کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهروز نعمتی، چهره نزدیک به لاریجانی:

مجلس دهم جزو مجالس خوب و قوی بود!/ تاریخ گواهی خواهد داد/ از نماز جمعه و صداوسیما تا منبری و مداح این مجلس را تخریب کردند!/ از عملکرد خودم رضایت دارم

6 فروردين 1399 ساعت 16:40

آقای پناهیان مجلس را به توپ بست اما ماه پشت ابر نمی‌ماند. حتماً فضای آینده نسبت به مجلس دهم فضای روشنی است. عملکرد مجالس دیگر ثابت می‌کند، مجلس دهم جزو مجالس قوی در طی ادوار است.


گروه سیاسی جهان نیوز: بهروز نعمتی، عضو هیات رئیسه مجلس دهم، چهره نزدیک به علی لاریجانی و نماینده ردصلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم که از زمان  مذاکرات برجام در مجلس نهم به عنوان نماینده «چشمک زن» هم معروف شد، به تازگی گفته است: «قطعاً تاریخ، مجلس دهم را جزو مجالس خوب خواهد دانست... مجلس دهم جزو مجالس قوی در طی ادوار است». نعمتی همزمان وکیل الدولگی بسیاری از نمایندگان مجلس دهم که شان نظارتی مجلس را به حداقل کشاندند را همراهی با دولت روحانی به خاطر منافع ملی دانسته است. البته ایشان اشاره نکرده است که چه حجم عظیمی از منافع ملی را قربانی تبعیت از دولت مدعی تدبیر کردند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات نعمتی را در ادامه خواهید خواند:

*عده ای که در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شکست خورده بودند از دقیقه اول به دنبال تخریب مجلس دهم بودند که تا حد زیادی هم موفق شدند.

*ممکن است امروز حرف ما خریدار نداشته باشد آن هم به دلیل جو سنگین روانی که علیه مجلس دهم پیاده کردند، اما تاریخ گواه خوبی برای موضوعات خواهد بود. قطعاً تاریخ، مجلس دهم را جزو مجالس خوب خواهد دانست البته ممکن است، ایراداتی هم داشته باشیم که نباید از ایرادات، گذشت.

*هرچقدر توانستند مجلس دهم را تخریب کردند از تریبون‌های نماز جمعه گرفته تا صدا و سیما. صدا و سیما الان هم ول کن نیست؛ اگر بخواهیم از صدا و سیما ایراد بگیریم روزی صد تا ایراد می توان از نوع برنامه‌ها، مجری‌ها، کارشکنی‌ها علیه دولت و مجلس گرفت اما این کار را نکردیم و دلیلی هم به دنبال آن نبودیم. متاسفانه صدا و سیما هر چقدر توانست، مجلس را تخریب کرد. برخی از منبری‌ها و مداحان هم مثل آقای پناهیان بیکار ننشستند دیدید که او چه کرد؟ آقای پناهیان مجلس را به توپ بست اما ماه پشت ابر نمی‌ماند. حتماً فضای آینده نسبت به مجلس دهم فضای روشنی است. عملکرد مجالس دیگر ثابت می‌کند، مجلس دهم جزو مجالس قوی در طی ادوار است.
 
*مجلس هفتم و هشتم مجالسی مثل مجلس یازدهم جریانی که یک تفکر بر آن حاکم است، بودند اما ماه حصل آنها چه شد. آنهایی که موضوعات را از صبح تا غروب بزرگنمایی می‌کردند امروز خودشان در مجلس یازدهم حضور دارند. مجلس یازدهم باید در رابطه با بحث FATF و برجام تصمیم بگیرد همچنین در رابطه با روابط خارجی با اروپا و کشورهای دیگر هم باید تصمیم درست بگیرد. دیگر نمی توانند هم نقد کنند و هم تصمیم نگیرند بلکه باید تصمیم بگیرند و مورد نقد واقع شوند.

بیشتر بخوانید:
من زیاد به لاریجانی نزدیک نیستم اما کاظم جلالی شاید!


*مجلس دهم هرجا تشخیص داد، منافع کشور ایجاب می‌کند با دولت همراه شد. در برخی موضوعات مثل بحث بودجه یا کمک های معیشتی و بنزین اختلاف نظرهایی را هم با دولت داشتیم اما به دولت کمک کردیم. در خصوص CFT ،FATF و پالرمو به دولت کمک کردیم زیرا اعتقادمان بر این بود که باید این ها عملی شود و از همان ابتدا مخالفان جدی هم داشتیم که، همچنان در جاهای دیگر جلوی اینها را گرفته اند.

*من به خودم نمره نمی‌دهم اما بین خدای خودم و وجدانم از عملکردم در این هشت سال نمایندگی، رضایت دارم. همیشه خدا را مد نظر قرار دادم. همه تلاشم بر این بود که در راستای اهداف نظام گام بردارم و وظیفه ام را انجام دهم اما اگر جایی سستی و کاهلی داشتم و در محضر خداوند از مردم عذر می‌کنم. همه تلاشم این بود که خدمتگزار مردم باشم.


کد مطلب: 722600

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/722600/مجلس-دهم-جزو-مجالس-خوب-قوی-تاریخ-گواهی-خواهد-نماز-جمعه-صداوسیما-منبری-مداح-این-تخریب-کردند-عملکرد-خودم-رضایت-دارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com