کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پس پرده سرگرمی مردم به کرونا ویروس چه می‌گذرد؟

9 اسفند 1398 ساعت 13:10

آن چیزی که امروز جریان انقلاب نیازمند آن است جنگیدن در جبهه FATF است، جبهه ای که متاسفانه دولت با تمام توان و تلاش و با بسیج همه ظرفیت های خود در حال تکمیل پازل های آن است.


گروه سیاسی جهان نیوز، محمد خزایی: درست سه روز قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که خبری مبنی بر فوت دو نفر در قم بر اثر ابتلای به کرونا منتشر گردید. پس از آن به سرعت شایعاتی در سراسر کشور پخش شد و این حجم گسترده تبلیغات آنقدر وسیع بود که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمار مشارکت مردمی در انتخابات را به زیر 50 درصد رساند.

البته این همه ماجرا نبود و در اقدامی عجیب و غریب تمامی رسانه های معاند، خبر ویژه خود را در طی یک هفته اخیر اختصاص به کرونا دادند که این مسئله نشان از ادامه دار بودن پروژه عملیات روانی کرونا داشت. به این علت که با وجود رسیدن دشمنان نظام تا حدی به مقاصد شومشان در انتخابات، یعنی پایین آوردن مشارکت مردمی، همچنان این عملیات روانی ادامه پیدا کرد.

حالا امروز کرونا شده نُقل همه محافل رسانه ای و خبری اعم از داخلی و خارجی، چه انقلابی و غیر انقلابی و نوبت حرکت بعدی است؛ یعنی قراردادن نام جمهوری اسلامی ایران در لیست سیاه FATF

بلافاصله پس از این اتفاق خبرهای جالبی از بازار ارز و طلا به گوش نمی رسد و دلار به یکبار حتی تا 4 هزار تومان نیز گران می شود. قیمت سکه یک میلیون رشد می کند و التهاب بسیار زیادی فضای بازار را می گیرد. به فاصله سه روز از این اتفاقات نوبت به تکمیل پازل هولناک (FATF _ کرونا) می گردد و این بار دولت بیانیه ای صادر نموده و در حالیکه همه سرگرم کرونا ویروس هستند از طرح و تلاش همه جانبه خود برای تصویب لوایح مرتبط با FATF می گوید. با لولوی کرونایی که در جامعه پخش شده دانشگاه ها تعطیل شده اند و اکثر دانشجویان جنبشی و تشکلی سرگرم مقابله با کرونا و شایعات آن هستند؛ رسانه ها که از قبل هم امیدی به آنها نبود، با کرونا از دور خارج شده اند؛ برنامه های انتقادی و تحلیلی صدا و سیما نیز یک ماه است که تعطیل شده، هیئات و تجمعات مذهبی مثل اعتکاف هم از بیم روشنگری و فریاد بر علیه ظلم باید خاموش شود و بالاخره آخرین نقطه و سنگر جبهه انقلاب هم از مدار خارج می شود یعنی نماز جمعه!

شاید اولش تشخیص آن چیزی که در حال رغم خوردن بر علیه نظام و انقلاب بود، سخت باشد اما حالا برای همه واضح شده که ویروسی خطرناک تر از کرونا قرار است چه بلایی سرمان بیاورد! فلذا آن چیزی که امروز جریان انقلاب نیازمند آن است جنگیدن در جبهه FATF است، جبهه ای که متاسفانه دولت با تمام توان و تلاش و با بسیج همه ظرفیت های خود در حال تکمیل پازل های آن است.

دولت در پایان بیانیه خود از آیه ای قرآنی استفاده کرده، البته به زعم خودش برای پیروزی در جبهه ای که می جنگد، اما نمی داند که این آیه به حول و قوه الهی برای شکست مستکبران قسم خورده مقابل ایران اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد: و ماالنّصر الّا من عندالله، انّ الله عزیز حکیم


کد مطلب: 720154

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/720154/پرده-سرگرمی-مردم-کرونا-ویروس-می-گذرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com