کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش توئیتری‌ها به انتقاد رشیدپور از اعلام لیست اموال نامزدهای انتخابات!/ به روحانی هم به خاطر تخصصش رای دادی؟+تصاویر

16 بهمن 1398 ساعت 15:59

«کاش روزی برسد که به جای اعلام مدل اتومبیل‌تان برای رای جمع کردن، از تخصص‌تان و راه‌حل مشخص‌تان برای حل مشکلات مردم بگویید»


گروه سیاسی جهان نیوز: از چند روز پیش چالش اعلام لیست اموال نامزدهای انتخابات مجلس در فضای مجازی کلید خورد که مورد استقبال تعدادی از کاندیدادهای انقلابی به ویژه جوانان قرار گرفت. رضا رشیدپور، مجری ستاد برنامه انتخاباتی روحانی به این موضوع یعنی چالش «شفافیت» کاندیداهای نمایندگی مجلس که فعلا با اعلام لیست اموال در فضای مجازی آغاز شده است، واکنش نشان داد. رشیدپور با انتشار توئیتی نوشته است: «کاش روزی برسد که به جای اعلام مدل اتومبیل‌تان برای رای جمع کردن، از تخصص‌تان و راه‌حل مشخص‌تان برای حل مشکلات مردم بگویید».



بیشتر بخوانید:
پنج اشتباه رشیدپور در دوشب ویژه‌برنامه شب یلدا چه بود؟
هیس! سلبریتی‌های موج سوار به کار بازگشتند

 
این توئیت رشیدپور که به تازگی خبر حدود دستمزد بالای او برای اجرای ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه منتشر شده بود و بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی گفته بود که من در کنار مردم می مانم(!) و اندکی بعد خبر بازگشتش به تلویزیون با برنامه «اتفاق» منتشر شد، با واکنش کاربران توئیتر مواجه شد که مواردی از آنها را در ادامه مشاهده خواهید نمود:
























کد مطلب: 717680

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/717680/واکنش-توئیتری-ها-انتقاد-رشیدپور-اعلام-لیست-اموال-نامزدهای-انتخابات-روحانی-هم-خاطر-تخصصش-رای-دادی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com