جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ماجرای رد شدن حاج قاسم در گزینش سپاه تا جدال لفظی مجری با فتاح روی آنتن زنده

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب: 720133
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته دوازدهم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ماجرای رد شدن حاج قاسم در گزینش سپاه تا جدال لفظی مجری با فتاح روی آنتن زنده
گروه فیلم و صوت جهان نيوز: در هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات مهمی در کشور بودیم. مهمترین این اتفاق ها حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بود که به انتخاب حداکثری اصولگرایان در مجلس منجر شد. خبر مهم دیگر شیوع ویروس منحوسی به نام کرونا بود که فضای کشور را به طور جدی ملتهب کرد.

اما فیلم های پر بازدید هفته گذشته نشان میدهد که علی رغم بازدید قابل توجه اخبار مربوط به حواشی شیوع کرونا، همچنان مخاطبان عزیز تشنه اخبار مربوط به سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی هستند؛ به صورتی که خبر رد شدن حاج قاسم در گزینش سپاه بازدید قابل توجهی در میان مخاطبین جهان نيوز داشت.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته دوازدهم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.

این فیلم، ارزش هزار بار دیدن را دارد

آیاتی از سوره الرحمن، با صوت ملکوتی استاد عبدالباسط در این هفته توانست خود را به یکی از پر بازدیدترین اخبار جهان در بخش صوت و تصویر برساند. این تلاوت دیدتی و شنیدنی را به همراه ترجمه در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

دانلود فیلم این فیلم، ارزش هزار بار دیدن را دارد
 

فیلم شهادت شهید مهدی باکری و یارانش

در این ویدئو، صحنه شهادت شهید مهدی باکری و یارانش در عملیات بدر سال 63 را مشاهده می‌کنید. گفتنی است این فیلم از استخبارات صدام بدست آمده است.

دانلود فیلم شهادت شهید مهدی باکری و یارانش

ماجرای رد شدن حاج قاسم در گزینش سپاه

می دانستید شهید قاسم سلیمانی بخاطر پوشیدن پیراهن آستین کوتاه و داشتن موهای وزوزی توسط گزینش سپاه رد شده بود. در ادامه فیلمی در مورد این ماجرا که توانست در این هفته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند مشاهده نمایید.

دانلود فیلم ماجرای رد شدن حاج قاسم در گزینش سپاه
 

اولین ویدئوی دکتر قالیباف بعد از انتخابات

اولین ویدئوی دکتر قالیباف بعد از اعلام نتایج انتخابات را در ادامه مشاهده می نمایید.

دانلود فیلم اولین ویدئوی دکتر قالیباف بعد از انتخابات

جدال لفظی مجری با فتاح روی آنتن زنده

جدال لفظی دلاوری با فتاح رئیس جدید بنیاد مستضعفان روی آنتن زنده برنامه تهران 20 جزء فیلم های پر بحث و پر بازدید این هفته بود که مخاطبان نظرات منفی و مثبتی هم به رفتار مهندس فتاح و هم به رفتار مجری برنامه یعنی محمد دلاوری داشتند.
 
دانلود فیلم جدال لفظی مجری با فتاح روی آنتن زنده

تصاویر ناب از شهید سلیمانی در میدان نبرد

هدف ایران از حضور در جبهه سوریه و عراق و ... چیست؟ در این ویدیو چرایی حضور ایران در جبهه مقاومت را از زبان سردار شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» می شنوید.
 
دانلود فیلم تصاویر ناب از شهید سلیمانی در میدان نبرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نباتی
Iran, Islamic Republic of
سلام من فکر می کردم اجرای پروژه آزاد راه یک درآمد هنگفتی برای مستضعفان داشته باشه و شمال بروهای تهران پول خوبی به فقرا بدهند ولی با سخنان فتاح که متاسفانه انتقاد ناپذیر هم هست مشخص شد اینجوری نیست و اضافه بر این کمال هم نشینی دولتیان بر فتاح هم اثر کرده ..