کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه سازی در وقت و بی‌وقت؛

کاسبی سیاسی جدید پروانه سلحشوری در میانه اضطراب مردم/ برای مقابله با کرونا تلگرام و توییتر را رفع فیلتر کنید!

19 اسفند 1398 ساعت 13:19

تاسف بار است که این دسته از اعضای فراکسیون امید حتی حاضر نیستند روزهای باقیمانده از دوران نمایندگی در مجلس دهم را که متاسفانه با شیوع ویروس خطرناک کرونا همزمان شده را خرج خدمت واقعی به مردم کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: ظاهرا کاسبی سیاسی و تلاش برای حاشیه سازی باعث می شود تا فرد مورد نظر حاضر نشود هیچ فرصتی را برای این دو مورد از دست بدهد. پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس دهم و برند حاشیه سازان این مجلس که روزهای آخرش را در بهارستان سپری می کنند و چندی پیش هم گفته بود: «چهار سال پیش کسی من را نمی‌شناخت/ اراده خداست که الان مرا می‌شناسند»، با انتشار توئیتی نوشته است: «صداوسیما بجای آنکه به مردم بگوید از تجمع خودداری کنند و در خانه بمانند، باافتخار صف تب گرفتن را نشان می‌دهد. این صف رای‌گیری نیست که با غرور نشان دهید. این صف مرگ است. ضروریست جهت افزایش آگاهی مردم در پیشگیری و مقابله با این بیماری، تلگرام و توییتر هر چه سریعتر رفع‌ فیلتر شوند.»



تاسف بار است که این دسته از اعضای فراکسیون امید حتی حاضر نیستند روزهای باقیمانده از دوران نمایندگی در مجلس دهم را که متاسفانه با شیوع ویروس خطرناک کرونا همزمان شده را خرج خدمت واقعی به مردم کنند.

بیشتر بخوانید:
«امر به معروف» حال مردم را بد می‌کند!
عمل کردن گردنم و درد دستم، ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود!


باید حدود دو ماه باقیمانده هم صبر کرد تا افرادی که نام نماینده مردم را یدک کشیده ولی از هر فرصتی برای کاسبی سیاسی استفاده کرده، صحن بهارستان را ترک کنند. افرادی که بخش مهمی از دوران مسئولیت خود را صرف حضور زنان در ورزشگاه کردند،  روزی از تریبون مجلس به داد و بیداد برای مجرمان امنیتی پرداختند و امروز هم در میانه نگرانی و اضطراب مردم، به دنبال رفع فیلتر توئیتر و تلگرام هستند. البته که شاید این انتظار از خانم سلحشوری و برخی همکاران او به جا نیست چرا که این افراد اگر به دنبال خدمت بودند تمرکز فعالیت های خود در سه سال و ده ماه گذشته بر حل مشکلات می گذاشتند. مردم تهران در دوم اسفند، پاسخ رویه ناپسند افراد این طیف تفکری را پای صندوق های رای دادند.


کد مطلب: 721255

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/721255/کاسبی-سیاسی-جدید-پروانه-سلحشوری-میانه-اضطراب-مردم-مقابله-کرونا-تلگرام-توییتر-رفع-فیلتر-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com