کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لطفا اول نامه گلایه آمیز وزیر بهداشت به رئیس‌جمهور را مطالعه کنید

پیشنهاد هماهنگ سه خانم عضو فراکسیون امید برای مقابله با کرونا/ کاسبی سیاسی ادامه دارد! +تصاویر

20 اسفند 1398 ساعت 10:49

سه عضو فراکسیون امید یعنی طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی و حمیده زرآبادی با انتشار توئیت های هماهنگی استفاده از منابع مالی فراوان بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام برای پیشگیری از شیوع کرونا را پیش کشیده اند.


گروه سیاسی جهان نیوز: روزهای پایانی مجلس ناکارامد دهم و فراکسیون پرحاشیه آن یعنی «امید» رو به پایان است. اما اعضای این فراکسیون که تعدادی از آنها برای انتخابات مجلس ردصلاحیت شده و تعداد دیگری با «نه» مردم در دوم اسفند مواجه شدند، ظاهرا نمی خواهند دست از حاشیه سازی و کاسبی سیاسی بردارند و خواهان ادامه این رویه تا آخرین روز مجلس دهم هستند. حتی در این روزها که مجلس به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده و مردم ایران هم از شیوع این ویروس نگران و از محدودیت های ایحاد شده ناراحت هستند، برخی نمایندگان اصلاح طلب به جای پیگیری مشکلات مردم و یا حداقل سکوت اختیار کردن، با انتشار توئیت هایی همان کاسبی سیاسی را پیگیری کرده تا از قافله عقب نمانند. روز گذشته پروانه سلحشوری با انشتار توئیتی درخواست کرده بود که برای جلوگیری از شیوع کرونا توئتیر و تلگرام را رفع فیلتر کنند! سه عضو دیگر فراکسیون امید هم یعنی طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی و حمیده زرآبادی با انتشار توئیت های هماهنگی استفاده از منابع مالی فراوان بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام برای پیشگیری از شیوع کرونا را پیش کشیده اند که گویی دولتی در این میان وجود ندارد.

در توئیت مشترک این سه نماینده عضو فراکسیون امید آمده است: «پیشگیری از شیوع کرونا به هر دلیل موفق نبوده؛ دو گام ضروری: ۱- دستور شورایعالی امنیت ملی برای‌ قرنطینه ۱۰۰ درصد نقاط بحرانی ۲-استفاده از منابع مالی فراوان شستا،ستاداجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و هلدینگهای پتروشیمی، برای تهیه و توزیع ماسک، لباس، عینک و سایر ملزومات کادر درمانی»






سخت است که از توئیت های هماهنگ این سه نماینده مجلس، خصوصا با سابقه ای که از خود به جا گذاشته اند، بتوان برداشت مثبت و غیرسیاسی داشت. چرا که پیش‌تر هم اصلاح طلبان با تمرکز بر روی این دو نهاد در صدد شبهه زایی برای افکار عمومی برآمده بودند. جدای از بحث مجموعه شستا و یا هلدینگ های پتروشیمی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام از همان روزهای اول امکانات خود را به میان آوردند تا برای سلامت مردم هزینه کنند. رهبرانقلاب هم در سخنان اخیر خود بعد از کاشت نهال فرمودند: «ما البتّه از نیروهای مسلّح و دستگاه‌هایی که مرتبط با دفتر ما هستند هم خواسته‌ایم که آنها هم در این زمینه همه‌ی امکاناتشان را در اختیار مردم قرار بدهند». طی روزهای گذشته هم اخبار توضیحات مسئولان ستاد اجرایی و بنیاد مبنی بر ارائه کمک به مردم در ابعاد گوناگون منتشر شده است.

ظاهرا لازم است است خانم های نماینده بار دیگر نامه گلایه آمیز دکتر نمکی، وزیر بهداشت به آقای رئیس جمهور را مطالعه کنند تا متوجه شوند ریشه مشکلات از کجا نشات می گیرد.

خوب است در این دوره سخت که بخش مهمی از مردم و مسئولان در حال تلاش برای ریشه کن کردن این بیماری هستند، آنها که نمی خواهند و یا قصد کمک ندارند حداقل سکوت کرده و با حاشیه سازی و ماهیگیری سیاسی پرونده خود را در اذهان عمومی سیاه تر نکنند.


کد مطلب: 721356

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/721356/پیشنهاد-هماهنگ-سه-خانم-عضو-فراکسیون-امید-مقابله-کرونا-کاسبی-سیاسی-ادامه-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com