کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میرلوحی، عضو شورای شهر:

ايران با برجام وحدت جهان را شکست!/ درست است که اروپا پای قولش نماند اما باید همین مقدار برجام را قدر بدانیم!/ بهانه دست آمریکا ندهیم

21 اسفند 1398 ساعت 9:57

بايد مواظب باشيم بهانه به دست آمريکايي‌ها ندهيم. آمريکا با اينکه تنها است، اما از طريق تحريم‌ها به ما فشار مي آورد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای شهر تهران که چندی پیش گفته بود: «تندروها خیلی تلاش کردند تا کشور به این روز بیفتد!» به تازگی گفته است که باید همین مقدار برجام را قدر بدانیم!

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات میرلوحی را در ادامه خواهید خواند:

*مجلس آتي بايد تلاش کند تا به جايگاه خود بر گردد و همچنين در سياست خارجي حضور فعال داشته باشد . ايران با برجام توانست وحدت جهان را بشکند. درست است که اروپاييان نتوانستند آن‌طور که بايد پاي قول‌هاي خود بمانند و حيثيت و اقتدارشان زير سوال است، اما وحدتش به خاطر برجام با آمريکا از بين رفته است. حالا ما همين مقدار برجام را از دست بدهيم بهانه‌اي عليه ما شکل مي‌گيرد.

بیشتر بخوانید:
اصولگرایان شعارهای انتخاباتی خود را فراموش کنند!
دغدغه دلسوزان این است که نظام رویکردش را اصلاح کند!


*نتوانستيم موضوع FATF را درست مديريت کنيم و باري به ما اضافه کرد. بايد مواظب باشيم بهانه به دست آمريکايي‌ها ندهيم. آمريکا با اينکه تنها است، اما از طريق تحريم‌ها به ما فشار مي آورد.

*بايد از طريق مجلس آتي تنش زدايي و دوست يابي کنيم. بايد با کشورهاي اسلامي و همسايه خود رابطه موثر برقرار کنيم. بايد واقعيت هاي پيرامونمان را درک کنيم و شعارهاي تند ندهيم.


کد مطلب: 721470

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/721470/ايران-برجام-وحدت-جهان-شکست-درست-اروپا-پای-قولش-نماند-اما-باید-همین-مقدار-قدر-بدانیم-بهانه-دست-آمریکا-ندهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com