کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه پررنگ اختتامیه جشنواره سی و هشتم؛

شیرین بازی سیاسی محمدحسین مهدویان/ از تسلیت به پدران داغدار آبان تا تمسخر جنس ایرانی!/ کاربران توئیتر جواب کارگردان «درخت گردو» را دادند +تصاویر

23 بهمن 1398 ساعت 11:04

کارگردان جوان «درخت گردو» که کارگردانی فیلم هایی نظیر «ایستاده در غبار» و «لاتاری» هم در کارنامه خود دارد جایزه خود را پدران داغدار سال 98 اعم از حوادث آبان تقدیم کرد و جنس سیمرغ جشنواره را به دلیل ایرانی بودن به تمسخر گرفت!


گروه فرهنگی جهان نیوز: شب گذشته، مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد و صاحبان سیمرغ ها مشخص شدند. از حواشی برجسته مراسم شب گذشته، اهدای سیمرغ بهترین بازیگر مرد به پیمان معادی بود که وی به بهانه دلسوزی برای ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی، جشنواره را تحریم کرده بود. اما حاشیه پررنگ اختتامیه جشنواره سی و هشتم، اظهارات محمدحسین مهدویان بعد از دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی برای «درخت گردو» بود که اتفاقا بسیاری از منتقدان برجسته سینما محتوا و مضمون فیلم او را به بوته نقد و چالش جدی کشیدند. کارگردان جوان «درخت گردو» که کارگردانی فیلم هایی نظیر «ایستاده در غبار» و «لاتاری» هم در کارنامه خود دارد جایزه خود را پدران داغدار سال 98 اعم از حوادث آبان تقدیم کرد و جنس سیمرغ جشنواره را به دلیل ایرانی بودن به تمسخر گرفت!

کاربران توئیتر به این اظهارت حاشیه ساز مهدویان واکنش نشان دادند و نکاتی را پیرامون او و ساخته هایش بیان کردند. همچنین بخشی از کاربران، ارادت او به خاتمی و حمایت از روحانی را هم بازخوانی کردند. بخش هایی از این واکنش ها را در ادامه خواهید دید:










































کد مطلب: 718400

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/718400/شیرین-بازی-سیاسی-محمدحسین-مهدویان-تسلیت-پدران-داغدار-آبان-تمسخر-جنس-ایرانی-کاربران-توئیتر-جواب-کارگردان-درخت-گردو-دادند-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com