پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲۰
۱۴۴
رخ نمایی جدید جریان تشیع انگلیسی بعد از لیسیدن ضریح؛

دیشب در مشهد و قم چه گذشت؟/ اصرار برای زیارت حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با لگدپراکنی، فحاشی و شکستن درب حرم! +عکس و فیلم

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 722063
شاید به راحتی بتوان گفت که این موضوع بخشی از همان پروژه ای است که به وقت اعمال محددیت برای زیارت، فیلمی از لیسیدن ضریح منتشر کردند که با واکنش صریح و منفی علما و مراجع عظام در رد اینگونه کارها مواجه شدند.
دیشب در مشهد و قم چه گذشت؟/ اصرار برای زیارت حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با لگدپراکنی، فحاشی و شکستن درب حرم! +عکس و فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: شب گذشته و به بهانه بسته شدن درب های حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم کریمه اهل بیت(ع) در قم، برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، جمع اندکی از افراد معلوم الحال که منتسب به جریان تشیع انگلیسی هستند با تجمع جلوی درب حرم، فحاشی، لگدپرانی و با سوءاستفاده از نام مقدس امیرالمومنین(!) اصرار بر زیارت داشتند و باعث هتک حرمت حرم و شکسته شدن درب این مکان مقدس هم شدند.

شاید به راحتی بتوان گفت که این موضوع بخشی از همان پروژه ای است که به وقت اعمال محدودیت برای زیارت، فیلمی از لیسیدن ضریح منتشر کردند که با واکنش صریح و منفی علما و مراجع عظام در رد اینگونه کارها مواجه شدند.

طی روزهای گذشته که این ویروس منحوس شیوع پیدا کرده و متاسفانه در حال گسترش است، فقط در ایران حدود هزار نفر جان باخته و نزدیک به 15 هزار نفر را متبلا کرده است. رهبرانقلاب بیش از سه بار در این مدت زمان بیست و اندی روزه همگان را ضمن توجه به دعا و توسل، به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توصیه کرده اند و تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش این بیماری را برای همه لازم‌الاجراء دانستند. حتی رهبر انقلاب با دستور به ستادکل نیروهای مسلح ایجاد یک قرارگاه بهداشتی را فرمان دادند که کارها منظم تر هدایت بشود؛ چرا که قرائن یک جنگ بیولوژیکی هم در حال رخ نمایی است.

چند روز پیش هم مولوی عبدالحمید، روحانی برجسته اهل سنت در اقدامی عجیب، با تکرار حرف ضدانقلاب، عامل کرونا در ایران را طلبه های چینی حاضر در جامعه المصطفی اعلام کرده بود که با واکنش قاطع این مرکز مواجه شد و در مقابل سوالات مطرح شده هنوز پاسخی نداده است.

در کنار تندورهای اهل سنت، دیشب هم عده ای که پیش تر خوش خدمتی خود را به کشورهای مستکبر نشان داده و رفتارهای مطلوب دشمنان مانند هفته برائت و عزادارای های خاص را ترویج داده بودند، شب گذشته و در میانه درگیری تمام عیار کشور با این ویروس کشنده برای ایجاد یک فتنه تحرکات خود را نشان دادند.




مرکز مدیریت حوزه علمیه در باب اتفاقات پیش آمده در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و هتک حرمت حرم مطهر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 الحَمدُ لله الّذی جَعَلَ ولایة مُحمّد و آل مُحمّد طِيباً لِخَلْقِنَا وَ طَهَارَةً لِأَنْفُسِنَا وَ تَزْكِيَةً لَنَا

حوزه‌های علمیه با تأسی به رهبری معظم و مراجع عظام (دامت برکاتهم) از آغاز بر اهمیت تنظیم همه امور و برنامه‌ها براساس دیدگاه‌ها وتوصیه‌های کارشناسان و متخصصان و مسئولان محترم تاکید داشته است، حوزه و بزرگان و نهادهای آن در این زمینه پیشگام و همراه و هماهنگ  بودند و برخلاف برخی نظرات کج‌اندیشانه و شبهه افکنی‌های مغرضان و بیگانگان روحانیت و حوزه در همه مسائل کمک‌کار  و همراه تصمیمات قانونی، تخصصی و کشوری بوده و خواهد بود که این اصل همچنان استمرار خواهد داشت.

و اما اکنون که چالش ویروس کرونا و کووید ۱۹ به ابتلائی عالمگیر تبدیل شده و ایران عزیز و شهر مقدس قم نیز با این بلیّه مواجه گردیده، روشن است که محوریت توأم با عقلانیت و معنویت در پشت سر گذاردن این ایام کرونایی مهم‌ترین اصلی است که نباید فراموش شود و یا مورد کم‌توجهی قرار گیرد.

حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرن‌ها است که ملجاء و پناه شیعیان و مسلمانان جهان و به ویژه مجاوران حضرتش بوده است و خدمت به این آستان با کرامت مدال افتخاری برای اهالی ولایت‌مدار قم و علمای معظم آن است.

خادمانی که در خلال قرون برای حفظ حریم این حرم و نشر معارف این خاندان شریف از هیچ جانفشانی و کوششی دریغ نکرده‌اند.

اما بدون شک هیچ موضوعی نمی‌تواند بهانه‌ای برای هتک حرمت این حریم کبریایی باشد و هرچند که برای مومنین بسته بودن درب این بارگاه سخت و جانکاه است ولی مجاهده مدبرانه، عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش همه‌جانبه چون همیشه راهگشا و حلال مشکلات خواهد بود.

حال که بدخواهان و دشمنان میهن و انقلاب و اسلام عزیز در این آزمون بدترین امتحان را دادند و در این شرائط بی‌رحمانه این بلا را به کارزاری اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مبدل کرده‌اند و با انجام اقداماتی افراط گرایانه و به دور از عرف شریعت درصدد ضربه زدن به ملت و انقلاب برآمده‌اند بدانند که چهره دشمنان و منافقان آشکارتر خواهد شد و ملت بزرگ ما و سپاه عظیم بهداشت و درمان و نیروهای مردمی و بسیجی و نیروهای مسلح و همه قشرهای اجتماعی، باردیگر در این صحنه پیروز و درخشان خواهند بود.

با نهایت تضرع و التجا و توسل به آستان ملکوتی حضرات معصومین سلام الله علیهم اجمعین رفع بلا و ابتلا از همه انسانها، مسلمانان جهان و شیعیان و محبان امیر المومنین را در این ماه پر فضیلت از خداوند منان خواهانیم.

دانلود فیلم هتک حرمت حرم - یک

دانلود فیلم هتک حرمت حرم - دو

دانلود فیلم هتک حرمت حرم - سه

تولیت آستان قدس رضوی: بستن حرم کار ساده‌ای نیست
روز گذشته، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: اما متأسفانه گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که شرایطی که باب میل ما نیست را بر ما تحمیل می‌کند، اکنون شرایط استثنایی داریم، این موضوع شعار، سیاسی‌کاری یا شایعات نیست. این خطر و گرفتاری جدی است که کل دنیا را درگیر کرده، موضوع شوخی بردار نیست.

وی ادامه داد: گرچه در شرایط بحرانی هستیم و خطر جدی است؛ اما هیچگاه از لطف خدا و عنایت حضرت رضا علیه‌السلام و عنایت صاحب عصر حضرت صاحب الزمان (ع) ناامید نیستیم و دست تضرع و دعا را به سوی خداوند متعال و ائمه اطهار علیهم‌السلام دراز می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به لغو سفر رهبر معظم انقلاب به مشهد و سخنرانی روز اول سال ٩٩ در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب چه در دوران ریاست جمهوری و چه در دوران رهبری هرسال به مشهد مشرف می‌شوند و یکی از مهمترین سخنرانی‌های سال را در روز نخست فروردین انجام می‌دهند، اما امسال معظم له این سخنرانی و سفر را لغو کردند. بزرگان ما روضه‌هایشان را در این ایام تعطیل کردند. همه اینها عمق نگاه بزرگان به توصیه‌های بهداشتی در شرایط موجود را می‌رساند.

وی اظهار کرد: دعا و تضرع به درگاه الهی جای خود اما وظیفه‌ای که خداوند بر دوش ما قرار داده در جای خود محفوظ است و از ما سلب مسئولیت نمی‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شرایط فعلی حرم مطهر شبهاتی را برای برخی از افراد به‌وجود آورده است، ابراز کرد: این شبهات بایستی توسط مبلغان دینی ما پاسخ داده شود و از مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی آستان قدس هم خواستیم تا تلاش خود را در رفع شبهات دینی مردم مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای سوال می‌کنند چرا حرم مطهر را ضدعفونی می‌کنید، افزود: همانگونه که در تطهیر حرم مطهر در برابر خون یا نجاست وظیفه داریم، در مقابل ضدعفونی کردن حرم مطهر برای حفظ سلامت مردم و رعایت مسائل بهداشتی نیز وظیفه شرعی داریم و این‌ها چیزی نیست که از قداست و بزرگی حضرات معصومین (ع) کم کند، ما باید باورهایمان را اصلاح کنیم.

وی گفت: ما این اعتقاد را داریم که امام رضا (ع) اگر عنایت کنند، به اذن الله می‌توانند بیماران را شفا دهند، این اعتقاد و باور قلبی ماست و در این بارگاه مطهر بارها این عنایات را با چشم مشاهده کردیم. اما اعتقاد و باورمان یک چیز است و وظیفه‌مان در برابر مسائل طبیعی چیز دیگری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه اگر ما کوتاهی کردیم و کسی به خاطر کوتاهی ما در حرم مطهر آسیب دید روز قیامت باید پاسخگو باشیم، عنوان کرد: بنای حضرات معصومین علیهم‌السلام بر نقض سنت‌های الهی نیست و می‌خواهند قوانین عالم طبیعت اجرا شود و رهبر معظم انقلاب نیز بر همه ما تکلیف کردند که مسائل پیشگیرانه و اصول بهداشتی باید رعایت شود و این خود حسنه است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت زائران را اولویت این شرایط می‌دانیم، بیان کرد: ما هیچ تصمیم شخصی و فردی نخواهیم گرفت؛ امیدواریم کار به آنجا نرسد اما مگر بستن حرم مطهر کار آسانی است؟ باید جوانب مختلف را سنجید لذا بدانید در این حوزه ما تصمیم شخصی و فردی نخواهیم گرفت.

وی ابراز کرد: هر وقت به حرم مطهر مشرف می‌شوم، خدا می‌داند ابتدا عذرخواهی می‌کنم که حرم خلوت شده است، اما چاره‌ای نداریم، ما حرم مطهر را این گونه دوست نداریم و برای ما خوشایند نیست؛ ولی مسئولیت داریم؛ امام رضا (ع) روز قیامت از ما در خصوص اقداماتمان برای حفظ سلامت زائرانشان سوال خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: ما فقط مسئول نگهداری از این کاشی کاری‌ها و این ضریح مطهر نیستیم؛ ما مسئول دل‌های مردم هم هستم، ما مسئول نشر معارف امام رضا (ع) هم هستیم، ما مسئول روایاتی که در آن امام رضا علیه‌السلام خلق را به عقلانیت دعوت کرده‌اند نیز هستیم. خدا می‌داند دل ما از این شرایط خون است، اما یک بلایی آمده و وظایفی بر دوش ما گذاشته شده است، باید همه کمک کنیم و برای رفع آن به درگاه خداوند متعال و امام علی بن موسی الرضا (ع) دعا کنیم.

رحیم پور ازغدی: شیعه انگلیسی به اندازه وهابیت خطرناک است!
چندی پیش استاد رحیم پور ازغدی شیعیان انگلیسی را «قالتاق» نامیده بود که به اندازه وهابیت خطرناک هستند. جریانی که در قم، مشهد و نجف طلبه تربیت می‌کند تا ریشه تفکر امام و رهبری را بزند و به قول امام «ولایی‌های بی‌دین» هستند.

دریافت فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یه سوال دارم، شعار حیدر حیدر شعار کلاسیک کدام گروهها هست؟؟ قبلا خیلی شنیدیم. یعنی اینها همه وابسته به انگلیس هستند؟؟
ب
Iran, Islamic Republic of
این اشخاص کسانی هستند که می خواهند اسلام را بدنام کنند حالاکی هستند وچی می خواهند بای از خودشان پرسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیاست انگلیسی است
Iran, Islamic Republic of
اگر می خواهی کسی یا چیزی را بدنام کنی بصورت زشت و اشتباه از آن حمایت کن.
Iran, Islamic Republic of
با بازداشت این افراد و کامل شدن تحقیقات معلوم میشود سر این افراد در کدام آخور است.
Iran, Islamic Republic of
بله
United States
,,,,,,,,
Iran, Islamic Republic of
وقتی مقام معظم رهبری سخنرانی سالانه خود را در حرم امام رضا ع بخاطر سلامتی جامعه لغو می کند این افراد چه کاره هستند که اینطور برخورد می کنند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی پاساژها و مجتمع های تجاری در قم هنوز باز است تعطیل کردن اماکن مذهبی مشکوک به نظر میرسه
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعیتها رو اون طور که هست باید دیددر این شرایط بحران شیوع کرونای نحس اگر رعایت دستور العمل های بهداشتی و کنترل و نظارت ممکن بود کدوم تولیتی زیر بار این تعطیلی می رفت ....
پنج تومانی نبوده - پنجاه تومانی بوده و از کنسولگری انگلیس رسیده بوده!
Iran, Islamic Republic of
قرآن بر نیزه تاکتیک کیا بوده
حالا اینم شعار حیدر حیدرشونه
Iran, Islamic Republic of
لیسندگان ضریح همان.... داعشی هستند.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آن خانمی که ستونها شهر سوییس را میلیسد تا نشون بده سوییس کرونا نیامده را باید چی نامید؟
Iran, Islamic Republic of
شما سویس لیس بنامید
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه باید بپذیریم بهضی جا ها بد عمل کرده ایم. نه همه اینها نمی توانند عامل آمریکا و انگلیس باشند. البته گروه شیرازی ها را هم نباید دست کم گرفت در خرافات و انتشار آن ید طولایی دارند
نقل از امیرحسین ثابتی
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که رهبر انقلاب یادآوری کرده اند که "تز انقلاب اسلامی" از قم بود و دشمن میخواهد تا "آنتی تز انقلاب اسلامی" را هم از همان قم شروع کند.

حواشی امشب بسته شدن درب حرم حضرت معصومه نیز در همان راستاست. با این تفاوت که این بار "آنتی تز اصل تشیع" را با وهن دین از قم کلید زده اند.
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو مومن
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینها همچون خوارج و خشک مغز و خشکه تعصب و بی بصیرت هستند
United States
هیچکدوم از اینا انگلیسی نیستند و بلکه تندوروهایی هستند که سالهاست در امنیت هستند
Iran, Islamic Republic of
احسنت وقت برخورد با انها رسیده است. ..
Iran, Islamic Republic of
مواجبشان از انگلیس ودستوراتشان با وهابیت ازیکجا می آید
امیر
Iran, Islamic Republic of
این افراد شناسنامه اصولگرایی دارند ادرس غلط ندهید
Iran, Islamic Republic of
در اینکه جریان شیعه انگلیسی ی جریان کثیفه و خائنه شکی نیست....
United States
من تو اخبار تسنیم خوندم بابا پوتین گفته ما واکسن کرونا را داریم . این مشکوک نیست ؟
United States
...!!!
United States
اینها همونهایی هستند که به سفارتخانه ها حمله می کنن؟!!! ، ....
Iran, Islamic Republic of
مثلا حیدر حیدر گفتن کار خیلی سختیه یا مجوز لازم داره یک کم آکیو لطفا داعشی هم میتونه حیدر حیدر بگه لال که نمیشه
م
Iran, Islamic Republic of
شعار داعش هنگام سربریدن بی گناهان هم ذکر مقدس الله اکبر است.این ها قران سرنیزه... است .
قریشی
Iran, Islamic Republic of
...
حسنعلی
Iran, Islamic Republic of
خب عزیز شعار الله اکبر و لااله الا الله مگر شعار اسلام و شیعه نیست ولی تا دلت بخواد داعش از این شعارها استفاده کرد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین امنیتی باید قاطعانه با این اجیرشدگان برخورد کنن و دستشون رو برای نردم رو کنن
Iran, Islamic Republic of
اي داد و بيداد به كجا ميرويم چنين شتابان
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
شتابان رفتیم شهرک اکباتان تهران تا مردم بجای دعا موسیقی زمزمه کنند.
خخ
Iran, Islamic Republic of
کدام مردم ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
حدود ۱۰۰۰نفر در اثر کرونا ازبین رفته اند . هنرمند! ککت هم می گزد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اينها همان محتكرين مسكن و خودرو هستند كه منافع شون بخطر افتاده داراي روكش اسلامي هستند وگرنه هيچي براي اينها بجز دلار معني ندارد
Iran, Islamic Republic of
ای وای از این ادمهای جاهل و بی فرهنگ حتی بفکر سلامت خودشان هم نیستند با این همه تبلغ در مورد بیماری
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
...
تعمیق معرفت دینی خیلی مهم است
Iran, Islamic Republic of
...صحیفه‌ی سجادیه و بسیاری از دعاها - در تعمیق معرفت دینی خیلی نقش دارد. تعمیق معرفت دینی خیلی مهم است...
دوستان عزیز! من به شما عرض بکنم؛ انس با قرآن و تدبر در قرآن، همچنین تدبر در ادعیه‌ی مأثوره‌ای که اعتبار دارد - مثل صحیفه‌ی سجادیه و بسیاری از دعاها - در تعمیق معرفت دینی خیلی نقش دارد. تعمیق معرفت دینی خیلی مهم است. یک وقت یک کسی همین‌طور روی احساسات، در نماز جماعت هم ممکن است شرکت کند، در اعتکاف هم شرکت کند، در مجلس عزای حسینی هم شرکت کند، در فلان تظاهرات دینی هم شرکت کند، اما این معرفت در عمق جان او وجود نداشته باشد؛ لذا سر یک پیچی، سر یک دست‌اندازی، یکهو میبینید که از جا در میرود؛ این به خاطر این است...
بیانات امام خامنه ای در دیدار وزیر علوم و استادان دانشگاه تهران‌
۱۳۸۸/۱۱/۱۳
Iran, Islamic Republic of
یک عمر امامان شیعه را شفا بخش مریضی مردم معرفی کرده اید حالا چرا اجازه نمی دید امامشان شفایشان بده؟ چرا با اعتقادات مردم بازی می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟
مگر باید حتما درحرم شفابدهند؟ کمی فکرکنی بدنیست عزیز
Iran, Islamic Republic of
درست میگه. همیشه می رن حرم که شفا بگیرن. تو خونه نمی شینن که شفا بگیرن.
ازاد
Iran, Islamic Republic of
موقعیت سنجی از هوش و زکاوت انسانهای مومن است
کسانی که ولایتمدارند گمراه نخواهند شد وقتی مقام معظم رهبری سفر هر سایه خودرا کنسل می کنند انها که اهل ولایتند درک موقعیت می کنند و پیروی می کنند تا زمانی که شرایط عادی شود ...
محمد
Romania
......
شوفر تاکسی
Germany
دوست گرانمایه ! شاید ازاین بیت شعر کمی بخود بیائید .

حاجیا , ! گویا راه کعبه را گم کرده ای

کعبه ی دل را زیارت کن که فرسنگش کم است .

طواف کعبه از چه کنی که کعبه خود سنگیست

طواف دل کن , کان خلیل بنا نهادو , این خدای خلیل .

یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک
Iran, Islamic Republic of
یعنی درب و پنجره شفا میده وااا شما واقعا میدونید امام معصوم کیست ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه اگر ما کوتاهی کردیم و کسی به خاطر کوتاهی ما در حرم مطهر آسیب دید روز قیامت باید پاسخگو باشیم، عنوان کرد: بنای حضرات معصومین علیهم‌السلام بر نقض سنت‌های الهی نیست و می‌خواهند قوانین عالم طبیعت اجرا شود و رهبر معظم انقلاب نیز بر همه ما تکلیف کردند که مسائل پیشگیرانه و اصول بهداشتی باید رعایت شود و این خود حسنه است.
Iran, Islamic Republic of
یا اصلا متوجه توسل به ائمه فلسفه آن نیستی یا عناد داری. در هر دو حال خدا آگاهت کند و به روح و قلبت شفا عنایت کند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
تا ابد امامان و حضرات معصومین واسطه فیض الهی هستند این هیچ منافاتی با رفتارهای عقلانی ندارد و رفتار عقلانی بازی با اعتقادات نیست.این شبه افکنیها باعث تضعیف روحیه اسلامی می شه نه رعایت اصول عقلی و در این موضوع خاص رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
آیا شفابخشی امامان شیعه علیه السلام بواسطه گنبد و کاشی و در و دیوار حرمشان است؟؟؟؟ این چه تفکری است که شما از آن دم می زنید؟؟؟ این بازی با اعتقادات سالم مردم نیست!! شما در اعتقادات و اخلاص خودتون نسبت به واسطه شفابخشی امامانمان تجدید نظر کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
اعتراض و اقدام گروه موصوف نسبت به تعطیلی حرمهای مطهر امام رضا ع و حضرت معصومه س و شکستن درب های آن، کاملاً محکوم و مذموم است. امّا اگر همین گنبدها و کاشی ها و دریک کلمه وجود فیزیکی اماکن مقدسه، اعتبار و ارزش چندانی ندارد پس چرا مدافعین حرم در صیانت و پاسداری از اعتاب مقدسۀ عراق و سوریه، جان شیرین خود را فدا کردند؟ یعنی میفرمایید که این بزرگواران خدای ناکرده فدایی راه کاشی و گنبد و گلدسته ها شده اند معاذالله.
کیوان
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی بهم داشت؟
Iran, Islamic Republic of
حتما باید بدی داخل حرم طلب شفاعت کنی؟؟
اینقدر ایمان سسته، که نمیدونی از منزل و راه دور هم میشه متوسل شد...
اینها فقط فرصت طلبانی هستند در هر موقعیت به یک نام و یک لباس که دنبال آشوب در کشور هستند
باید دستگیر بشوند و به سزای کارشون مثل بقیه گروههای اختشاش گر برسند
Iran, Islamic Republic of
عرض به حضور جنابعالی که امام اگر بخواهد شفا دهد نیازی نیست که حتما در بارگاه مطهر شفا دهد چه بسا مریض های در بستر خانه اشان به لطف ائمه اطهار شفا یافته اند که من تو خبر نداریم/ امام به اذن خدا شفا میدهد
زهره
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عزیز . خود امامان زمانی که بیمار و مجروح می شدند به پزشک و جراح زمان خودشان مراجعه میکردند . برو تحقیق کن . حضرات معصومین خود بزرگترین و عالم ترین طبیبان جسم و جان ادمیان هستند . وتنها در موارد فوق العاده خاص و نادر از نیرو ها و روش های غیر طبیعی برای رفع مشکلات استفاده می کردند .... خلاصه اینکه هیچ نیازی به رفتن داخل حرم و چسبیدن بضریح مطهر و یا بستن خود به پشت پنجره فولاد ندارد .
United States
کاش خودت هم اهل تحقیق بودی
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
امام درست عزیزم مشکل در شیعه بودن ماست ازخودت شروع کن ببین تودلت چیه یا حق
Iran, Islamic Republic of
خیلی کسا بودن بدون حضور فیزیکی در حرم شفا یافتن
پس مسائل را قاطی نکنین
Iran, Islamic Republic of
بره تو خونه عبادت کنه شفا بگیره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند که رعایت بهداشت خصوصا در شرایط کنونی همه گیر شدن ویروس کرونا مورد تایید اسلام و بزرگان اسلام است
United States
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل تو اینه ک فکر میکنی اهل بیت فقط برا شفا و شفاعت هستن.
راحت باش عزیزم...اتفاقی نیفتاده
ازاد
Iran, Islamic Republic of
مردمی که اعتقاد به واسطه یا شفیع دارند وبه وسیله ائمه علیهم السلام به خداوند توسل می جویند خوب می دانند که ائمه علیهم السلام حاضرند و توسل مارا هر جاکه باشیم حتی راه بسیار دور می پذیرند و این ارتباط یک ارتباط معنوی است .چه اشکالی دارد از پشت در بسته توسل جست و یاسلام داد؟
مردم این را خوب میدانند و ان عده ای که از جهل و یا شرک به ساحت مقدس حرمهای ائمه علیهم السلام جسارت می کنند جزء این عقیده و تفکر نیستند ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اسلام هم عقلانیت دارد . وهم زیارت وهم عبادت وهم قانون . هم شفاعت دارد وهم جهاد و هم شفا بصیرت لازم است که همه را کنار هم داشته باشی. ..
Iran, Islamic Republic of
پا منبری باید عاقل باشه!
Iran, Islamic Republic of
وهابیها نباید در خصوص تشیع نظر بدن وسلام
مختار
Iran, Islamic Republic of
اصلا عجیب نیست ، بهار الانوار رو بخونید مخصوصا جلد اخر
Iran, Islamic Republic of
بحارالانوار
United States
این منفی یعنی چی یه عده ای مامورند که توی سایتها یا منفی بدن یا مثبت به اصل مطلب هم کاری ندارند
رضا
Iran, Islamic Republic of
مختار جان سلام
شما خودتان اگر این کتاب را مطالعه کرده بودید نمی نوشتید بهار الانوار!!!!!!!!
دوست عزیز بحار الانوار
بعدش هم بحار الانوار 110 جلد است و جلد آخر یعنی 110 مربوط به فهرست های تمام جزء های دیگر است!!!!
باید دقیقا کجاشا بخونیم؟؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم همه اینها اصلاح طلب هستند.
Iran, Islamic Republic of
نظرت غلطه
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
هم هدف و هم انگیزه با اصلاح طلبها هستند
در کم رنگ کردن اعتقادات درست و صحیح مردم کمک همدیگر هستند در دو جبهه مختلف فعالیت دارند و نتیجه اش به نفع دشمنان اسلام اهل بیت است./...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
انگلیس واستعمار برگه های زیادی دارد. هر کدام در نوقعیت های متفاوت یکی اس رو رو می کنه . به نیت تسلط بر مردم . اصلاح طلب( البته بعضی از آنها) ،شیعه های انگلیسی وبابی وبهایی و گروههای سیاسی دیگر که نفوذی در انهاهم هست یا اصلا استعمارگران ساخته اند .برای روزهای مختلف وموقعیت های متفاوت استفاده می شوند . رسانه ها ی داخلی و خارجی هم آش به هم زن این ماجراها هستند . اگردر حرم را ببندند این کار هارا می کنند . واگر نبن ند دوباره تبلیعات سو دیگری از نظام ایران می کنند که محل انتسار کرونا حرم ومطجد است . خدایا بصیرت بده و شر وسوسه های دشمن وشیطان را به خودسان برگردان خدا ازهمه درون ها باخبر است .اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
یا از جهالت و نادانی است یا شیعه انگلیسی
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
.
موضوع اینه ک اگه باید درب حرم بسته بشه. باید از همون اول میبستن....
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
تو نجف هم با همین شعار حیدر حیدر همدیگرو زیر دست و پا له میکردن!
جاهلیت مدرن
Iran, Islamic Republic of
جاهلیت مدرنی که در قرآن از آن یاد شده یعنی همین
هاشمی : تجاهل یا جاهلیت
Iran, Islamic Republic of
این تجاهل است
تجاهل در خدمت استعمار
می دانند چه می کنند !!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همشونو ببرين اوين بعد چند روز اعتراف مي كنند كه از كجا دستور گرفتن براي اين اقدامات خارج از عرف و غير قانوني اگر واقعا اينها شيعيان واقعي حضرات معصومين و امام زادگاه هستند مي توانسند از پشت دربهاي بسته حرم هم زيارت بخوانند و سلام دهند و دعا كنند و بروند بشكل محترمانه نه اينكه اغتشاش كنند چه بسا اينها همان فتنه گران فتنه هاي 78 88 و آبان 98 باشند كه از اين اوضاع كرونايي براي اربابان لندن نشين و نيويورك نشين خوارك تبليغاتي فراهم مي كنند .
United States
.........
Iran, Islamic Republic of
ايا اينها همه نشانه ظهور است امريكا و چين و روسيه دارند زمين گير ميشوند
Iran, Islamic Republic of
ودست کمکی های استعمارهم دارد رو میشود. در فتنه های آخر الزمان
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
..... اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری...
Iran, Islamic Republic of
کاری نکنیم که نا خواسته در حق آل الله و امامانمان ظلم کنیم. ما در کشور اسلامی زندگی میکنیم و اگر انتقادی هم داریم باید عاقلانه و عالمانه بیان کنیم. این سلوک عاشقان آقا نیست.
نازنین
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یاد حمله به سفارت عربستان افتادم!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
یک پزشک دلسوز: کرونا در هرکشور مخالف امریکا جداگانه ایحاد شده است .
Iran, Islamic Republic of
...
United States
....
Iran, Islamic Republic of
فقط اون نفر اخری که میگه بیاین اینجا رو به اتیش بکشیم.
تو میخوای بری فبادت یا دعوا به پا کنی؟؟؟خود خدام گفته دیدی جونت در خطره نمازتو بشکن فرار کن...
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همون کسی که میگه تو رو به حضرت زهرا بیاین اینجا رو به اتیش بکشیم همین طرز صحبت کردن نشون میده اینها نگران زیارت کردن و عبادت کردن در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیه نیستند و ماهیت و پشت پرده اینها رو لو میده ....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگ اینا ادعای مسلمونی دارن و با بستن در حرم فک می کنن توهین ب ائمه میشه پ شکستن در حرم حکمش چیه؟خدایا خودت کمک کن گیر کیا افتادیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلاب و رسانه رسمی کشور روشنگری کنند.نگذارید کار عده ای بی منطق و وابسته به فلان شخص به نام نیروهای مذهبی و مشتاقان زیارت حرم ائمه علیهم السلام تمام شود.
Iran, Islamic Republic of
بنده یک سوال دارم ایا امام ها نیازی دارند که حتما به ضریح بریم؟ یعنی امام ها فقط انجا هستند یا حضور دارند؟ این توهین به امام ها و معصومین نیست خجالت بکشین ای کسانی که یقتونو میبندین و حیدر حیدر میکنین
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
راستش بگیدهرکدام چندتومان ازسفارت انگلیس بهتون دادندتابانام اهل بیت وعمه سادات جنایت کنیدودرب بشکنید؟شماواربابانتان شناخته شده ایدوبزودی باخشم مسلمانان بزباله دان تاریخ فرستاده میشوید!!.
United States
.....
مجید
Iran, Islamic Republic of
ازدست این شیعه .....باید به خداوامام زمان) عج) پناه برد. نه آقاشیعه لندنی چیه. اینان همون خوارجند. اینان همون متعصبینی هستندکه خدادرجای جای قرآن ازشون یادمیکنه .
Iran, Islamic Republic of
اینا آید اکثرا روخوانی قران هم به اندا ه خوارج بلد نیستند . فقط سفره‌هاوپولهای انگلیسی یه پوسته ای برا خودسان ساخته امد .نماز طهر عاشورا مهم تر است یا قمه زنی با لباس خونی ونجس که نمیشه نماز خوند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سلام جای تاسف داره که حرم اهل بیت علیهم السلام رابستن ..
Romania
یک ماهه پیش گفتن قم قرنطینه بشه فقط 2 نفر گرفته بودند به همه بر خورده بود.
رسول مشهدی
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه تصور نمیکردم در یک کشور شیعه و توسط مردم شیعه به حرم امام رضا (ع) بدین شکل توهین شود.گرچه این عمل را باید به حساب جهالت فکری آنان گذاشت.
Iran, Islamic Republic of
همیشه یه سری از این مقدس های جاهل بودن در طول تاریخ!!!
Iran, Islamic Republic of
این ها رو بگیرن و در تلویزیون ازشون اعتراف بگیران که وابسته به کجا هستند
Iran, Islamic Republic of
ایا کسانی که می گفتند حرم انتی باکتریال هست و با ندانم کاریشان و مخالفت با امر پیامر که نظافت را جزوی از ایمان می داند و حفظ جان را واجب نباید مجازات شوند؟
Netherlands
مثلا جهان نیوز از فرقه شیرازی ناراحتی! ما هم نمیفهمیم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
باز هم مقصر احمدی نژاد است!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
عمل این گروه صد در صد قانون شکنی است......
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
پیاده نظام داخلی دشمن !!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
اینها همون ...ایی هستن ؛ که تا دیروز می گفتن ؛ چرا اماکن متبرکه بازه و عامل شیوع کروناست !!
سیاوش
Romania
صادق زیبا کلام:
▫️دکتر علی مطهری حمله کنندگان به حرم را "خوارج"خواندند...
United States
همین ها بودند که سر امام حسین را بریدند
United States
ازاندیشه بترس ،مگربمب چقدر آدم میکشد
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
فقط اینها می خواهند قانون شکنی کنند،اگرهم حرم رانمی بستند بازیه حرف دیگه می زدندکه چرا حرم رانمی بندید چون از حرم نون درمیارید تاچندروزپیش مگراین حرفا رانمی گفتند،الان هم که می خواهند ببندند می گن ما می خواهیم زیارت کنیم امام خودش شفای مارا میده ،فقط اصل هدفشون قانون شکنی هستش اینهاازدشمن دستورمی گیرند
Turkey
.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حرم خلوت بود وهر نیم ساعت ضد عفونی می شد چرا بسته شد درحالی که بازارها وادارات وپارکها هم باز است وجمعیت آنها چند برابر زائرین حرم هستند. بیشتر اعتراض مردم به این قضیه است....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
قم هم قم قدیم
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای جماعتی که برای شکستن درخانه دختر رسول الله سال هاست مرثیه سرایی می کنید . چرا در خانه فرزندان رسول الله ص وفاطمه زهرا س را شکستید؟ چقدر قشنگ قتنه های آخر الزمان نفاق ها را مشخص می کند . حفظجان مسلمانها وانسانها واجب است. می توان مستحبات را تعطیل کرد تا به وقتش . کمااینکه نماز جماعت ونمازجمعه تعطیل شد . این گروه نادان قمه زدن راهم انجام میدهند، وزشتی و بدنامی اش را جهان به پای شیعه می گذارد . این آقایان را به شرط قرنطینه ۱۴ روزه در حرم نگهدارند.
Iran, Islamic Republic of
تو کلیپ اول جلو حرم کسی که از حضرت رضاع خجالت نکشه واینطور به دیگران فحش بی ... بدهد برا زیارت نیامده بلکه براغتشاش آمده واصلا اعتقادی به زیارت ندار. ...
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جهان جان در قم خبرهای دیگری هم هست مثل جهادگرانی که بدون مننت دارند خدمت میکنند قم فقط این گروه بسیار کم نیست که روی آن مانور می دهید در حالی ما مامور به اشاعه معروف هستیم نه منکر
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام بستن اماکن مذهبی که محل آرامش روح جان مردم بوده و هست آن هم در زمانی که غیرضروری ترین مراکزشهربدون رعایت اصول اولیه بهداشتی با است این رامیرساندکه زورآقایان سیاست زده فقط به حرمهاومساجدرسید
علی
Iran, Islamic Republic of
...