌اش هم این است که در اقتصاد مشکل پیدا کردیم؛ در اقتصاد مشکل پیدا کردیم و حالا به همدیگر فحش می‌دهیم. این جنگ باعث شده که مشکلات اقتصادی پیدا کردیم و این هم بخاطر سیاستی است که داریم. اگر می‌خواهیم چنین نباشد پس بهتر است این سیاست را رها کنیم.

*آنها که پرچم را پاره می‌کنند، اف‌ای‌تی‌اف را پاره می‌کنند و… بپذیرند که این مشکلات هم هست، بعد نگویند که ما گفتیم و اینها نکردند. نماینده بیخود نیاید پشت تریبون و بگوید که اقتصاد و دلار و… این‌گونه شد. دلار این وضعیت را خواهد داشت، هرکسی که می‌خواهد درستش کند بیاید ببینیم چگونه درستش می‌کند؛ اصلا امکان ندارد و این روند همچنان ادامه دارد.

*در فراکسیون اقلیت آنچه که من به آن معتقد بودم این بوده که آدم باید بدنبال حق برود و منصفانه برخورد کند. من از الان کسی را محکوم نمی‌کنم و به کسی هم تهمت نمی‌زنم.

*آنچه که می‌گویم این است، این تیمی که آمده با تیمی که رفته هیچ فرقی نمی‌کند، ممکن است بدتر عمل کند و بهتر نه. اگر تندروی کند وضعیت را بدتر خواهد کرد. حداقل این تیم یک مقدار مسئله را کمتر دامن می‌زد اما اگر اینها بخواهند تندروی کنند و به این مشکلات دامن بزنند، وضیت اقتصادی مردم، اشتغال مردم، کارخانه‌ها و تولید مشکلات بیشتری پیدا خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرفها همه منطقی و درست است چون با ذهنیت خطی و جناحی شما نمی خواند اینطور بازتاب می دهد. به قول پزشکیان زمان میگذرد و معلوم میشود .
Iran, Islamic Republic of
زمان گذشته است و اشتباه تصویب 20 دقیقه ای برجام که برای کشور و مردم خسارت محض بود هم معلوم شد....
Iran, Islamic Republic of
اون که تو مجلس کامل اصولگرای نهم با حضور همین نماینده های مجلس یازدهم انجام شد. حقایق رو وارونه جلوه نده دلواپس
نگاه به غرب
Iran, Islamic Republic of
برخی از خواص و مردم، فکر می کنند که غرب بهشت برین و ایران جهنم است (که کرونا نشان داد کشورهایی مدعی که نه مرگ بر آمریکا و گفتند و نه مرگ بر اسرائیل در این بحران غرق شدند) و نتیجه می گیرند که مذاکره با غرب، تنها راه حل مشکلات است. اما یادشان رفته است برجامشان با آنهمه سر و صدا و با آن تضمین محکمش!!!!!!! یعنی «قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل» نه تنها رفع کننده تحریمها نبود بلکه تحریمها را تشدید کرد و دشمن را گستاختر کرد و ترامپ آنرا به راحتی «پارررررره کرد». چرا؟ ...
.
Iran, Islamic Republic of
یک عده بودند که وقتی این دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف احمدی نژاد در 88 شرکت کرد خیلی حلواحلوایش کردند و حتی او را پزشکیان عدالتخواه! خواندند! ..
چرا سانسور؟
Iran, Islamic Republic of
آیا جهان، از اینکه واقعیت درباره توانایی ظریف در زبان انگلیسی، بیان شود هراس دارد؟ آیا صحبتهای وندی شرمن دروغ بود یا توسط وزارت خارجه ما تکذیب شد؟ آیا جهان نیوز، از ظریف خجالت می کشد یا با او سر و سری دارد؟
Iran, Islamic Republic of
اگر می خواهید مشکلات اقتصادی حل شود! ، اگر می خواهید سایه جنگ و تهدید نباشد! ، اگر می خواهید با غرب ارتباط داشته باشید! ،تنها راهش این است که حرف آخر را ما بزنیم و بگوییم چشم!.....
Iran, Islamic Republic of
باز این آقا حرف زد!
علت تحریم های ایران توسط آمریکا چیه؟...
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن ثمره برجام است.
Iran, Islamic Republic of
دو ماه کشور بخاطر ویروس کرونا در التهاب است، مجلس تعطیل کرده رفته لالا و ماشاء الله جلسات مجازی هم به حد نصاب نمی رسه و حالا اومدی بگی دست از دشمنی با آمریکا بردارید...
Iran, Islamic Republic of
احسنت خدا خیرت بده
سرور
Iran, Islamic Republic of
...هر چه امثال نبویان و زاکانی فریاد کشیدند برجام نامبارک تصویب شد. آقای روحانی و ظریف هم که برای اجرای آن کم نگذاشتند. نتیجه اش شد این.
محمد
Iran, Islamic Republic of
.....
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا نقش رییس مجلس را حذف کردید؟
و رهروانی ها که گوش به حرف وی بودند....
Iran, Islamic Republic of
جناب ! تا حالا با خودت فک کردید که چگونه است یه توافقنامه مهم حیاتی به اسم برجام به قول خودت در عرص ۲۰ دقیقه در مجلسی اصول گرا تصویب می شود به نظرتون به چه معنایی هستش؟!!!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان !
یعنی واقعا بعد از ۴۱ سال هنوز نفهمیده اید که ما با کسی جنگ نداریم و این آمریکاست که در طول این ۴۱ سال با ما دشمنی کرده است ؟
Iran, Islamic Republic of
ولی در افکار جهانی بخاطر عملکرد خودمان و شعارهایی که دادیم متاسفانه ترامپ.پشت تریبون میاد و میگه که ما با ایرانیها دشمنی نداریم بلکه ایرانیهاهستند که مدام تکرار میکنند که ما دشمن امریکا هستیم و شعار مرگ بر امریکا میدند.
مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
امریکا از سال 32 با ملت ایران دشمنی کرده است مقصر ما نیستیم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
لشکر روحانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد پزشکیان
زنده باد اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
..
مهدی
Iran, Islamic Republic of
منافع ملی ما با اصلاحات تامین نمی شود قراردادهای خسارت بار کرسنت و استات اویل و توتال و سعدآباد و ژنو و برجام و پذیرش سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر دستاورد !!! اصلاح طلبان است.
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
Iran, Islamic Republic of
از این نماینده ناکارامد که در برابر فساد مسئولین دولتی هم جناحی اش سکوت داشته و از حقوق مردم دفاع نکرده نباید انتظار بیشتر از این داشت.
عمار
United Kingdom
.....
Iran, Islamic Republic of
...
سترگ
Iran, Islamic Republic of
افتخار تبریز جناب پزشکیان
مفتخرم به رای دادن به شما. به یاری خدا مانا باشید
امین
Iran, Islamic Republic of
امریکایی ها می گویند برای تاثیرکامل فشار حداکثری باید FATF در ایران تصویب و اجرایی بشود اصلاح طلبان هم همین را می گویند !
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تجربه کره شمالی نشان می دهد که این کشور با وجود پذیرش و اجرای پالرمو و CFT از لیست سیاه FATF خارج نشده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان برای دفاع از منافع مردم ، چرا با فساد چند میلیارد دلاری افزایش نرخ ارز .. مخالفت نکردی؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
......
عقل سرخ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینها (امید و اصلاح طلب) که حال نداشتن یه وزیر استیضاح کنند، راجع به روابط با آمریکا و مشکلات مردم و... اظهار نظر نکنند بهتره... ...
Iran, Islamic Republic of
ااین همه زمان گدشت و حقائق معلوم شد ولی اصلاح طلب ها سرشان زیر برف کردند واقعیت ها را بر عکس می فهمند .....
Iran, Islamic Republic of
شما که در برجام بی فرجامتان همه چیز دادید هرچه قالیچه ابریشمی و پسته رفسنجان را به عنوان هدیه به جان کری و خانم مونتی دادید دیگر چی مانده که بدهید!!
Iran, Islamic Republic of
شما که با امریکا جنگ نداشتید مگر با امریکا فالوده نخوردید ۷۵۰ سکه برای چی به ظریف و صالحی و دری اصفهانی جاسوس برای چی دادید .......!!!!!!!
Italy
الجزایر، سعداباد، برجام، fatf، سند 2030 و... این کلاه ها همش سر یک عده خاص از مسئولین کشور میرود...حالا پیدا کن پرتغال فروش را...
Iran, Islamic Republic of
.... ماباامریکا میجنگیم یااونا کودتا،کشتار،زدن هواپیما،ترورسردارسلیمانی وهزاران جنایات دیگرعلیه ماانجام واموالی که پول فروش نفت خودمان است نمیدهند...
حجت
اگر جهان حذف نکنی
اقای پزشکیان اگر ما از شیطان دست برداریم مگر او از ما دست بر میدارد او ما را خوار و ذلیل می خواهد او ما را مرده می خواند می خواهیم ذلیل باشیم خوار باشیم مرده باشیم پس بدنبال این اقتصادی که با دوستی امریکا بدست می اید باشیم؟
Iran, Islamic Republic of
تفکر پوسیده وادادگی و گفتمان ذلت ،..
Iran, Islamic Republic of
ایشون برای خدمت بمردم و کم کردن مشکلات معیشتی مردم تا بحال خدمتی بمردم نداشته
Iran, Islamic Republic of
یک عده فقط کشته و مرده امریکا هستند ..
.
Iran, Islamic Republic of
.
یکی از مقامات که مسئولیت پایینی هم ندارد، در سال ۹۲ یعنی اوج تحریمها، قسم جلاله خورد که اگر مشکلات، راه حل نداشتند کاندیدا نمی شدم.
ولی حالا که باز هم تحریم ها ادامه پیدا کردند، همان مقام مسئول، می فرماید: «من با تحریم، «بلد نیستم» کشور را اداره کنم» .
Iran, Islamic Republic of
بسیاری ار صحبت های آقای پزشکیان درست و منطقی است منتها ما فکر میکنیم در مقابل آمریکا فقط دو راه وجود دارد یا تسلیم و یا جنگ ، در حالی که راه سومی هم هست و آن تقویت قوای داخلی و موشکی و دفاعی به دور از هیاهو و شعار و آتش زدن ها و هوچی گری و تکفیر کردن این و آن. ..
Iran, Islamic Republic of
نه منطقی است نه درست - ایشون دارد نظر جناح سیاسی طرفدار غرب را اعلان و دفاع می کند در صورتیکه دست گدایی پیش غرب دراز کردن و دیپلماسی التماس تابحال جز خسارت هیچ فایده ای برای مردم و کشور نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
ایشان گاه به نعل میزند گاه به میخ
Iran, Islamic Republic of
اثرات دیپلماسی جنگ شمار رو هم در دولت قبل دیدیم ....
Iran, Islamic Republic of
در دولت قبل جزو 8 کشور هسته ای و فضایی دنیا بودیم و با مقاومت در مقابل استکبار قیمت نفت به بشکه ای 100 دلار رسیده بود.
Iran, Islamic Republic of
برخی افراد .. با حمایت از سیاست التماس به غرب و وادادگی و باج دادن به آمریکا و اروپا دارند وابستگیشان به اجانب را اثبات می کنند.
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
خیلی ساده ای
ما انرژی(صلح آمیز) هسته ای را داشتیم بی سر و صدا پیش می بردیم تا اینکه تعدادی از اصلاح طلبان در مجلس آن را لو دادند و آمریکا و غربیها هم فشار را شروع کردند
Iran, Islamic Republic of
شیرزاد نماینده مجلس ششم برنامه هسته ای ایران را لو داد.
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
ایشان یکی از منصف ترین مسئولان نظام هستند. مثلا وقتی نقش مجلس در بودجه را متذکر میشن خیلی منصفانه صحبت می کنند که عملا مجلس بودجه را زخمی می کند. می تونست سر و صدا ره بندازه که وای عصاره ملت چنان شد. .
Iran, Islamic Republic of
چرا..............
آذربایجانی
United Arab Emirates
در مجلس جدید در اقلیتید، پس خاموش باش.
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات کاملا مطابق با ادبیات خود اصلاح طلبانه ..!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نماینده ناکارامد...
رای مردم
Iran, Islamic Republic of
میزان رای مردمه .
مردم به حرف سخیف شما رای ندادن آقا مدعی دموکراسی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ازسال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است، نه دولت روحانی....
Iran, Islamic Republic of
سر سفره پر از دلار ...
Iran, Islamic Republic of
دانگي دونگي راه حله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقا زاده ما هم خرجش بالا رفته!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر از اقا زاده اقا .... كمتره كه داره حال و هول ميكنه
Iran, Islamic Republic of
جوانهاي مردم دل ندارند و فقط اقا زاد ها دل دارند و ماشين لوكس و كشتي تفريحي و هواپيماي اختصاصي ويلاي لاكچري
Iran, Islamic Republic of
جوانها هم بروند در خيابان مشت بر دهان استكبار بزنند حالشو ببرند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من تعجب می کنم که شما نخبه و عصاره ملت و سیاستمدار هستید
Iran, Islamic Republic of
..............
Iran, Islamic Republic of
"تعریف ما از دموکراسی با تعریف جهانی دموکراسی یکسان نیست،...
حسام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی شما هستید اگر شما نبودید اینجوری اقتصاد نابود نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
ایشون با فساد هم جناحی هایشون مقابله و مخالفتی تا حالا نداشته ...
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان باید برای مردم اعلام کند که برای جلوگیری از فساد مسئولان دولتی هم جناحی اش تابحال چه اقدامی داشته؟
Iran, Islamic Republic of
نه حرفش منطق داره و نظرش تا حالا صحیح بوده ...
Iran, Islamic Republic of
کی می خواهی بفهمی هزینه چالش از هزینه سازش کمتر است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما به دنبال جنگ با آمریکا جنایتکار شماره یک نیستیم
آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر به دنبال جنگ با ایران است و هر روز دخالت و مداخله می کند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا به اصلاح طلبان،منجمله نائب رییس مجلس اطلاع دهید.
Iran, Islamic Republic of
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام دیکتاتور درمدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
قبول کن..
Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم، عملکرد و رفتار دوگانه شما عامل اصلی مشکل مردم ایران با آمریکا بوده است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بله نمایندگان این جوری هستند تا زمانی که ایام انتخابات هست، یه جور حرف می زنند. وقتی رای آوردند، یه جوره دیگه اظهار نظر می کنند. آقای پزشکیان، آیا این اظهارات، مخالف نظر رهبری و نظام نیست؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم آذربایجان رفتاردوگانه مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم را فراموش نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا بهش رای دادن دوباره؟!
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم با شعار رای جمع میکنه!!
Iran, Islamic Republic of
اقای پزشکیان، حیف اون رای من ..
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و...تاکنون بیش از 999 میلیارد دلار به مردم ایران، هسته ای صلح آمیز و کشور خسارت زد و همچنان نیز ادامه دارد به خاطر سیاست های نادرست، غلط و اشتباه دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس بوده است.
فرافکنی شروع شد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اين آقا همیشه با اين رفتار هاي پوپولیستی و فرافکنانه من هیچگاه جیزی بنام اظهار نظر علمی ندیدم ....
Iran, Islamic Republic of
یک روز شعار می دهند آمریکا حوب است.
یک روز شعار می دهند آمریکا بد است.
یک روز شعار می دهند با آمریکا گفت وگو و مذاکره کند.
یک روز شعار می دهند آمریکا دشمن است.
یک روز شعار می دهند یک ملت ایران تحریم کرده است.
یک روز شعار می دهند آمریکا همه تحریم های لغو کرده است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عملکرد و رفتار دوگانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی مشکل مردم ایران و آمریکا و اروپا بوده است.
Iran, Islamic Republic of
تروریست خوب و بد نداریم
آمریکایی ها و تروریست ها برای ما یکی هستند.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
اگر آمریکا به برجام برنگردد و از تحریم‌ها دست برندارد، امکان مذاکره وجود ندارد!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه‌ای: مذاکره با آمریکا نتیجه‌ای ندارد چون هیچ امتیازی نمی‌دهند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
گفت وگو با امریکا را رها کنیم!
مذاکره با امریکا را رها کنیم!
ملاقات با امریکا را رها کنیم!
دیدار با امریکا را رها کنیم!
همکاری با امریکا را رها کنیم!
Iran, Islamic Republic of
برجام را باید رها کنیم!
سیما
Iran, Islamic Republic of
باز شما حرفهای خارج از دستور جلسه زدید؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر گفت وگو و مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... نبود اقتصاد نابود نمی شد.
اگر برجام نبود اقتصاد نابود نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
یک روز شعار می دهند آمریکا ملت ایران تحریم کرده است.
Iran, Islamic Republic of
.....
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها حاضرند 19 نفر از سران اصلاحات را که در تصرف لانه جاسوسی نقش داشته اند بدست خود اعدام کنند تا امریکا انها را ببخشد ودلش راضی شود
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور با دستور مستقیم آمریکا علیه غیرنظامیان و نظامیان ایرانی ازسلاح های شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی استفاده کرده است.
Iran, Islamic Republic of
ایا ما سیاست جنگ با امریکا را داریم؟ پس امریکا با ما چه سیا ستی دارد ؟.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
ملت ایران دربرابر دیکتاتوری فرانسه جنایتکار شماره یک سرخم نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟...
Iran, Islamic Republic of
متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.......
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - متاسفانه تفکر بعضی از دولت مردها هنوز غرب زدگی است . ....
لشکر روحانی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا اسم های کامنت ها رو حذف میکنی. من مینویسم لشکر روحانی شما پاک میکنی.
اگه از دولت خوشت نمیاد نباید علنی نشون بدی که. ظرفیتتون رو بالا ببرید.
زنده باد اصلاحات
زنده باد روحانی!!
Iran, Islamic Republic of
...
Denmark
....
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم
ایران سابقه حمله به کشوری ندارد/ آمریکا منشا تروریسم است
آمریکا بیش از 999 هزار بار به افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و... حمله کرده است ومتاسفانه ..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت و مجلس همفکر جنابعالی در قلب رااکتور های هسته ای برای نشان دادن دوستی و مودت با آمریکا بتون ریختن و بر مبنای آن وعده لغو تحریم بالمره و حل شدن مشکلات مردم حتی اب خوردن و شکوفه کردن باغ سیب و گلابی دادن نتیجه اش چه شد جناب دکتر . .....
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب پزشکیان اگر مدیریتها همه مثل هم است پس مدیر وغیر مدیر معنی ندارد.با عرضه و بی عرضه معنی ندارد.لایق و نالایق معنی ندارد.جناب پزشکیان مدیریتها خیلی فرق دارند.جنابعالی که ادعای مفسر قرآن داری نمی دانی که هزینه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالم و مستکبر از انفعال و عقب نشینی در برابر آنها کمتر است
Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود پزشکیان، مشکلات مردم کشور هیچ ارتباطی به تحریم، دلار، ترامپ، آمریکا وغرب ندارد و فقط به خاطر ناتوانی شما بوده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نتیجه برجام گوشت 100 تا 120 هزارتومان است.
نتیجه برجام پراید 65 تا 70 میلیون تومان است..
یک مستضعف انقلابی
Iran, Islamic Republic of
ایا جز کسانی که فرزندان وبستگانشان وهمکیشانشان به صورت مستقیم ویابواسطه مزدور امریکا به شهادت رسیده اندپرچم امریکا را اتش می زنندراه خونخواهی چیست ایا جزپاره کردن نماد ظلم است ...
United Arab Emirates
......
Iran, Islamic Republic of
این اقا همان بود که تا مدتها نمی دانست fatf چیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بعد نگویند که ما گفتیم و اینها نکردند!!!!!!
شما نبوديد كه در برجام مي گفتيد آمريكا بزرگتر از آن است كه تعهدي را كه امضا مي كند زير پا بگذارد ... پس چي شد ؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
چون شما و امثال شما هستند وامریکا طبل جنگ می کوبد به امید همراهی شما.لطفا بهتر است دیگه......
Iran, Islamic Republic of
لشکر روحانی تاکنون ثابت کرد که عامل اصلی گرفتار مردم ایران بوده است، نه تحریم های آمریکا
دوستان روحانی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... هستند.
Iran, Islamic Republic of
لشکر روحانی تاکنون ثابت کرد که عامل اصلی گرفتار مردم ایران بوده است، نه تحریم های آمریکا
دوستان روحانی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... هستند.
داود غلامحسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام به جهان نیوز. نظر من مگه چه اشکالی داشت که نذاشتید؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی چگونه زمان طلایی مهار کرونا را از دست داد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نابود گردد! در دیوار زمین اسمان! چون من مرکز عالم هستم!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، میوه، گوشت، تولید داخلی واقعی نیست ازسال 1397 تاکنون به صورت غیرقانونی است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
اقای اصلاح طلب هیچ وقت ما به قاتل شهید سردار سلیمانی التماس ورابطه نخواهیم داشت شما نزدیک 8 سال با کدخدا التماس و عجز و ناله کردید نتیجه اش چه شد .
Iran, Islamic Republic of
چرا دستگاه های نظارتی برقیمت کالاها و اجناس و... نظارت ندارند و قیمت ها ازسال 1397 تاکنون پایین نیامده است.
افزایش قیمت ها ناشی از بی نظارتی است.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
..............
س
Iran, Islamic Republic of
مایه بسی تاسف است ................
Iran, Islamic Republic of
مشکلات کشور از بی مدیریتی است..
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نباید درقبال جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و اروپا سکوت کرد.
آمریکا ازسال 1918 تاکنون بعوان بزرگترین ناقض حقوق بشر حق ندارد درباره حرف بزند
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
جنگ زمانی رخ میدهد که تسلیم طلبان اظهار عجز کنند وگرنه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
علت العلل تحریمها از فتنه 88 شروع شد مستند آشوب در شهر را ببینید. حامیان و مجریان فتنه که همین الان هم مسئول هستند باید جوابگو باشند نه معترض.
Iran, Islamic Republic of
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی، ترکیه و اسرائیل حامی تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان و مسئول جنایت های آنان هستند.
Iran, Islamic Republic of
برجام یک نمایش سیاست است، نه حل مشکلات تحریم و حل مشکلات اقتصادی و...
Iran, Islamic Republic of
استاد پزشکیان شما در انقلاب فعال بودید ولی بعدا خسته شدید و کنار کشیدید. ..
Iran, Islamic Republic of
هیچ کشوری درجهان درسایه آمریکا تاکنون به عدالت و رفاه نرسیده است.
آمریکا به اسم دفاع ازحقوق بشر بدترین جنایات را درجهان انجام می دهد.
آمریکا به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش بدترین جنایات را درجهان انجام می دهد.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اروپا مسئول تهیه سلاح شیمیایی و انواع بمب های ممنوعه و... صدام درجنگ تحمیلی هشت ساله بودند.
علی
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آن چیزی که بیش از هر چیز این مردم رنج می دهد عدم صداقت دولت و مسئولین است....
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما فقط دزدی مسئولین نیست مشکل ما کار نکردن آنان است.
Iran, Islamic Republic of
بنزین را یک روزه سه هزار تومان کردید و در رسانه ها و... اعلام می کنند ما خبر نداشتیم .....!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی: من روز جمعه فهمیدم بنزین سهمیه‌بندی شده است
آقای روحانی بنزین زمان احمدی نژاد سهمیه بندی بود ولی شما بنزین را سه هزار تومان کرده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نرخ سکه به ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کشف ۸۰ هزار جفت ماسک و مواد ضدعفونی تقلبی
۸۰ هزار جفت ماسک تقلبی در کرج توسط ناظرین ویژه اقتصادی کشف شد/ آیا آمریکا مقصر است.
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان! گویی در ایران زندگی نمی کنید و 40سال دشمنی تمام قد امریکا با ایران را ندیده اید.با همین حرفهای خلاف حقیقت،برجام هسته ای را به ایران تحمیل کردید و ثمرش را دیدید..
Iran, Islamic Republic of
تحریم های آمریکا تاکنون به نفع دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس بوده است چون خودرو 12 میلیون تومان، 121 میلیون تومان شده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم قیمت خانه و آپارتمان درتبریز چقدراست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
me hamed
Iran, Islamic Republic of
مشکل در نوع و طرز تفکر ماست نسبت به مسائل......
Iran, Islamic Republic of
تحلیل گر آمریکایی:
نباید تحریم‌ها را برداریم...
Iran, Islamic Republic of
طلافروشی‌ها تا 20 فروردین تعطیل هستند/ قیمت‌های مجازی طلا و سکه واقعی نیست از سال 1397 تاکنون غیرقانونی است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قدرت ایران در منطقه به خاطرجنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکایی ها و حامیانشان دو برابر شده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تو الان یعنی جانشین رییس مجلسی.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا ترامپ ایران را بار دیگر تهدید کرد؟.....
علی
Iran, Islamic Republic of
لااقل بذارین آمریکایه قدم برای رفع تحریمابرداره،بعد....!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
مسعود پزشکیان کم آورده
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشک یان برو اخبار دنیا رو بخون چگونه برسر ظلم و ظلم پروران فریاد می‌کشند مردم آزاده و مظلوم.....
۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو نمی دانی با با آمریکا جنگ نداریم تو نمی دانی ما با هیچ کشوری جنگ نداریم این آمریکاست که می خواهد ریشه مردم ایران را بکند...
Iran, Islamic Republic of
برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا مادر تروریسم است ...
Iran, Islamic Republic of
یعنی پرچم پاره نکنیم مشکلات حل میشه؟؟؟!!!!!!...
آقای پزشکیان! اقلا امریکای ظالم و نماد استکبار و سلطه را به اندازه کشور خودتان محکوم و مقصر می دانستید!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
سید سیدی
Iran, Islamic Republic of
اینها به جای خدا دنبال امریکا هستند ..!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیپلمات‌های آمریکا مدتهاست مشغول حمایت از تروریست‌ها هستند
Iran, Islamic Republic of
دیپلمات‌های آمریکا مدتهاست مشغول حمایت از تروریست‌ها هستند
Iran, Islamic Republic of
واقعیت انکارناپذیر این است که «دیپلمات‌های» آمریکا مدتهاست که به کودتا، تسلیح تروریست ها، دامن زدن به خشونت های فرقه ای، حمایت از کارتلهای مواد مخدر، زورگویی به دولتها و شرکتها، جاسوسی حتی از متحدان آمریکا، معاشرت با دیکتاتورها، قصابها و تروریستها و غیره مشغول هستند.
Iran, Islamic Republic of
کشور و مردم ماکی باید از دست این دایهای مهربانتر از مادر نجات پیدا کنه...
Iran, Islamic Republic of
آبان ماه 1398 بنزین با دستورمستقیم حسن روحانی سه هزار تومانی نشده است؟!!!!.
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!
راد
Iran, Islamic Republic of
/.....
Iran, Islamic Republic of
....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا همه اصلاح طلبان ، شیفته رابطه با آمریکا هستند ؟!
با این نگاه ؛ اصلاح یعنی برگشت به شرایط قبل از انقلاب !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به درخانه ما برای دشمنی خونین حداقل از سالهای 1332 آمده است نه ما؟آقای دکتر این حرف های ملال آورو تکراری شماهمان نسخه قبلی همفکران شما برجام شد ...
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
از چشم تنگ اصلاح طلبان ؛ دنیا یعنی آمریکا و چند نوچه آن !!!
Iran, Islamic Republic of
چرا لوازم خانگی ارزان نشد؟ دولت گران‌فروشی می‌کند.
کاهش قیمت دلار قیمت لوازم خانگی را ارزان نمی‌کند.
چرا قیمت لوازم خانگی ارزان نمی‌شود؟
چرا لوازم خانگی ارزان نشد؟
چرا خودرو ارزان نمی‌شود؟/ بازار تهران در اختیار خودرو‌های شهرستانی
Iran, Islamic Republic of
سال گذشته ۸۶۳ هزار دستگاه خودرو تولید شد/ ولی متاسفانه قیمت خودرو دو سال است درکشورغیرقانونی است.
Iran, Islamic Republic of
عکس/ هواپیمای باری نظامی آمریکا در آسمان ایران!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آیا مجلس دستور افزایش قیمت بنزین را داد؟
دولت بدون مجوز مجلس نمی تواند قیمت بنزین را افزایش دهد.
Iran, Islamic Republic of
کرونا، آمریکا و اروپا را رسوا کرد.
کرونا، مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک دلسوز ما بودند ما را تحریم نمی کردند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
17هزار کودک فلسطینی از سال 2000 تاکنون بازداشت شده‌اند/ مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
17هزار کودک فلسطینی از سال 2000 تاکنون بازداشت شده‌اند، آمریکا و اروپا را رسوا کرد
Iran, Islamic Republic of
اخراج کارگران به بهانه کرونا توسط برخی از کارفرمایان/ تا دیر نشده دولت ورود کند
Iran, Islamic Republic of
با مبلغ ۱۰ میلیون تومان ودیعه کجا خانه اجاره کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آقایی که وعده افزایش یارانه را داده،منبع آن را اعلام کند
مسعود پزشکیان فکری برای افزایش یارانه بکند
Iran, Islamic Republic of
من روز قیانت یقه شورای نگهبان رو میگیرم .....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متن فارسی سخنرانی جنجالی پوتین در مورد کرونا خطاب به آمریکا و اروپا :نقشه شیطانی خود را تمام کنید!
عابدی
Iran, Islamic Republic of
برای شما متاسفم که هنوز مهاجم و مدافع را تشخیص ندادی .... کی جنگ طلب است و چه کسی سردار ملی کشورمان را ترور کرده و هنوز مردم مظلوم و مقاوم و مدافع ما را جنگ طلب معرفی می کنید.
عابدی
Iran, Islamic Republic of
طیف شما با شعار تعامل با کدخدا آمد که سایه جنگ را بردارد، چه خوب ؟؟؟!!! سایه جنگ را با ترور سردار قاسم سلیمانی و تحریم های ناجوانمردانه برداشت...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا نه دنیا رو داره و نه اخرت رو ....
Iran, Islamic Republic of
هر ملت و دولتی به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد.
ایران قضد آغاز جنگ با کسی را ندارد هر چه می توانید آمادگی های خود را افزایش دهید تا آمریکا و متحدانش حتی جرات تهدید این ملت بزرگ را نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اگر به جنایات آمریکا پاسخ داده نشود هر روز باید نگران باشیم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت و مجلس مشکلات مردم را بیشتر کردند..
معرفت
United Arab Emirates
خیال میکنه اگه با امریکا کنار بیاد براش تخم دوزرده میکنه....!!!
United States
نه نمیشه الان که قافیه تنگ شده بگی بیایید با کد خدا آشتی کنیم .....
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی بی پاسخ بماند سلیمانی های دیگر هم ترور خواهند شد.
باید درمقابل شرارت های آمریکا ایستاد.
اقدام آمریکا در فرودگاه بغداد مصداق تروریسم دولتی است.
Iran, Islamic Republic of
صندوق بین‌المللی پول با دستور آمریکا به ایران وام نداد!!!!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از کشتن غیرنظامیان در سومالی دست بر نمی‌دارد
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مشکل کشور و بزرگترین مانع پیشرفت ایران شما .هستید
Iran, Islamic Republic of
مشارکت آمریکا درکشتار بیش از 100 هزار انسان بی گناه در جنگ یمن برای جامعه جهان شرم آور است.
Iran, Islamic Republic of
چامسکی اقدامات ترامپ را خطرناک‌تر از کرونا برای جهان خواند
۱۵۵ نفر از پرسنل ناوهواپیمابر آمریکایی کرونا گرفته‌اند
کرونا جان یک قانونگذار آمریکایی را گرفت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مسئولان آمریکا توان تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
از زمان ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تردیدهایی در مورد تغییر موضع ایران در سوریه و فرماندهی و کنترل آن بوجود دارد. اما با درگیر شدن دولت آمریکا با کرونا، ایران مصمم بر موضع خود در سوریه است و تعهد خود مبنی بر باقی ماندن در منطقه را با هر هزینه‌ای نشان می‌دهد. ....
علی
Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور اعتماد به آمریکاست نه جنگ با آمریکا..
اکبر
Iran, Islamic Republic of
سیاست های یکی به میخ یکی به نعل برای تصاحب مناصب قدرت را کنار بگذارید این سیاست ها نخ نما شده است نمیشه دل هارو بدست اورد.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
دست بردار ...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کاش این آقای پزشکیان که نهج البلاغه رو از حفظ هست یه خورده هم به نهج البلاغه عمل می کرد.در کجای نهج البلاغه این نوع حرف ایشون توصیه شده؟! کاش نهج البلاغه را از حفظ نبود بجاش به یه جمله از نهج البلاغه که سراسرش کوتاه نیومدن در برابر دشمنان خدا هست عمل می کرد!
Iran, Islamic Republic of
.توی این چندسال مجلس، شده کار مهمی برای این کشور کرده باشی .....
Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم، به ملت ایران توضیح و پاسخ بدهد علت و دلیل چرا مردم ایران ازسال 1332 تاکنون با آمریکا دشمن هستند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان چند وقت پیش گفت من جزو اصلاح طلبان نیستم !!!!!!!!!!!!!
ایران ماندگار
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه تعدادی ازبرادران اصول سوار فراموش کرده اند که مجلس اصولگرا برجام را تصویب کرد... البته برجام در ابتدا بدهم نبود با پیدا شدن سروکله ترامپ همه چیز به هم ریخت... ...
Iran, Islamic Republic of
..............
Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس دهم و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم پیکاب دوکابین با کارکرد ۱۷۵ کیلومتر و تولید سال ۱۳۹۰ به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد همچنین کاپرا دوکابین دو دیفرانسیل با کارکرد ۲۲۰ کیلومتر و تولید سال ۱۳۹۰ به قیمت ۱۶۵ میلیون خرید و فروش می‌شود جای هیچ حرفی باقی نگذاشته است.
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
.. دست بردار
حنات رنگ ندارد
صابر
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
مادولت قانونی مصدق را سرنگون وطاغوت راجایگزین کردیم ما جنگ هشت ساله توسط مزدور خودمان صدام را برکشور تحمیل کردیم ما سردار سلیمانی را ترو ر کردیم وما تحریم ظالمانه با گرای مزدور داخلی وضع کردیم و.......!!!!!!!!
مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
این اقاین سالهاست این سیاست را رها کرده اند و مملکت را به ورشکستگی کامل کشتنده اند حالا این سیاست را باید رها کنیم یعنی چی؟
کدام سیاست؟..
Iran, Islamic Republic of
بله جلو آمریکا بایستیم هزینه دارد اما اگه شما چشمت به دست کد خدا نباشه و بتونی یه اقتصاد محکم و درون زا داشته باشی با نگاه به توانمندی درون و بدون اختلاس دوستان شما حتما موفقیت با ماست
United States
.....
عیسی
Iran, Islamic Republic of
. .شما نگران خودتی یا مردم. خوب مردم به طیف جنابعالی رای ندادند . ....
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده یکم سرنوشت دوستان آمریکا رو نگاه کن تو منطقه و تمام جهان.....
تامی
Iran, Islamic Republic of
پزشگیان می خواهد اصولگرا یان را عصبانی کند مرگ بر آمریکا.
پیروز
Iran, Islamic Republic of
حرفهای پزشکیان ، همان حرفهای ظریف در دانشگاه است که گفت اگر آمریکا بخواهد ما را بزند در عرض چند دقیقه ما را کن فیکون میکند، یعنی همان حرفها با لعاب دیگر ، دولت فعلی هشت سال با گذراندن خطوط قرمز مذاکرات و منافع ملی هرکاری خواست کرد ، حتی بقولی با همراه کردن همان مجلس اصولگرا ، برجام را مصوب کرد ، آیا چیزی تغییر کرد ؟ ا....
Iran, Islamic Republic of
شما یه تیکه از پرچم پاره آمریکا رو بزار رو قلبت بلکه آروم بگیری...!
Iran, Islamic Republic of
....!!!!
صبا
Denmark
پس بیاییم ذلت رابپذیریم وعزت رانابودکنیم.؟!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
هرکس خوانواده خودرادوست داشته باشد به دیگران فحش نمی دهد با یدبپذیریمکه آتش زدن پرچم درست نیست آمریکا سی صد میلیون جمعیت دارد نمی شود همه شأن رانادیده گرفت من ضد سیاست غربی ها هستم ولی از خودم حساب می کنم اگر کسی به پرچم ایران بی احترامی کند هرگز نمی بخشمش ...
Iran, Islamic Republic of
اگر قدس خط قرمز تمام مسلمانان جهان است باید کاری کرد
ناصرخان
Iran, Islamic Republic of
بی شک ما کاری جز نابودی آمریکا و اسراییل و عربستان وبرکردوندن خاکهای جدا شده از ایران عزیز نداریم ...........