کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند خط درباره ویدئوی عجیب و غریب از امین زندگانی

20 اسفند 1398 ساعت 14:24

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از آن شاهد حضور او را در نقش های مذهبی مثل«سلیمان نبی و مسلم بن عقیل» بودیم همزمان با روز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد که آغاز کننده چالش ایرانی برقص در فضای مجازی شد.


گروه فرهنگ جهان نیوز، حسام زبیراوی: با شیوع ویروس کرونا و بحران این روزها در کشور شاهد فیلم حرکات غیر متعارف بازیگری در فضای مجازی بودیم که این کار سخیف خود را با چالش #ایرانی_برقص به اشتراک گذاشت.

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از آن شاهد حضور او را در نقش های مذهبی مثل«سلیمان نبی و مسلم بن عقیل» بودیم همزمان با روز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد که آغاز کننده این چالش در فضای مجازی شد.

او در این فیلم ضمن تبریک این روز به تمام پزشکان و پرستاران مرد و زن! چالشی را با نام ایرانی برقص به راه انداخت و از ورزشکاران و همکاران خود دعوت کرد تا به این پویش بپیوندند. 

انجام حرکات خارج از عرف این بازیگر که قبلا  آن را به ظاهری دیگر در فیلم هایش می‌شناختیم خیلی ها را متعجب کرد.

در مورد حرکت غیر متعارف این بازیگر نکاتی قابل ذکر است که در ادامه خواهید خواند:

بازیگرانی که در نقش های مذهبی بازی می کنند باید حواسشان به این نکته باشد که مخاطبان آن ها را تا مدتی با نقشی که انتخاب کرده اند می شناسند و نباید برخی از کارها را که خارج از عرف جامعه است انجام دهند.

مخاطبان امین زندگانی را با نقش های زیبایی که در فیلم مختار و ملک سلیمان بازی کرد به یاد دارند و می شناسند و از این بازیگر که در سینما و تلویزیون کمتر حاشیه ای از او دیده اند توقع دارند همان رفتاری را که در بیشتر نقش‌هایش دارد از خود نشان دهد نه رفتاری که خارج از عرف جامعه است.

این بازیگر با این رفتارش نقش هایی را که در فیلم های سینمایی و سریال های مذهبی بازی کرد را زیر سوال برد و نشان داد که این نقش ها را با اعتقاد قلبی بازی نکرده است و حرکات غیر متعارف وی در فضای مجازی نشان می دهد که دانسته یا ندانسه او هم مثل دیگر سلبریتی ها به دنبال سوء استفاده و کاسبی از این وضعیت است.

امین زندگانی که از این چالش خود به عنوان شادی و نشاط برای روحیه دادن به وضعیت موجود کشور نام می برد باید این را بداند که شادی و نشاط و روحیه دادن برای جامعه و کشور خوب است آن هم در این بحران کشور از ویروس کرونا اما نه هر شادی، مردم این کشور شادی را می‌خواهند که دردی را از مشکلات این روزهایشان کم کند و باری از دوش پزشکان زحمتکش که این روزها به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم خدمت هستند بردارد.

در شرایطی که همه باید دست به دست هم بدیم و مشکلات حل ‌کنیم افرادی هستند که به دنبال اهداف برنامه ریزی شده خود هستند و با سوء استفاده از این وضعیت موجود به جای اینکه مشکلی را حل کنند خودشان ابزاری می شوند برای سوءاستفاده دشمنانی که منتظر هستند تا در این شرایط ضربه ای را به کشور وارد کنند.

حال امین زندگانی که او را به عنوان شخصی با حاشیه کم در سینما و تلویزیون می‌شناسیم  باید این را بداند که خواسته یا نا خواسته در پازلی که دشمنان این کشور چند سال است برایش تلاش می‌کنند از ترویج رقص گرفته تا ترویج بی حجابی و چهارشنبه های سفید قرار نگیرد.


کد مطلب: 721277

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/721277/چند-خط-درباره-ویدئوی-عجیب-غریب-امین-زندگانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com